Omakuva, minäkuva, oman itsensä tutkiskelu, se on tarpeellista ja tervettä, mutta silloin ei tule sortua ja tuudittautua omiin haaveisiinsa, vaan tutkia itseään usealta eri näkökannalta ottaen myös huomioon realiteetit ja mitä muut ihmiset kyseisestä minästä ovat mieltä.
Tällä palstalla minäkuvaansa, eli MinääÄÄÄnsä on toitottanut erittäin runsaasti Tyttö2010Neitinen99,9%Klanipelle, jolla on jopa alhainen tuulenvastus, eli ilmakitka ei haittaa hänen etenemistään.
Seuraavassa on yksi minäkuva yksinoikeusvittuilijalta, joka ei ole ollut missikisoissa:
Minä en ole kehuskellut täällä olevani hyvässä kunnossa.
En ole sanonut olevani huomattavasti ketään paremmassa kunnossa henkisesti enkä fyysisesti.
En ole väittänyt olevani lähes rasvaton enkä tuuheatukkainen.
En ole kehuskellut pituudellani.
En ole nauresekellut kenenkään lapsuudelle, isälle tai kaljulle enkä koulukiusaamisille.
En ole koskaan nimitellyt ketään juntiksi.
En ole saanut lääkäriltä lausuntoa, jossa kerrottaisiin minun olevan hyvässä kunnossa.
En ole saanut lausuntoa että olisin sairas.
En ole osallistunut mihinkään missikisoihin.
Minulla on pieni tuulenvastus.
MINÄ EN OLE NAURESEKELLUT.
Anonyymi-ap
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745