Pappa tässä hei.Mietin nyt sitä,että pitäisiko minun lähteä ehdokkaaksi valtuustoon.Pitäähän siellä pappojenkin edustaja olla eikö?Lähteekö kukaan kannattamaan valitsija yhdistykseen jos annan suostumuksen?
Lähtisikö valtuustoon
45
822
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,oot niitä kepun moni loikkaajia.Minä olen aito Pappa ja puolue on sydämessä ollut jo 23 vuotta.Huijarit vapiskoon.
- Anonyymi
Pappa saa monta ääntä, kun hänen kaikki sivupersoonansa äänestävät häntä!
- Anonyymi
Minä olen aito pappa.Muut ovat feikkejä.Minä osaan jörniä paremmin kuin feikit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aito pappa.Muut ovat feikkejä.Minä osaan jörniä paremmin kuin feikit.
Papalla ei oo jöpöttnyt vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papalla ei oo jöpöttnyt vuosiin.
Palataa asijaan neljän vuoden päästä.Sitten kun minä olen jöpöttänyt valtuustossa neljävuotta.Katsotaampa sitten kuka jöpöttää ja kuka ei
- Anonyymi
Iliman muuta pappa valtuustoon suurella äänivyöryllä....mutta ei keskustan, vihreijen eikä vasemmiston listoilta.
- Anonyymi
Minähi meen valtuustoon ja karsin kans vihreät ja punaset äänet pois. <<kepu on siinä rajoilla otanko niitä ääniä huomijooooon. Saatta nähä että nyt alakaa uusi uljas kajanjakso putasjärven elämässä. Kun minä siis minä oon siellä jakamassa rahoja ja valtaa. ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähi meen valtuustoon ja karsin kans vihreät ja punaset äänet pois. <<kepu on siinä rajoilla otanko niitä ääniä huomijooooon. Saatta nähä että nyt alakaa uusi uljas kajanjakso putasjärven elämässä. Kun minä siis minä oon siellä jakamassa rahoja ja valtaa. ihan ite.
kun minä oon vallassa niin täällä ei haamut hiivi eikä varjot voimistele. Ei hampit rettelöi eikä huumehörhöt kurmuile.
- Anonyymi
Pappa saa Liike nytin nytkähtään eteenpäin monta poronkusemaa
- Anonyymi
Jäälissä tosin äänestetään Oulun ehdokasta!
- Anonyymi
Mahtaa Kepu saada turpiin näissä vaaleissa,oisko Super Pappa jos ois riveissä pelastanut sen?
- Anonyymi
Ei oo saanut turpiinsa tähänkään asti, eikä saa nytkään.
- Anonyymi
Kyllä on nyt iso hätä,monet ei enää uskalla ehdolle kun pelkäävät että klaanista tullu jyrkkää arvostelua Nivakankaasta,Syötteelle kuppaamisesta,Suviseurojen kustannusten pimittämisestä,ja epäonnistuneesta vastaanottokeskuksen hallinnasta...yms.
- Anonyymi
Jos joku noista olisi asettunut ehdolle noin olisit keksinyt sittenkin jotain negatiivista. Etkö ole täällä jo moneen otteeseen vaatinut ettei monet nykyiset valtuutetut jäisi pois? Onko papalla kaikki hyvin? Tiedätkö mistä saat apua mielenterveysongelmiisi vai onko sairaudentunto kadonnut etkä ymmärrä ettei sinun asiat itsesi kanssa ole hyvin?
- Anonyymi
Perkeles,kyllä oli hyvä että pappa muistutti.Kukahan maksoikaan ne rytisydänmaanpelloille älyttömät ämyreitten laitot..aivan kaupunki.
- Anonyymi
Pappa kerro nyt aiotko olla ehdolla vaaleissa, vaan jatkuuko tämä munaton nillittäminen täällä mistä ei oo mitään hyötyä.
- Anonyymi
oon ehola. ja meen vaikka iliman ääniä valtuuston. minä. Minä laitan asiat kuntoon vaikka yksin kun muista ei oo kaveriksi ei mihinkään muutenkaa.
- Anonyymi
Papasta en tiiä,mutta kuka ottaa vastuun Nivankankaan,Syötteen huvenneet miljoonat eurot! Tajuatteko ees minkä munauksen ootte tehneet,siinä samassa veneessä nilittömät virkamiehet.Meinastteko saada mandaatin jatkaa näitä munauksia? Vai onko väki täällä tosiaan niitä lampaita,kuten ämyristä kuulin kylillä.
- Anonyymi
Tanan ketkut, ajoivat kaupungin lähes konkkaan ja nyt kirkkain silmin vielä erotessaan ovat ilmeisesti palkintoja vailla kun menneet töppäyksetkin itse nostellaan ansioiksi.
- Anonyymi
Kyllä on viisainta papalta keskittyä metsätöihin ku on ollu meidän kiusana jo 30vuotta. Ja suviseurat on taas kolmen vuoden päästä. Ämyrit kuntoon ja silleen. Ettei taas tuu raatoja.
- Anonyymi
Onneksi Kepun rivit harvenee,muutama loikkasi kun tajusivat minkä ahdingon ovat kaupungille tehneet päätöksillään.
- Anonyymi
Huh huh,mikä ehdokaslista Kepuleilla,nyt ei kannata enää huudella että jollain puolueella olisi rikoksista tuomittuja,nyt niitä löytyy omistakin riveistä.
- Anonyymi
Pääsikö pappa kepun listoille, kun sinne ilmestyi rikollinen?
- Anonyymi
Huh huh kepuleilla moniloikkaja vasuri kommunisti ja lopuksi kepuvasuri ei voi muuta kuin nauraa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsikö pappa kepun listoille, kun sinne ilmestyi rikollinen?
Kepun listoille ei rehelliset ihmiset pääse.
Eikö Antti Kaikkonenkin ole talousrikollinen.
- Anonyymi
Ei taida kepun porukalle enää ehtoollisen viinit riittää,taitaa Pintamon pontikka virrata.
- Anonyymi
No on kyllä Kepun lista kerätty Sivakankulmilta lauantai aamuyönnä klo3.15,kuin Pudun jalkapallopelin kokoonpano 1986.Ja kyydistä Oulun Tarmoa vastaan ei mitään tietoa.
- Anonyymi
Huolehdi pappa vaan itsestäsi, vaikka ammattiapu onkin päävastuussa sinusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi pappa vaan itsestäsi, vaikka ammattiapu onkin päävastuussa sinusta!
Eikö pappaa enää seurapirtissä toverit autakaan, niin se usko valahtaa housuun kun tosi tulee eteen.
- Anonyymi
No persujen lista ei ole yhtään parempi kuin apukoulun nimilista.
- Anonyymi
No persut ei ainakaan oo ryvettynyt Nivakankaan ja Suviseurojen epämääräisten käytettyjen miljoonien takia.Kepulla on kyllä moniloikkaaja maaottelujoukkue,kokomusta pettämisestä monessa puolueessa.
- Anonyymi
Tehhäänkö nyt historijaa ja äänestettää kaikki sata rosenttisesti pappaa kevvvvään vaaleissa. Ei kellekää muille yhtää punasta viivaa kun vain papparaiselle kaek iänät. rumppihi nii ja puttiini kauhistus että mikä nyt on ku jäävät toiseksi äänisaaliissa.
- Anonyymi
Nyt on linssilutikka saanut jonkun avustamana nuotionkin syttymään ja siten saanut savustettua poprillinsä.
Jos ei ole muuta meriittiä kuin etsiytyä aina ja joka paikassa vaan esille kun jollakin on kamera kädessä, tai toisten sytyttämällä nuotiolla osaa makkaransa polttaa, niin eipä noilla taidoilla konkurssipesän huolet paljon hälvene.
Kyllä sitä nyt ollaan suu naurussa, kun pitäisi taas päästä joo henkilöksi esille. - Anonyymi
Eipä näy persseiltäkään loikkareita puuttuvan.
- Anonyymi
Joo kyllä nämä samaan nuotioon puhisijat on jo nähty, ovat tosiaankin saaneet kaupungin lähes suoritustilaan, sitäkö nyt kuulutellaan jotta jatketaan samaan malliin.
- Anonyymi
Meinavaako jatkaa? Täytyy kyllä olla vaalivilppi,ei kukaan täysin järkinen äänestä enää.Se ilmainen taksi meni jo.
- Anonyymi
MENKÄÄHÄ KEPULAISET HUOMENNA OTTAMAAN SYNNINPÄÄSTÖ PEKALTA,KUINKA OOTTE SYNTISESTI TUHONNU. KAUPUNGIN TALOUDEN.MYÖS VIRKAMIEHET LAKKIPÄÄSTÄ JA JONOON MARS.
- Anonyymi
Papan pitäisi vielä opetella tavaamaan, sitten pikkuhiljaa kirjoitustaitoa hommaamaan!
- Anonyymi
Saako uskovaiset äänestää Vihreitä?
- Anonyymi
Kepulla pitäisi opetella rahataloutta lukemaan vaikka koivupölkkykirjaimin.
- Anonyymi
Valtuustoon tarvitaan talousosaajia. Sellaisia henkilöitä jotka osaavat laskea muutakin kuin porotokat ja porojen päät. Oikeasti. Turha sinne on äänestää päättämään kunnan asioista sellaisia jotka ei ymmärrä taouden realiteetteja. Ei riitä laskeminen yksi ynnä yksi on kaks tai jottai...
- Anonyymi
Rotat jättävät uppoavan laivan.
- Anonyymi
Oot oikeassa,talousosaajia valtuu stoon,ei metsurien johdolla ja lamppurin osaamisella ei pitkälle pötkitty.
- Anonyymi
Vähintään pitää konkurssi olla takana talousosaajalla ja muutamia kirjaimia pitää osata jonkinmoiseen jonoon sutata.
- Anonyymi
Taitaa valtuustopaikka jatkolle olla katkolla.Mut ryyppy päälle ja Kurkkarin discovaloja nauttiin sitten vaan.Pitää osata rentoutua myös Suomalaisittain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354289Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141586Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2181400- 351266
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471054Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62994