Aina vain sinä. Se on onneni jonka annan neidolleni. Sinulle vain. Vain sinulle. Tiedä se, aina.😊💝
Ei minulla ketään muuta ole
13
650
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun mun oma rakas sanois mulle noin. Koska mä tiedän ajatukseni, tunnen sydämessäni...oon päättänyt. Holy is He and holy are you and me in Him and angels cry...
- Anonyymi
Kuinka kaunis viesti! Kenelle kirjoitat, jos saan kysyä? ☺️
- Anonyymi
Toi oli miehelle H luulen hänen tietävän keneltä
- Anonyymi
Toi oli minulta 💓
- Anonyymi
Minulta rakkaudelle Sinulle
Sinulle vain 💝
- Anonyymi
Älä katso ainoastaan meihin vaan Häneen ekaks. Hän meille tämän rakkauden antoi...and the angels cry💓
- Anonyymi
Lähempänä Jumalaa, lähempänä meitä. 💝
- Anonyymi
Sori mutta minulla on poikaystävä
- Anonyymi
Eikö hän riitä tai huomioi tarpeeksi?
- Anonyymi
Kerro hänelle että palstailet ja tarvitset apua sen lopettamiseen. Ei ole sulle oikein tämmöinen. 🙏❤️
- Anonyymi
Niin olen sen ajatellut olevan.
- Anonyymi
Ajattelin Sinua tuohon aikaan töissä☺️👀
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole muita ❤️ei mullakaa ole enää koskaan. Anteeksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941