Mitä levyä suosittelette autotallin työtasoksi? Materiaali puu, eli ei ole tarkoitus hitsata tai tehdä muutakaan rankempaa tulityötä. Tasolla huolletaan suksia, nikkaroidaan, korjataan laitteita jne.
21mm filmivaneri karheapuoli ylöspäin olisi kai hyvä, mutta hintaa on 200€ per levy ja niitä menisi 2kpl. Havuvaneri puolet halvempi, mutta pinta rosoinen ja käsittelyyn uppoaisi varmaan 100€.
Olisko heittää jotain ideaa mitä en ole itse hoksannut?
Autotallin työtaso
6
281
Vastaukset
- Anonyymi
mustarautaplootu on halpaa
painaa tietenkin - Anonyymi
Filmivaneri on vaneria jossa parannettu sääsuojaus. Onko sulla talli sateessa?
Itse laittaisin liimapuulevyn riittävän paksuna.- Anonyymi
Ehkä ap ajatteli, että filmivanerissa olisi kovempi pinta, kestää ehkä paremmin kolhuja kuin havuvaneri tai mäntyliimalevy. Aloittaja etsinee halpaa mutta hyvää/kestävää materiaalia, joka on aina haastava yhdistelmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ap ajatteli, että filmivanerissa olisi kovempi pinta, kestää ehkä paremmin kolhuja kuin havuvaneri tai mäntyliimalevy. Aloittaja etsinee halpaa mutta hyvää/kestävää materiaalia, joka on aina haastava yhdistelmä.
Ap:n kannattaisi ajatella että siinä tapauksessa tavallinen kalustepöytä levy ajaisi saman asian.
- Anonyymi
Ei ole väliä mikä levy. Edullisin on joku väliovi, siinä jopa runko valmiina. Tuolla on yhdessä ulkorakennuksen tilassa työpöytänä. Näitä on saanut ilmaiseksi, 4kpl on
Metallihommia, hitsausta, kasausta..
Toinen vaihtoehto on pirtin puinen pöytä, kokoajan myydään alihinnalla näitä, kokopuisia levyjä ja jalkoineen.- Anonyymi
On myös parin mm alu peltiä isohko pala päälle suojaksi kun rakentelee, korjaa, huoltaa, öljyn, bensan ja rasvanpoistoaineen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875