20 kuukautta selvinpäin

Anonyymi-ap

Hupsista kun etapit paukkuu ihan huomaamatta. Meillä on kuulkaa päihdelinkin foorumilla hyvä porukka. Moni yrittää lopettaa juomista ja tsemppihenki on hyvä. Jos koet että tarvitset vertsistukea alkoholin lopetukseen niin tule ihmeessä mukaan. Kirjoittelu onnistuu anonyymisti rekistöröimällä nikin.
Jos koet että alkoholin juomisen lopetus on sinun juttu niin tule ”lopettajat” poteroon kirjoittamaan. Jos haluat vähentää niin vähentäjiin mahtuu.
Kohta on alkamassa foorumilla uusi suunta ryhmä johon kaivataan osallistujia.

T: Fincoco

4

453

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite 3 kk. Mukava herätä, sovitut asiat pitää tai ne siirretään ilman tekosyitä, ruoka maistuu, ei tuu itkukohtauksia. Mukavaa ja ei tee viinaa mieli

• Anonyymi

Höpö löpö.
        Kyllä se taas vähän ajan päästä maistuu.
        Kuten aina ennenkin.

• Anonyymi

Lopetus on helppoa, kun pääsee yli siitä miksi aloitti.

• Anonyymi

Itse tekisi mieli olla ilman alkoholia. Mutta tuntuu että jokainen raitis viikonloppu on hukkaan heitetty viikonloppu. Kun lähtee sinne baariin juomaan, on edes joku pieni mahdollisuus tavata naisia ehkä löytää se kumppanikin. Raittiina ollessa nämä mahdollisuudet menevät hukkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe