Että hän voisi antaa sinulle ikinä anteeksi.
Toivottavasti et kuvittele
25
436
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. En minäkään hänelle joten tasoissa ollaan.
- Anonyymi
Tasapeli.
Peli jossa ei ole voittajia.
- Anonyymi
Mitä pahaa hän on tehnyt jos ei pysty sntamaan anteeksi ?
- Anonyymi
Mä ainakin pystyn.
Naiselta- Anonyymi
Gubbe ei ole nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe ei ole nainen!
Sen tiedämme, kuten sen että gubbe kirjoitti yllä olevan kommentin osaksi raskassoutuista teatteriaan
- Anonyymi
Miksi tulet kirjoittamaan minusta ja hänestä? Alkaako välinne rakoilla? Miksi tungit väliimme, se on selvää että hän minua kaipaa... Miksi väkisin roikut paikassa ja ihmisissä, ne alkaa kyllästyy suhun. Mun elämän sait tuhottua, kiitos, joten en mitään hyvää sulle toivo! Miestä kyllä ikävöin.
- Anonyymi
Olet ihan sekaisin ja hoidon tarpeessa!
- Anonyymi
Ja onko muiden pakko tukea tällaisten kakojen illusionistisia kuvitelmia ja pyöritellä niitä ku elämässä ei muuta olis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko muiden pakko tukea tällaisten kakojen illusionistisia kuvitelmia ja pyöritellä niitä ku elämässä ei muuta olis?
Sai-ras-ta se on on on.
- Anonyymi
Mä oikeesti gubbe säälin näitä jotka on sinun draamassa kii jopa sua enemmän🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai-ras-ta se on on on.
Paa nyt ylös tämä ed ihmeessä työläinen👍
- Anonyymi
En kuvittele, tunnenhan minä hänet. Katkeruus ja kateus on saanut otteen hänestä pysyvästi.
Elän elämääni normaalisti eteenpäin enkä tunne häntä kohtaan mitään kummempia, jos vain pysyy kaukana minusta. En siis kadu, että lopetin kanssakäymisen. Se oli oikea päätös.
Mitään pahaa en hänelle toivo.- Anonyymi
Sä olet katkera ja kateellinen,yritit väkisellä tunkeutua avioparin elämää ja meidän yhteisiin asioihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet katkera ja kateellinen,yritit väkisellä tunkeutua avioparin elämää ja meidän yhteisiin asioihin!
Taasko tämä dramaturgia jatkuu? Kerro ihmeessä tämä monimutkainen ja todella johdonmukainen mind-map guben monologin yhteyteen. Ihan arvoisensa paikka sinänsä. Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua viimein. Asiat ei ole kunnossa sul.T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tämä dramaturgia jatkuu? Kerro ihmeessä tämä monimutkainen ja todella johdonmukainen mind-map guben monologin yhteyteen. Ihan arvoisensa paikka sinänsä. Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua viimein. Asiat ei ole kunnossa sul.T
Kuten ei ole tuollaista myötäilevien pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ei ole tuollaista myötäilevien pää.
Alhaista, kuraista, töhnäistä ja rahvasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alhaista, kuraista, töhnäistä ja rahvasta
White trash begaviours.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini ei ollut tosiaankaan sinulle eikä mistään tuollaisesta tilanteesta todellakaan.
Kunhan vain mietin ikivanhaa asiaa.
- Anonyymi
Antaa anteeksi mitä?? Sun harakan elintila on kapenemassa kun panikoit?! Etkö jo osaa saanut, kaikki ei ole sun!
- Anonyymi
Mut veit ne takaisin! Kaikki on mun,mitä olet varastanut!
- Anonyymi
Oletko kertakaikkiaan noin kaheli!siis tyhmä!
- Anonyymi
En ole pyytänyt sulta mitään anteeksi,en edes tunne sua,mutta sä olet todella ilkeä varas!enkä pyydä! Toivottavasti joudut helvettiin!
- Anonyymi
Antanut jo anna sinäkin.
- Anonyymi
No en kyllä ole tiennyt ,että te olitte niin pitkällä,taiat elää harhoissa!mut olipa hyvä tietää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084