Saan raivokohtauksia jatkuvasti

Anonyymi-ap

Lenkillä, kerrostalokämpässäni ja vaikka missä. Onko se skitsofreniaa?

3

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuttua oli mul 2000 luvulla mutten ihan joka hetki saanut mutta siis saatko sä niitä liian usein että koetko niin? no minä sain välillä /&jonkun verran ja hain siihen apua eli puheterapia ja lääkitys joista suurin syy lääkitys joka vei pois mun raivarit. Kiitos siis isoin kiitos kuuluu lääkkeille. Mene jutteleen ammattilaiselle. Ei välttämättä oo hyvä asia jos ne jatkuu ja pahentuu vielä entisestään. Yksi neuvo; aina kun mä sain raivokohtauksen silloin 2000-luvulla niin löin nyrkillä seinään tai oveen ja jos löin suutuspäissäni oven lujaa kiinni niin katsoin aina ettei esim lemmikkikissani ollut siinä ettei olis litistynyt kuoliaaksi.

2008 oli viimeks mulla raivari ja sen jälkeen ei yhtäkään. Enkä usko että tulee olemaankaan.

• Anonyymi

Raivostutti kun en päässyt seurustelemaan 20-vuotiaana ja nyt olen jo 35 ja sinkku edelleen.

• Anonyymi

Onko aloittajalla menkat?

Itsellä PMS-oireet aiheuttavat paitsi väsymystä, myös aggressiivisuuden kasvua. Ei voi mitään. Tällaista tämä on. Parin viikon päästä helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      97
      4183
    2. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      70
      3437
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3064
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2539
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2346
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      205
      2137
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2061
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      791
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      766
    Aihe