Runkkaan kyrpääsi ja otan suuhun nussien suullani kyrpääsi kunnes laukeat ja purkaudut paineella suuhuni siten että spermaasi pursuaa suupielistäni ulos ja loput spermastasi runkkaan naamalleni!! Olen päässyt kerran runkkaamaan ja ottamaan suuhun kyrpää, nussien suulla sitä kunnes se laukesi suuhuni pumpaten spermaa suuni täyteen ja se oli mahtava kokemus itselleni ja sille kaverille jonka kyrpää imin!! Ammattikoulun uimahallissa keskustassa on hyvä ottaa suuhun joko höyrysaunassa tai sitten pienemmässä tavallisessa saunassa. Sitten on vielä pukuhuoneen vessa jossa voi ottaa suuhun!!! Niinpä kutsunkin kaikkia bi-miehiä ja gaymiehiä jotka haluavat saada hyvän orgasmin ja pussit tyhjiksi tänään kello 17.00 alkaen tulemaan ammattikoulun uimahalliin ja olemaan rohkeita kun näkevät että noin viisikymppinen mies eli minä lyhyen aikaa hyväilen tai runkkaan vähän suihkussa tai jommassa kummassa edellä mainitsemistani saunoista, olemaan rohkea ja hyväilevän tai runkkaamaan vähän aikaa että tiedostan sinun olevan halukas saamaan runkkauksen ja suihinoton suulla nussien ja imien loppuun asti ja purkaa spermansa suuhuni ja naamalleni!! Toivottavasti löytyy halukkaita!!!
Runkkaan ja otan suuhun loppuun asti ammattikoulun uimahallissa tänään 17.00 alkaen
Anonyymi-ap
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti jäätte kiinni siitä irstailustanne. Ja joudutte maksamaan hallin siivouksen. Ei varmaankaan halpaa lystiä.
- AnonyymiUUSI
Spedellä paloi käämit buaahaa
- Anonyymi
Pieni lisäys aloitukseeni, niin kyseessä on siis Heinolan uimahallista jossa päivystän usein näihin aikoihin. Hsen eka kiijoketta täällä ja runkkaan lukemiani juttuja !
Nähdään tulin juuri hallille.
Yks setä- Anonyymi
Eipä tuosta sian saksasta saa selvää. Rauhoituhan ja yritä huomen aamulla uudelleen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuosta sian saksasta saa selvää. Rauhoituhan ja yritä huomen aamulla uudelleen!
Täyttä paskaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164