Sukkahousujen käyttö

Kuinka moni mies käyttää sukkahousuja piilottematta niiden näkyvyyttä? Itse olen sukkahousuja käyttänyt pitkien kalsareiden korvaajina pari vuotta. Tänään ensimmäisen kerran kävi niin että kaverini näki minut sukkahousuissa tai siis näki pelkät jalkateräni. Hän kysyi, onks sul sukkahousut? Vastasin enempiä empimättä, on. Tähän hän sanoi, okei. No siinä sitten juttelimme kaikenlaista ja sukkahousuista ei puhuttu sen enempää. Lähtiessään hän sanoi, et oo muuten ainoo kuka sukkahousuja käyttää ja iski silmää ja meni ovesta ulos.

12

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tenat on TOSI lämpimät kovalla pakkasella.

• Anonyymi

Juoksijat melkein kaikki käyttävät talviharjoittelussa sukkahousuja. Sen parempaa vaatetta ei olekaan.

• Anonyymi

Joni käyttää.

• Uimahallissa olen huomannut monen miehen äkkiä ottavan pikkarit jalasta ettei muut huomaisi 😉

• Anonyymi

ei piikkareilla kannata uimahalliin mennä,menkää kumikärjillä.

• Anonyymi

mene toki edellä,tullaan kyllä perässä.

• Anonyymi

on se koomiita miltein upiita,mutta silti niin hirviitä ja kauhiita.

• Anonyymi

pumppaa naapurin tattia ja suutele itseäsi,todellisella miesten naisten innolla.

• Anonyymi

Joni käyttää myöskin naisten stringejä, sori joni se on ihan luontevaa huijareille ja leppäsen suku häpeää.

• Anonyymi

ei se mitään,kyllä JN imee stringinkin välistä ihan näppärästi.eikö niin JN eikö niin...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe