Seksiä puolison kanssa vähän, enkä itse ole tyytyväinen seksielämäämme.
Olen itse aika avoin ja kokeilunhaluinen. Puoliso taas ei ole ja seksi on aina samanlaista, hän ei ole kokeilunhaluinen.
Kerran ostin sadoilla euroilla liukuvoidetta, dildoja ja klitoriskiihottimia. Puoliso ei innostunut, joten heitin roskiin. Osaa en edes uskaltanut näyttää, kun hänen kommentit olivat sitä luokaa.
Miten saisin puolison innostumaan seksivälineistä ja muutenkin seksistä.
Toivoisin asiallisia kommentteja.
Itse kiihotun seksivälineistä yms. ja jos puoliso suostuisi noita käyttämään, niin saisin todennäköisesti orgasmin. Puolisolta en sitä saa, vaikka kuinka sitä toivon. Jossain vaiheessa hän alkaa nopeuttaa tahtia liikaa ja lopun sitten feikkaan. Aikaisemmissa parisuhteissa ei ole ollut ongelmia saada orgasmia. Puolisolle on vaikeata asiasta puhua, loukkaantuu todella helposti
Nainen + nainen
Miten saada puoliso innostumaan
3
940
Vastaukset
- Anonyymi
Väittäsin että ette kenties ole yhteensopiva pari jos toinen ei ole valmis asiasta edes keskustelemaan
- Anonyymi
Todella harmittavaa tuo, jos touhu aina yhtä ja samaa, lopulta siitäkään ei enää nauti, muuttuu pakkopullaksi ja saattaa loppua lähes kokonaan. Vaikea on mitään neuvoja antaa, kun olet kuitenkin jo paljon tehnyt seksielämän piristämiseksi eikä toinen lähde siihen mukaan. Missään nimessä Sinun ei pitäisi feikata, vaan sanoa, että tällä tavalla et pääse orjasmiin, muutenhan hän luulee tyydyttävänsä tarpeesi. Kun ihminen on sulle rakas, niin kerro ihmeessä suoraan mikä mättää ja millaista kohtelua toivot - ja saat vaatiakin. Toivon vilpittömästi Onnea jatkossa ja toivon että saat asiaan korjausta. T: mies 58
- Anonyymi
Olisko meistä teille apua,melko isolla varustettu mies,voidaan tulla vaimon kanssa teille ,ja annat vaimon katsella kun nussin vaimoa takaa.niin kyllä luulen että vaimosi on hetkessä sun kalu poskessa ja vaatii sinua naimaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553533- 171822
- 361821
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171671Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251432Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611329
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221043- 1281035