Olen lukenut paljon kohta kirjoitan oman antivikibetian

Anonyymi-ap

Pasanen ei kykene keskustelemaan tosiasioista, vaan elelee omissa hallusinaatioissaan ja mikämikämaassaan, jossa velat muuttuu saataviksi. Pasasen tarinoista saisi koostettua sivuston nimeltä "antiwikipedia", jossa kaikki on päinvastoin kuin todellisuudessa. Pasanen on ainoa ihminen maailmassa joka kykenee ulkoistamaan jopa vyötärölihavuutensa.

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Possolta puuttuu täydellisen kokonaan itsekritiikki. Rähjäturpa on omasta mielestään komea, rasvaton, kovakuntoinen, älykäs, lukenut, verbaalisesti lahjakas ja menestynyt hurmuri. En viitsi kohteliaisuussyistä sanoa mitä mieltä olen tuosta.

• Anonyymi

Pasasen paljon on Sinuhe egyptiläinen ja Linnunradan käsikirja liftareille, ehkä joku Aku Ankan taskukirja tuohon päälle. Ai niin, ja Commodoren ohjelmointiopas, josta tuo ei ymmärtänyt mitään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tämä wikipedia ja seiska lehti hyvin huvittava yhdistelmä, kumpaa lahkolainen käyttää tietolähteenään, kannattaisi varmaan lukea wikistä reuma, ja s:reuma tosin se vaatii parempaa lukutaitoa kuin seiskaan tarvitaan.

• Anonyymi

Mutta pari Akkaria riittää?

• Anonyymi

Ei noita läskiuutisia ja juopottelu-uutisia julkaise mitkään Kodin Kuvalehdet taikka ET-lehti.
        Se ei tarkoita etteikö uutinen olisi totta. Keskinen on tuossa kuvassa sekä tekstissä ja on itse antanut haastattelun, eikä ole sitä kiistänyt. Pasanen on kova poika taistelemaan Wikipediaa vastaan kertoen esimerkiksi että Songkran on satokauden juhla ja että pankkikortteja ei ole enää olemassa. Pasanen ei lue tietosanakirjoista mikä on totta, vaan Pasanen muistelee muistavansa mikä on totta ja kieltäytyy lukemasta wikipedioita.

Pasanen tuli Suomeen, kävi pari kertaa sairaalassa makoilemassa ja nyt Pasanen on Suomen tohtorikunnan arkkiatri ja ylilääkäri. Thaimaassa lääkärit olivat myös huomattavasti huonompia lääkäreitä kuin Pasanen, joka tekee itse omat diagnoosit ja kuntotestit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51