Halibatsuida, olen vastikään Etelä-Suomesta tänne töitä pakoon muuttanut keski-ikäinen velikulta, olen Vihreitä kannattava vegaani joka uskoo kansalaistottelemuuteen, tykkään samoilemisesta, puiden halaamisesta, Ultra Braan musiikista ja Christoffer Stranberg showsta, olen tosi kilttimies jonka pahin rikos on SÄHKÖPYÖRÄN hankinta, yksinäisten hetkien ajankulu on koruompelu ja rakennekynnet, kaipaisin samanhenkisen siistin miehen seuraa, onko teillä vinkata mistä voisin löytää hänet, kiitos jo etukäteen vinkeistä.❤️
Löytyiskö mulle
17
547
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa! Olet löytänyt perille! Suomussalmi on juuri sinua varten. Seuraa kyllä löytyy kun menet viilonloppuiltoina vanhaan mestariin.
- Anonyymi
Iso kiitos pikaisesta vinkistä !
- Anonyymi
Älä vain sano, että asut Hossan suunnalla......
- Anonyymi
No en sitten sano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en sitten sano.
Äläkä sano että Vuokissa😓
- Anonyymi
Heitä homo voltti. Täällä teitä on tarpeeksi ilman sinuakin. Tee itsellesi suolisukuvaihos ja sitten eti miestä itsellesi.
Minäkin voisin olla kiinnostunut, kun sulla olla iso tissi ja tiukka pillu.🥰😍🤩😘😋🥲🤪😜🤭🤗🤣😅😇😉🫠🙃- Anonyymi
Tykkäät siis transvestiiteistä.
- Anonyymi
Olipa ilkeä kirjoitus etkä edes tunne minua, onko sinulla paha olla.
- Anonyymi
Muuta vääkiöön, siellä sitä on kaltaisiasi olioita.
- Anonyymi
Täälä on aina ollu ruoho viheriää ajan toisellapuolella
- Anonyymi
Kuusamoon!
- Anonyymi
Wautsi wau, olipa mahtava perjantai ilta, iloinen yllätys tasokkaasta ja hyvännäköisestä seuralaisesta.
- Anonyymi
Kyllä täältä seuraa aina löytyy jos on työssä käyvä itsestään huolta pitävä ihminen.
- Anonyymi
Valitettavasti ei löydy kun Riihi Kaijakin on kuollut.
Siinä olisi ollut sulle hyvä emäntä- Anonyymi
Onhan vielä Poro Sylvi ! Kyllä tuonne Perukkaan välttää.
- Anonyymi
Väärä sukupuoli.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184