Ei kannata

Anonyymi-ap

mainostaa kotiäitiyttä, se on sama kuin olisi vankilassa!

9

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa vankilat nykyään lokoisia.

• Anonyymi

Emmä kyllä näe sitä noin. Töissä se elämä menee hukkaan, ei lasten kanssa. Käyt töissä, että saat asunnon ja pelin jolla kuljet sinne, harrastukset lapsille. Ja oot aina väsynyt. Sitten yks kaks tajuat, ne on jo aikuisia, eikä tarvitse enää mua. Jotkut sitten, useimmat, ihan tosissaan on sitä mieltä, että sen kuuluukin mennä niin. Orjamentaliteetti. Siitä olis kyllä itse kunkin hyvä päästä irti ja vihdoin miettiä, mitä sellainen hyvä ihmiselämä oikeasti on?

• Anonyymi

Miehillä ja naisilla on selvästi eri käsitys hyvästä elämästä.

Lisäksi töitä ihmiset tekee ihan vain rahakin takia, jolla mahdollistaa asioita itselleen ja jälkikasvulleen. Se voi väsyttää, mutta niin moni muukin vaivan arvoinen asia.

Ja lasten tarpeet ei ole mikään elämän tarkoitus.

• Anonyymi

Minä olin kauan kotiäitinä omia lapsiani hoitaen kun olivat pieniä. Nyt haluan tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi töitä ihmiset tekee ihan vain rahakin takia, jolla mahdollistaa asioita itselleen ja jälkikasvulleen. Se voi väsyttää, mutta niin moni muukin vaivan arvoinen asia.

Ei miehet olekaan kotiäitejä, tietenkin on eri käsitys. Lasten tarpeet menee kuitenkin siinä mielessä työn edelle jos miettii millainen seuraava polvi on, se on ihan omaa kasvatuksen syytä miten huonosti voivat. Työpaikka kun on tärkeämpi lapsi kuin oma lapsi. Kaikilla ei tietenkään ole mahdollisuutta tähän, mutta voisi vähän avata silmiään ihmiset ja lopettaa tämän jatkuvan lapsivihan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä luoja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂huolestuttavaa! Ja todella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehet olekaan kotiäitejä, tietenkin on eri käsitys. Lasten tarpeet menee kuitenkin siinä mielessä työn edelle jos miettii millainen seuraava polvi on, se on ihan omaa kasvatuksen syytä miten huonosti voivat. Työpaikka kun on tärkeämpi lapsi kuin oma lapsi. Kaikilla ei tietenkään ole mahdollisuutta tähän, mutta voisi vähän avata silmiään ihmiset ja lopettaa tämän jatkuvan lapsivihan.

Totuuden puhetta, arvostan.

• Anonyymi

Voi ei. Onko noin paha tosiaan olla kotiäitinä kun itse en äiti ole. No kyllä se oikea vankila varmasti pahempi kuiten on. Tsemppiä kaikille kotiäideille! 🙏🏻👍🏻👍🏻🩵

• Anonyymi

Toisille on toisille ei kotiäitiys ei sovi ainakaan naiselle joka on tehnyt lapsen vain kiristääkseen tämän usää tai sitä jonka on miehenmalliksi lapselleen valinnut aina kun mies joka lapsennlähellä on ei ole tämän isä usein poikkeuksetta äiti kyllä tietää kuka isä on kimppakivan harrastajat jos siitä alkunsa saanutta lastanne yhtään arvostatte selvitätte tämän biologisen isän ettei seurustele siskonsa tai veljensä kanssa js myöhemmin tee lisää idiootteja niitä on jo kai ihan tarpeeksi että tiedään mikä on helpoin tapa saada idiootteja todisteet löytynee parhaiten kuninkaalisten sukujen menneisyydestä tosin niissäkin on kai paljonnpelastanu se että kuninkaat on lisääntyny palvelushäenkin kanssa ni ei kokosuku ole täynnä idiootteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe