Mistä löyvän tuommoisia roadman vaatteita Jyväskylästä?
Vexi72v
Mistä voipi ostaa roadman vaatteita
14
206
Vastaukset
- Anonyymi
Halasilan palvelutalosta
- Anonyymi
Missä päin on halasila 🤣😅
- Anonyymi
Monet mootorisahaliikkeet myyvät metsurin kuteita.
- Anonyymi
Onko täällä muita suurin piirtein minun ikäisiä tällaisia roadmanneja?
Vexi72v- Anonyymi
Minulla on kuule paremmat hampaat kuin sinulle, oletko käynyt vielä edes rippikoulua?
Vexi72v
- Anonyymi
Ei niitä osteta. Ne kuuluu pölliä ylemmän keskiluokan jälkeläisiltä eli tulevilta Kokoomus jupeilta.
- Anonyymi
Naisille tiedoksi että minulla on lähes kaikki hampaat vielä omat, takimmaisen poistettu, tulkaa on, ei kaljua. Vartalo on normaali, pituus on 177 ja painoa noin 84kg.
Asun velattomassa omakotitalossa, metsää minulla noin 55 hehtaaria.
Minulla on ajokortti, velaton auto, Volkswagen Passat vm 2021. Moottorivene, Buster XL ja siinä 50hp Yamaha.
Olen urheilullinen, kävelen, käyn vesijumpassa, retkeilen. Olen myös musikaalinen, olen soittanut viulua koko ikäni.
Minua ei kiinnosta oman ikäiset naiset vaan 18-20v, ehkä myös 30 vuoteen saakka.- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
” Vartalo on normaali, pituus on 177 ja painoa noin 84kg.”
- tuon pituinen on persjalka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Vartalo on normaali, pituus on 177 ja painoa noin 84kg.”
- tuon pituinen on persjalka.Minun ikäiseni on hyvin harva pitkä. Nuoruudestani ravinto oli niukkaa ja työ fyysisesti rankkaa.
Ainoastaan maatilojen lapset venyi pituutta jo koulussa ollessaan koska heille riitti maitoa, juustoa ja leipää.
Vexi72v
- Anonyymi
Pattayalta löytyy heti tulijoita kriteereilläsi.
- Anonyymi
Mitäpä tuolla väliä.
- Anonyymi
Anteeksi naiset on unohtunut ilmoittaa että minut löytää sieltä tinteristä.
- Anonyymi
Eipä tuolla väliä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765