Kuinka moni mies käyttää sukkahousuja piilottematta niiden näkyvyyttä? Itse olen sukkahousuja käyttänyt pitkien kalsareiden korvaajina pari vuotta. Tänään ensimmäisen kerran kävi niin että kaverini näki minut sukkahousuissa tai siis näki pelkät jalkateräni. Hän kysyi, onks sul sukkahousut? Vastasin enempiä empimättä, on. Tähän hän sanoi, okei. No siinä sitten juttelimme kaikenlaista ja sukkahousuista ei puhuttu sen enempää. Lähtiessään hän sanoi, et oo muuten ainoo kuka sukkahousuja käyttää ja iski silmää ja meni ovesta ulos.
Sukkahousujen käyttö
12
304
Vastaukset
- Anonyymi
Tenat on TOSI lämpimät kovalla pakkasella.
- Anonyymi
Juoksijat melkein kaikki käyttävät talviharjoittelussa sukkahousuja. Sen parempaa vaatetta ei olekaan.
- Anonyymi
Joni käyttää.
Uimahallissa olen huomannut monen miehen äkkiä ottavan pikkarit jalasta ettei muut huomaisi 😉
- Anonyymi
ei piikkareilla kannata uimahalliin mennä,menkää kumikärjillä.
- Anonyymi
mene toki edellä,tullaan kyllä perässä.
- Anonyymi
on se koomiita miltein upiita,mutta silti niin hirviitä ja kauhiita.
- Anonyymi
pumppaa naapurin tattia ja suutele itseäsi,todellisella miesten naisten innolla.
- Anonyymi
Joni käyttää myöskin naisten stringejä, sori joni se on ihan luontevaa huijareille ja leppäsen suku häpeää.
- Anonyymi
ei se mitään,kyllä JN imee stringinkin välistä ihan näppärästi.eikö niin JN eikö niin...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711