Makkaraperunat

Anonyymi-ap

Mistä saa Haminan parhaimmat makkaraperunat?

64

4632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omasta uunista

    • Anonyymi

      eipä taida olla kun 1 vaihtoehto kun muut ei tee niitä

    • Anonyymi

      Vahva suositus Itäväylän Bensis. On kokoa ja makua!!

      • Anonyymi

        Lihadsud tsu tsut rööyyyh


      • Anonyymi

        Paljonko siellä makkaraperunat maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihadsud tsu tsut rööyyyh

        Lihatsu ja eräs toinen sairaalloisen ylipainoinen naistenmies hurmuri kiskoo kopissa ketjussa röökiä ja puhuu paskaa muista ihmisistä. Ei kiinnosta mennä koko paikkaan näiden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihatsu ja eräs toinen sairaalloisen ylipainoinen naistenmies hurmuri kiskoo kopissa ketjussa röökiä ja puhuu paskaa muista ihmisistä. Ei kiinnosta mennä koko paikkaan näiden takia.

        Ällötys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihatsu ja eräs toinen sairaalloisen ylipainoinen naistenmies hurmuri kiskoo kopissa ketjussa röökiä ja puhuu paskaa muista ihmisistä. Ei kiinnosta mennä koko paikkaan näiden takia.

        Näille on muutamat makkaraperunat maistuneet. Ulkoinen olemus näyttää siltä että aortta repeää hetkenä minä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille on muutamat makkaraperunat maistuneet. Ulkoinen olemus näyttää siltä että aortta repeää hetkenä minä hyvänsä.

        röhröh!


    • Anonyymi

      Nyt huutokaupoille huutamaan grillirakennus haminasta ja bisnes pystyyn.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://huutokaupat.com/kohde/5314400/ulosmitattu-grillirakennus-irtaimistoineen-seka-kirjaamaton-maanvuokrasopimus?gsid=bd307adc-1026-414e-906b-eddebcf51000

        https://huutokaupat.com/kohde/5314400/ulosmitattu-grillirakennus-irtaimistoineen-seka-kirjaamaton-maanvuokrasopimus


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään aukeaa, nyt saa makkaraperunaa torilta

        Saako Luksun grillivaunusta herkulliset makkaraperunat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Luksun grillivaunusta herkulliset makkaraperunat?

        Kyllä saa ja kaikilla mausteilla!


      • Anonyymi00062
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa ja kaikilla mausteilla!

        Saaks kaheil nakeil?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako Luksun grillivaunusta herkulliset makkaraperunat?

        varmaan saa jos se on auki


    • Anonyymi

      On on tulossa, mutta olemassa olevalla hyvä maine ainakin joskus ollut ja pääsee autolla

      • Anonyymi

        onko se auki?


    • Anonyymi

      Kilpailua kaupunkiin, pizzerioita löytyy jo, joten pelastakaa grillikioskit

      • Anonyymi

        Saadaanko grillikioski takaisin Portinpielen viereen nyt kun akkumateriaalitehdasta ei tule?


    • Anonyymi

      milloinka saatais kerrankin yrittäjä joka maksaa verot

    • Anonyymi

      Kohta saa konkurssigrilliltä edullisesti paskaraperunat ja päästään rottaongelmasta eroon.

      • Anonyymi

        luukut kiinni jo jonkin aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luukut kiinni jo jonkin aikaa

        Eilen ainakin paloi valot AG:llä. Myyntiä oli. Itse kierrän sen kauempaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On luota yrittäjään joka laittaa "saastaista" elukkaa annoksiin makkaran muodossa. Ei ole Inshallah
        T.achmed


    • Anonyymi

      Meien äitsy toda tekee parhaad lihadsut.Röyh prööt

    • Anonyymi

      En tie tätä nykyä joskus vuosia si ag:ltä torigrillissä on ainakin ihan hyvät se mikä on sii sokoksen päätys alkon puolen nurkassa

    • Anonyymi

      Naapuri kunnasta.

    • Anonyymi

      Täällä sohvan peruna odottaa jo makkarat vyötäröllä rasvan laskeutumista parkkipaikan reunalle. TK sanoo että pitäisi syödä muutakin, mutta ne ei ei tiedä mitään. Menisinkin mieluiten yksityselle, siellä on kuulemma kaikki viimesen päälle.

    • Anonyymi

      Makkaraperunaa pitäs saada ja pian mistä saa makkaraperunaa sanokaa kun on saatava ja vähän äkkiä kun ois jo ja vaikka torilla tai sillä kärryllä joka kulkee itsekseen kaduilla niin sillä ja säiliö täyteen voi laittaa muovikassiin vaikka ne makkaraperunat ja mukaan kevytlimsa iso pullo vaikka katolle niin ei kuumene noista makkaraperunoista joista tulee meikäläisen tykättyä sikana, kuten ranskalaisista, mutta ei ihmisistä sieltä vaan ruokasta jolla on sama nimi kuin ranskalaisilla jossa on nähtävyytenä eiffel torni

      • Anonyymi

        Lopeta amfetamiinin käyttö ja mene töihin. Luettuani tuon tekstisi sain itsellenikin maksuhäirö-merkinnän ja haastemieskin kolkuttaa jo ovella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta amfetamiinin käyttö ja mene töihin. Luettuani tuon tekstisi sain itsellenikin maksuhäirö-merkinnän ja haastemieskin kolkuttaa jo ovella.

        Ehei, olet vain perus-haminalainen.


    • Anonyymi

      nyt makkara peruna pelastamaan pitsaa ja lihapiirakkaa kun kärkkäiseltä saa oman rasvaimulaitteen kolmella kynpillä

    • Anonyymi

      AG makkaraperunoista jotain tietoa, ovatko hyviä?

      • Anonyymi

        Ihan älyttömän hyvä setti. Viimeksi tunti pari aterioinnin jälkeen kivisti mahaa niin perkeleesti ja paskasuihku roiskui pitkin porsliinia. 5/5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan älyttömän hyvä setti. Viimeksi tunti pari aterioinnin jälkeen kivisti mahaa niin perkeleesti ja paskasuihku roiskui pitkin porsliinia. 5/5

        Itse erehdyin syömään lihapiirakan kahdella nakilla ja seuraus viikon ripuli.Ei tarvi enää syömään sinne mennä.


    • Anonyymi

      Makkaraperunoista kyselen, onko mitään uutta tietoa. Kyselen, koska makkaraperunat kiinnostavat minua henkilökohtaisella tasolla koska syön paljon makkaraperunoita jotka maistuvat oluen kanssa jota haemme paljon muualta, mutta makkaraperunat pitää hankkia täältä ja täytyy olla tarkasti tiedossa kun istun kaverin takapenkillä. Makkaraperunat pitäisi saada myös neitseellisinä ilman perunaa, niin silloin olisi enemmän makkaraa, eikä ollenkaan perunaa, eikä siis tarvitsisi niin paljon ketsuppia viemässä pois perunan outoa makua, mikä on monta kertaa ongelmana makkaraperunoista kun puhutaan.

    • Anonyymi

      Täällä halutaan sikana keppana... ei kun kakkana... ei kun makkaraperunaa, mutta että pitää olla kuumaa meikäläiselle, täällä päässä kun ollaan aatutietoisia. Haussa myös ymmärtävä nainen, koska muorilla alkaa olla terveyshuolia.

    • Anonyymi

      Oon jo äitin hoidossa ja tiedän että sinäkin kyllä olet ja olet myös aatutietoinen makkaraperunasta kiinnostunut karpaasi.

    • Anonyymi

      Keskustelukanavilla esiintyvät henkilöt, joilla on suuri tarve ohjata muita keskustelijoita hoitoon, kärsivät usein itse mielenterveysongelmista.

    • Anonyymi

      Just näin,täällä pääsevät vapaasti tuomaan omaa sairasta mieltään esiin

    • Anonyymi

      Saisiko makkaraperunoiden hintatietoja Haminassa?

      • Anonyymi

        16,40 oli ag isot makkikset viimeksi, enkä saanut edes kuittia. Niet bonimaij


      • Anonyymi00063
        Anonyymi kirjoitti:

        16,40 oli ag isot makkikset viimeksi, enkä saanut edes kuittia. Niet bonimaij

        melko kalliit makkaraperunat siellä


    • Anonyymi

      Mirkku tekee Autogrillillä edelleen parhaat niinä päivinä kun on töissä. Ei oo Mirkun makkaraperunoille voittajaa se on jämpti.

    • Anonyymi

      Uppista aina ajankohtaiselle ja tärkeälle asialle: oma kokemus on että ag on ollut menetetty jo vuosia, luksun grillin mp:t niiden kiertävästä kioskista 10/10 sen yhden kerran hauhialla kokeiltuna (oikeasti täydelliset, tälleen pikkusen fläskille ois voinu olla isommat) ja mainittava nyt vielä tuo pitkien hiekkojen ravintola, todella hyvät eikä pahan hintaiset, maustevalikoima vain suppea joskin omamaustamansa majoneesi on napakymppi.

    • Anonyymi

      Luksun grilliltä saa Haminan torin parhaimmat makkaraperunat 😛

      • Anonyymi00056

        Onhan auki joulunakin?


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Onhan auki joulunakin?

        Kaikki kiinni tänään.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Kaikki kiinni tänään.

        Aika pienet on makkaraperunat


      • Anonyymi00059

        Millon on auki?


      • Anonyymi00060

        Millon on auki?


    • Anonyymi00055

      Irinan kotona.

    • Anonyymi00061

      Lidlistä

    • Anonyymi00066

      Ei mistään. Lopeta sellaisten syöminen.
      Mikä sinua vaivaa kun kyselet tälläistä?
      Kala, kana, kasvikset ja hedelmät, vain vähän maito- ja viljatuotteita.

    • Anonyymi00067

      Makkaraperunoissa ne makkarat ovat usein rapeita ja perunat löllöjä mausteista. Ei hyvä.

    • Anonyymi00068
      UUSI

      Autogrillillä perinteisesti ovat olleet ne parhaat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe