Oraali-iloa!

Anonyymi-ap

Ah! Olen pitkään haaveillut siitä että saisin imeä kalua samalla kun minulta otetaan suihin. Ihana ajatus imeä kovaa kalua ja samalla sormeilla pyllynreikää. Luettaisiin samaan aikaan toistemme suihin täristen ja huutaen nautinnosta. Ihanaa. Niuvat on imetty, siellä oli velttoja kaluja.

9

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vau mikä haave itekki unelmoinut

• Anonyymi

ime vielä lisää saat kohta peppuun

• Anonyymi

eikö vielä parempaa jos joku nussis peppua samalla kun otat suihin

• Anonyymi

Asento 69 ratkaisee tuon ongelman

• Anonyymi

Hei ootko minkä ikäinen isäntä .

• Anonyymi

Se on kyllä mahtavaa. Ja sitten kun opitte vielä sen kikan että kumpikin laukeaa samanaikaisesti! Toinen voi aina tietyillä merkeillä viestittää toiselle että onko hän jo tulossa ja pitäisikö hiukan himmata jne. Me ollaan opittu homma niin, että osataan laueta just saman aikaisesti. Sama homma myös perinteisessä naimisessa.

• Anonyymi

Joo mäkin oikein himoitsen päästä ottamaan suuhun kyrpää niinkauan kun se purkautuisi suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten!!! Mä asun Lahen Nastolassa ja mielelläni otan kyrpää suuhun jos pääset käymään mun luona!!! Eli mä oon ihan vitun kiimanen taas ja siihen ei auta mikään muu kun päästä runkkaamaan ja ottamaan suuhun kyrpää pikimmiten!!! Jos sua kiinnostaa saada kova orgasmi niin mä voin sellaisen sulle tuottaa!!! Annan sähköposti osoitteeni niin voit laittaa viestiä, mä vastaan ja vastaukseen laitan puhelinnumeroni että päästään eteenpäin ja tositoimiin!!!

• Anonyymi

Imet ja nuolet muutakin kuin kalua. Aloitat nuolemalla persereikäni pitkään ja huolella, sitten kuolaat pallini märiksi ja sen jälkeen käsittelet kyrvän. Nuolet ja ahmit sitä suullasi kunnes se sykkii spermat kurkkuusi. Jos yhtään änkyröit missään vaiheessa saat nahkaremmistä paljaalle perseelle ja persereiälle. Lopuksi menet kontallesi ja sormetan persettäsi kunnolla samalla kun runkkaat ja lopulta laukeat.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      74
      6419
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      144
      5933
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      494
      3774
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      122
      2220
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      40
      1455
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      408
      1389
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1225
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      980
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      111
      980
    Aihe