Latasin kaikki Kylmiksen videot ylilaudalle turvaan muiden rappio tubettajien sekaan, koska sinne tämä mestari kuuluu.
Kylmis on virallisesti ylilaudalla
9
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmis on edesmennyt vanha vakio palstalta vuodelta Jeesus. Miksi olet sen kimpussa? Ei se ollut kuin joku ihan tavallinen luuseri Puohitieltä.
- Anonyymi
Kylmäkäsi on lahonnut jo vuosia intiöllä vietettyään muutaman viikon sitä ennen kenttätien pulsulassa.
- Anonyymi
This.
- Anonyymi
Totta. Kylmiksen pää leikattiin irti, koska oli väittänyt ettei ISLAM ole rauhanuskonto. Viher-vasemmisto käytti kaiken valtansa, jotta tämä "yksittäistapaus" ei vuotaisi julkisuuteen.
-Faktaa vanhoista vakioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kylmiksen pää leikattiin irti, koska oli väittänyt ettei ISLAM ole rauhanuskonto. Viher-vasemmisto käytti kaiken valtansa, jotta tämä "yksittäistapaus" ei vuotaisi julkisuuteen.
-Faktaa vanhoista vakioista.Kylmis ja hänen apustajansa yhdessä lähestyivät muslimeja:
https://www.youtube.com/watch?v=_X57lHbQP6k
Todella koskettava video, kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Paskapuhetta. Tiistaina olin naapurin kanssa ostamassa sokeria, hiivaa, appelsiineja ja perunoita. Kylmis myi persettä marketin takana. Kysyimme hintaa ja oli tippunut six-päckiin. En ostanut, kun lemusi pahalta. Naapuri jäi hieromaan kauppoja. Oli kuulemma ollut rööri kunnossa ja elossa.
- Anonyymi
Siinä on jotain surullista kun sontiksen nään kontillaan jäisellä takapihalla roskisten vieressä
Asd- Anonyymi
Kannattaa aina ottaa pahvista palaset käsien ja polvien alle.
● Sodomiittiseppo
- Anonyymi
Mä alan huutelemaan sua siellä.
Kylmiiiiis oi rakaaaas, missä olet, huhuuuu♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997