Mistä saisi ostettua Kiteellä kondomia ettei samalla kaikki kassan ympärillä tuijottaisi tuomitsevasti kun muiden ostosten seassa on niitä? Olen kokeillut laittaa joskus paketin vaikka kananmunapaketin alle mutta heti kun kassaneiti piippaa kassaan kondomit niin alkaa muut asiakkaat tuijottamaan…
Kondomin osto Kiteellä
13
441
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaa netistä. Tulee huomiota herättämättä
- Anonyymi
Oon kuullut tarinoita, että olisi puhkotut kondomit tulleet postissa, liekö legendaa?
- Anonyymi
Vetele paljaalla..
- Anonyymi
Kaikki voittaa kun tilaat vasektomian🤣
- Anonyymi
Haluaisin tukea paikallisia yrityksiä eli en tilaa nettikaupoista ainakaan. Myydäänkö esim. Teboililla kondomeja? Siellä tuskin kukaan ulkopuolinen tule ihmettelemään jos ostaa kondomin?
- Anonyymi
Siellähän se vasta valtuuskunta onkin vahtimassa😂
- Anonyymi
Kupiainen itsepalvelukassa ..
- Anonyymi
https://youtu.be/bIlujEVAco4?si=AGx5ee-yKPMPqIZX kiitos katselusta!
- Anonyymi
Virus! älä avaa!
- Anonyymi
Kunpi on parenpi, räkäpussi vai kortonki ?
Kyllä paljas on parahin ! - Anonyymi
Neuvo, älä mossahuta kumpparia vielä kaupassa päälle, vasta kotona sitten.. 😉
Tollottavat vähemmän, kokeiltu juttu. 👍 - Anonyymi
Kateellisena kattovat. Osta mistä vaan.
- Anonyymi
Mihi sie niitä tarvihet?Eväät syödään ilman käärettä eikä pankopoika muutenkaan kortsuja tarvitse lapanen riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804