Taxi -kuskilla on oikeus, lärätä kännykkää ajaessaan. Ajella vastaantulijan kaistalla, koska pitää kattoo päivityksiä somesta. Tämä on meininki ainakin nuorilla kuskeilla.
Taxi kuskilla on oikeus!
17
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on Tipakselta ja on kommunisti sekä liikennelupa, niin voi tehdä mitä tahansa.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa vanhempi kuski kenen taksiin menee kapakan edestä.
- Anonyymi
Kaikkihan ne vanhoja on
- Anonyymi
Ja heillä pitäisi olla vaitiolovelvollisuus, mutta puhuvat asiakkaista taxikopilla ym.julkisilla paikoilla. Olin kuulemassa kun haukkui asiakasta julkisella paikalla. Miten luvan käy jos tekee ilmoituksen.
- Anonyymi
Kannattas tehä niin pysyis suut supussa. Olen itekkin kuullut sitä hölötystä monta kertaa.
- Anonyymi
Taksikuskien vaitiolovelvollisuus poistui 2018.
- Anonyymi
Ilmoituksia eteenpäin
- Anonyymi
Korpi Taxi kuski seisoo pakkasessa sähköpylvään juurella ja lataa tietämättään sähköverkkoa. Kyytejä odotellessa on aikaa seisoa sähköpylvään juurella lataamassa sähköverkkoa pakkasessa.
- Anonyymi
Niin ja seisoo sähkötolpan juurella pakkasessa ja lataa tietämättään sähköverkkoa.
- Anonyymi
Taksinkuljettajat kuuluvat parhaaseen A 1 ryhmään.
- Anonyymi
Munia kynsii!
- Anonyymi
😆😅😇
- Anonyymi
Krapulassa on mukavaa,ei tarvitse itse puhaltaa..
- Anonyymi
Pikku tuiskeessa saa ajaa jos ajaa varovasti!
- Anonyymi
Pitäisi olla samanlaiset sanktiot kuin Norjassa puhelimen räpläämisestä ajon aikana tonnin sakko. Eiköhän hillitsisi puhelimen räpläystä.
- Anonyymi
taksissa piereminen pitää kieltää, ei ole mukava astus sisään kun suolikaasu leijuu niinettä henki salapautuu. Elekää syökö sitä rillimakkaraa joka päivä.
- Anonyymi
Olen myös nähnyt kun kuski "vemppaa" ennen kyytiin menemistä. Ei kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333305Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162709Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511560Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231431Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161350
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501341- 1131255
- 46984
- 66974