korut

neitsyt

Sain niin mielenkiintoista palautetta väreistä joista kysyin niin nyt kyselisin koruista!!!
Että mikä merkki olet,käytätkö koruja?Aitoja vai
kelpaako rihkamat?Kultaa vai hopeaa,helmiä yms.?
Itse pidän paljon sormuksia(ne aitoa kultaa),kaularistit hopeaa,tykkään myös helmistä.
Rintakoruihin oon nyt innostunut ja pitkissä hiuksissani tykkään käyttää erilaisia hiuskoruja.
En kylläkkään käytä kaikkia yhtäaikaa(vaikka blondi olenkin).Silloinhan oisin kuin joulukuusi!!! Joku raja sentään olla pitää!!!

13

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat-N

      Mä inhoan kaikkea kultaa ja hopeaa ym, yöh.
      No miten sen nyt sanois..trendikkäitä, muovisia. Ja sitten helmentyylisiä missä on kaikkea muutakin sälää siis. Ja sitten on pilgrimin rannekoruu ja sormusta, jotka on hopeanvärisiä pohjalta ja violettia ja vaaleanpunaisia erilaisia "timantteja" ja juttuja.

    • Triton

      (Edelleen Kala.)

      Pidän koruja varmaan kerran vuodessa. Mutta tykkään kaikenlaisista pakanallisen oloisista riipuksista, Kalevala-koruista. Pronssia mieluiten. Kenties jotain korukiviä mukana, vaikkapa soikea kuukivi.

      Medaljongit on kanssa hienoja. Rannekorut jotka koostuvat monesta renkaasta. Suuret ja näyttävät korvakorut (harmittavan usein läpi korvan, ja minulla ei ole reikiä).

    • rapunen

      pidän hopeisia koruja, inhoan kultaa!! Trendikkäät korut myös jees...paitsi jos ne on kultaa :)

    • miih

      käytän vain ja ainoastaan hopea koruja :) hopea on kuin epäväri tai näyttää lähinnä valkealta ja korostaa kalpeaa ihoani kauniisti :) nikkeliallergian takia ei rihkamaa voi käyttää :(

      käytän päivittäin:
      korviksia (mitä suuremmat ja näyttävämmät sitä parempi) runsaasti sormuksia,rannekoruja (nykyisin myös kelloa),kaulakoruja ja riipuksiakin mut kaulaniho ärtyy tavallisesti liikaa joten niitä on tullut vähennettyä:(
      tykkään erityisesti koruista jotka kilisee :))
      lisäksi mul on lävistyskorujakin ympäri kehoa ja tatuoinnitkin lukisin koruiksi, joiden katoamista ei tarvitse pelätä ;)

      ja olen siis oinas nainen, nouseva jousimies

    • Kukka

      Olen rapunainen ja kultakoruja käytän ainoastaan, hyvin yksinkertaisia sellaisia. Nuorempana tuli kokeiltua kaikenmaailman koruja (isoja, hopeisia, rihkamaa, muovisia..), mutta pikkuhiljaa oon huomannut siirtyneeni kultakoruihin.

    • kauristypykkä

      olen kauris...
      Inhoan kultakoruja ja kaikkia hienostelija koruja joissa on timantteja.
      Minulle kelpaa itsetehdyt helmikorut.
      Yleensä käsissä.
      Kaulakoru minulla on aina kaulassa.
      Lävistykset on myös ihania.
      Hopea korut sopii myöskin minulle.

    • Jouskarinainen

      Itse käytän lähinnä sormuksia, korva- ja kaulakoruja. Yleensä hopeaa, mutta myös rihkamat kelpaavat. Koristeellisia, koukeroisia, tumman sävyisiä ja kauniita. (goottihenkisiä useimmiten)

    • skorppari...

      Aikoinaan mulla oli korva reiät, mutta nekin meni heti umpeen kun en jaksanu korvakorujakaan pitää. En pidä koruista. Kun pitäisi olla hiljaa niin korut kilisevät, ja sen takia kaikki huomaavat minut. Ja muutenkin, eivät ihmiset korut kaulassa syntyneet, joten miksi sitten koruja käyttäisin?

      • skorbarinna

        eivat taitaisi pysya menossa mukana.


      • sormukset

        en pidä korvakoruja enkä kelloa mutta sormukset ovat ihania. olen ostanut nyt hiljan kolme sormusta. viikolla en sormuksia käytä mutta viikonloppuisin ja tietenkin juhlissa.


    • Kaurisnainen

      kultaa, hopeaa tai terästä ilman räpellyksiä ja niin vähän kerralla ylle, että koru myös erottuu.

      Luin jostain, että naisilla, joilla on kädet lastattu sormuksilla ja rannerenkailla, on huono itsetunto. Taitaapa muuten pitää paikkansa.

    • 2 x vaaka

      En käytä mitään koruja, en tykkää. Olen kaunis ilmankin :-) Korvikset ovat poikkeus, niitä minulla on toisessa korvassa 5 ja toisessa 6 ja välillä ensimmäisissä rei'issä isotkin killuttimet, riippuu muuten päivän tyylistä (joka muuten vaihtelee todella paljon).

    • HärkäPrinsessa

      Kultaa oikeestaan vaan käytän. Mikään ei ole hienompi yhdistelmä kuin mustat vaatteet ja kultaiset korut. Nyt olen myös rakastunut jalokivi koruihin. Jalokivet on jotenkin vaan niin kauniita. Myös puukoruihin olen tykästynyt. Lävistyksiäkin löytyy mutta hopeasta en tykkää jotenkin ankea väri ja ruma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5524
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2313
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2282
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1034
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      920
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      783
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe