En saa siihen ylioppilaskunnan laulajat vihjeeseen mitään tolkkua. Tylsät vaan tunkee uudestaan..
Iltalehden piilis 1.3.
8
287
Vastaukset
Täällä ei yleensä ole Iltalehden ristikoiden ratkojia kun yleensä ihmiset ostavat Ilta-Sanomat. Voin auttaa sinua foorumissani, sillä voit anonyymistä lähettää minulle privaatisti kuvan ristikosta. Tee ensin uusi säie osastoon https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/forum/sanaristikot/ilta-sanomat-ja-iltalehti/ ja lähetä kommentointilomakkeen yhtedestä löytyvän "Kuvien lähetys" -toiminnon kautta. Autan kun ehdin - ratkomisia on rästissä minulla iso joukko.
- Anonyymi
"kun yleensä ihmiset ostavat Ilta-Sanomat."
Luuletko Huuhaa että kaikki Iltalehden kappaleet jäävät kauppojen telineisiin? No eivät jää, vaan jotkut niistäkin suurimman osan ostavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kun yleensä ihmiset ostavat Ilta-Sanomat."
Luuletko Huuhaa että kaikki Iltalehden kappaleet jäävät kauppojen telineisiin? No eivät jää, vaan jotkut niistäkin suurimman osan ostavat.Harvat ostaa Iltalehteä ristikoiden perusteella. Tässä mielessä Ilta-Sanomat on ristikonratkojien suhteen valovuosia edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat ostaa Iltalehteä ristikoiden perusteella. Tässä mielessä Ilta-Sanomat on ristikonratkojien suhteen valovuosia edellä.
Oletko saanut jostakin tilastotietoa?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut jostakin tilastotietoa?
Mutta ainakin sen perusteella, miten vähän Iltalehden ristikoita missään käsitellään.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Mutta ainakin sen perusteella, miten vähän Iltalehden ristikoita missään käsitellään.
No sehän kertoo kaiken. Jälleen harkitsematon kommenti, täyttä Huuhaata!
- Anonyymi
Vihje on : Kai tunnet Ylioppilaskunnan Laulajat. Pätevä kuoro eivät yhtään tylsiä. Tuo voidaan kirjoittaa myös : Kai tunneTYL. PÄTevä kuoro. Siihen saattaa tulla TYLPÄT, koska lisävihjeenä on " tylsiä" (ei teräviä (kulmia), vaan tylppiä)
- Anonyymi
Sama kohta itselläni auki.
Kyllähän Iltalehden viikonloppunumerossa on ehkä kerran kuussa Piilis, muut ovatkin turhanpäiväisiä sitten, jotakin jenkkiristkoita yms.
Vihjeen loppu on "ei yhtään tylsiä".
Minun sanavarastossani tylppä on synonyymi tylsälle.
Ja kuoro on kyllä YL mutta aika erikoista että pitäisi ottaa sanan viimeinen kirjain ja sitten seuraavien sanojen ensimmäiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840