Miten saada puoliso innostumaan

Anonyymi-ap

Seksiä puolison kanssa vähän, enkä itse ole tyytyväinen seksielämäämme.
Olen itse aika avoin ja kokeilunhaluinen. Puoliso taas ei ole ja seksi on aina samanlaista, hän ei ole kokeilunhaluinen.
Kerran ostin sadoilla euroilla liukuvoidetta, dildoja ja klitoriskiihottimia. Puoliso ei innostunut, joten heitin roskiin. Osaa en edes uskaltanut näyttää, kun hänen kommentit olivat sitä luokaa.
Miten saisin puolison innostumaan seksivälineistä ja muutenkin seksistä.
Toivoisin asiallisia kommentteja.
Itse kiihotun seksivälineistä yms. ja jos puoliso suostuisi noita käyttämään, niin saisin todennäköisesti orgasmin. Puolisolta en sitä saa, vaikka kuinka sitä toivon. Jossain vaiheessa hän alkaa nopeuttaa tahtia liikaa ja lopun sitten feikkaan. Aikaisemmissa parisuhteissa ei ole ollut ongelmia saada orgasmia. Puolisolle on vaikeata asiasta puhua, loukkaantuu todella helposti

Nainen + nainen

3

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väittäsin että ette kenties ole yhteensopiva pari jos toinen ei ole valmis asiasta edes keskustelemaan

• Anonyymi

Todella harmittavaa tuo, jos touhu aina yhtä ja samaa, lopulta siitäkään ei enää nauti, muuttuu pakkopullaksi ja saattaa loppua lähes kokonaan. Vaikea on mitään neuvoja antaa, kun olet kuitenkin jo paljon tehnyt seksielämän piristämiseksi eikä toinen lähde siihen mukaan. Missään nimessä Sinun ei pitäisi feikata, vaan sanoa, että tällä tavalla et pääse orjasmiin, muutenhan hän luulee tyydyttävänsä tarpeesi. Kun ihminen on sulle rakas, niin kerro ihmeessä suoraan mikä mättää ja millaista kohtelua toivot - ja saat vaatiakin. Toivon vilpittömästi Onnea jatkossa ja toivon että saat asiaan korjausta. T: mies 58

• Anonyymi

Olisko meistä teille apua,melko isolla varustettu mies,voidaan tulla vaimon kanssa teille ,ja annat vaimon katsella kun nussin vaimoa takaa.niin kyllä luulen että vaimosi on hetkessä sun kalu poskessa ja vaatii sinua naimaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27