Ah! Olen pitkään haaveillut siitä että saisin imeä kalua samalla kun minulta otetaan suihin. Ihana ajatus imeä kovaa kalua ja samalla sormeilla pyllynreikää. Luettaisiin samaan aikaan toistemme suihin täristen ja huutaen nautinnosta. Ihanaa. Niuvat on imetty, siellä oli velttoja kaluja.
Oraali-iloa!
9
550
Vastaukset
- Anonyymi
vau mikä haave itekki unelmoinut
- Anonyymi
ime vielä lisää saat kohta peppuun
- Anonyymi
eikö vielä parempaa jos joku nussis peppua samalla kun otat suihin
- Anonyymi
Asento 69 ratkaisee tuon ongelman
- Anonyymi
Hei ootko minkä ikäinen isäntä .
- Anonyymi
Se on kyllä mahtavaa. Ja sitten kun opitte vielä sen kikan että kumpikin laukeaa samanaikaisesti! Toinen voi aina tietyillä merkeillä viestittää toiselle että onko hän jo tulossa ja pitäisikö hiukan himmata jne. Me ollaan opittu homma niin, että osataan laueta just saman aikaisesti. Sama homma myös perinteisessä naimisessa.
- Anonyymi
Joo mäkin oikein himoitsen päästä ottamaan suuhun kyrpää niinkauan kun se purkautuisi suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten!!! Mä asun Lahen Nastolassa ja mielelläni otan kyrpää suuhun jos pääset käymään mun luona!!! Eli mä oon ihan vitun kiimanen taas ja siihen ei auta mikään muu kun päästä runkkaamaan ja ottamaan suuhun kyrpää pikimmiten!!! Jos sua kiinnostaa saada kova orgasmi niin mä voin sellaisen sulle tuottaa!!! Annan sähköposti osoitteeni niin voit laittaa viestiä, mä vastaan ja vastaukseen laitan puhelinnumeroni että päästään eteenpäin ja tositoimiin!!!
- Anonyymi
Imet ja nuolet muutakin kuin kalua. Aloitat nuolemalla persereikäni pitkään ja huolella, sitten kuolaat pallini märiksi ja sen jälkeen käsittelet kyrvän. Nuolet ja ahmit sitä suullasi kunnes se sykkii spermat kurkkuusi. Jos yhtään änkyröit missään vaiheessa saat nahkaremmistä paljaalle perseelle ja persereiälle. Lopuksi menet kontallesi ja sormetan persettäsi kunnolla samalla kun runkkaat ja lopulta laukeat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746419- 1445933
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4943774Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222220- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081389- 741225
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja111980