Olipa valaiseva ja totuudenmukainen kirjoitus Koillissanomissa 28.2. 2025 Jorma Kanasen kirjoitus Kuusamossa myytävistä ja vuokra-asunnoista. Runsaasti niitä on tarjolla. Faktatietoa , ja eikun rakennetaan lisää. Hölmöä!
Kuusamossa on PALJON asuntoja.
5
423
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoista se täällä on. Ei päätä eikä häntää
- Anonyymi
Liian isot pyyntihinnat vanhoillakin asunnoilla, vuokrattavilla samoin. Tämä on maalaiskaupunki, eikä mikään Oulu.
- Anonyymi
Saapihan niitä asuntoja olla jos ovat huonokuntoisia, remontoimattomia, väärän kokoisia ja väärässä paikassa. Joskus remontoinnin sijasta on halvempaa lyödä koko rytö läjään ja rakentaa uusia, sopivampia sellaiseen paikkaan joissa asuntoja oikeasti tarvitaan. Sanoohan tuon jo järkikin.
- Anonyymi
Kuusamo on niin pieni kylä, etteivät ne voi olla väärässä paikassa.
Okei , jos ei edullista vanhaa viitsi rempata, jo ostaa uuden pienen kerrostalokopin isolla rahalla, kun käytetyssä otk: ssa vois asua hulppeasti ja loppuviimein rahaa menee yhtä paljon.
Ihmiset ei viitsi laskea. Ei ole ilmaisia lounaita. - Anonyymi
On muuten todella kallista se ” rytön läjään” laittaminen. Siihenkin menee nykyisin kymppitonneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398