Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influenssa A -virus ja hoidoksi määrättiin limaa irrottava lääkitys ja lepoa.
Pelkästään oireiden kuvailu chat-palvelussa maksoi miehelle 52,70 euroa.
Perustutkimuksen tehnyt lääkäri kirjoitti lähetteet keuhkojen kuvantamiseen ja laboratoriokokeisiin, jotka maksoivat yhteensä 500 euroa. Lääkärinpalkkio oli 180 euroa ja sen päälle tulivat palvelumaksu ja viranomaismaksu.
Seuraavan päivän etäkonsultaatiolle, josta ei oltu sovittu, hintaa tuli 81,20 euroa.
Kokonaisuutena lääkärikäynnille tuli hintaa 849,40 euroa.
Mies kertoo, ettei hänelle kerrottu hinnoista missään vaiheessa."
Yksityinen lypsää tyhmien rahat pois fiksumpien taskuun ja kokoomus, persut ja muut hallituksessa siunaa tämän kusetuksen.
Yksityinen osaa bisneksen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df9ad3bd-2549-4a84-b727-262b7219fb37
Hoidetaan flussat yksityisellä - säästetään rahaa ja aikaa
Anonyymi-ap
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Halpaaha se on kun vaan 84.94 On flunssa hoidettu!
- Anonyymi
Hallitus siirtää vanhemman väen yksityiselle tavoitteena yksityisen suuret voitot ja julkisen alasajo.
- Anonyymi
ite hoijatan influssani aina omassa kojossa. Jalat kohti kattoa ja lepiä. Siinä sivussa flussa menee ohitte ja voi taas palata sorfin ääreen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203