Löytyiskö mulle

Anonyymi-ap

Halibatsuida, olen vastikään Etelä-Suomesta tänne töitä pakoon muuttanut keski-ikäinen velikulta, olen Vihreitä kannattava vegaani joka uskoo kansalaistottelemuuteen, tykkään samoilemisesta, puiden halaamisesta, Ultra Braan musiikista ja Christoffer Stranberg showsta, olen tosi kilttimies jonka pahin rikos on SÄHKÖPYÖRÄN hankinta, yksinäisten hetkien ajankulu on koruompelu ja rakennekynnet, kaipaisin samanhenkisen siistin miehen seuraa, onko teillä vinkata mistä voisin löytää hänet, kiitos jo etukäteen vinkeistä.❤️

17

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervetuloa! Olet löytänyt perille! Suomussalmi on juuri sinua varten. Seuraa kyllä löytyy kun menet viilonloppuiltoina vanhaan mestariin.

• Anonyymi

Iso kiitos pikaisesta vinkistä !

• Anonyymi

Älä vain sano, että asut Hossan suunnalla......

• Anonyymi

No en sitten sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en sitten sano.

Äläkä sano että Vuokissa😓

• Anonyymi

Heitä homo voltti. Täällä teitä on tarpeeksi ilman sinuakin. Tee itsellesi suolisukuvaihos ja sitten eti miestä itsellesi.
      Minäkin voisin olla kiinnostunut, kun sulla olla iso tissi ja tiukka pillu.🥰😍🤩😘😋🥲🤪😜🤭🤗🤣😅😇😉🫠🙃

• Anonyymi

Tykkäät siis transvestiiteistä.

• Anonyymi

Olipa ilkeä kirjoitus etkä edes tunne minua, onko sinulla paha olla.

• Anonyymi

Muuta vääkiöön, siellä sitä on kaltaisiasi olioita.

• Anonyymi

Täälä on aina ollu ruoho viheriää ajan toisellapuolella

• Anonyymi

Kuusamoon!

• Anonyymi

Wautsi wau, olipa mahtava perjantai ilta, iloinen yllätys tasokkaasta ja hyvännäköisestä seuralaisesta.

• Anonyymi

Kyllä täältä seuraa aina löytyy jos on työssä käyvä itsestään huolta pitävä ihminen.

• Anonyymi

Valitettavasti ei löydy kun Riihi Kaijakin on kuollut.
      Siinä olisi ollut sulle hyvä emäntä

• Anonyymi

Onhan vielä Poro Sylvi ! Kyllä tuonne Perukkaan välttää.

• Anonyymi

Väärä sukupuoli.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1620
    2. 210
      1497
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    Aihe