Sellainen on täällä valmisteilla. Hyvä asia.
Kristinuskovastaisen propagandan kieltäminen
22
456
Vastaukset
- Anonyymi
Joo linnaan vaan kaikki pakanat.Tekopyhyys on hallinnut maailmaa jo Jeesuksen ajoista lähtien.
Tekopyhyys,ahneus,epärehellisyys ovat veljet keskenään. - Anonyymi
Kristinuskossa on Suomen tulevaisuus.
- Anonyymi
Tulevaisuus voi olla sitten aika synkkä.
- Anonyymi
Meidän kotona on ateismi ollut aina kielletty. Siitä olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Kaikista vi**umaisimmat k*sipäät ovat äärioikeisto kristityt.Ihmisen irvikuvia.
- Anonyymi
Veisattakoon Suvivirttä jatkossakin kevätjuhlissa. Jos joku siitä mielensä mukamas niin kovasti pahoittaa, järjestettäköön hälle jotain muuta aktiviteettia. Korvauspuhellle piiiiiiitkät naurut.
- Anonyymi
Virsiä veisataan koulussa myös uskontotunnilla.
- Anonyymi
Ylistäkää Herraa! Virsin, lauluin, psalttarein. Harpuin, huiluin, kantelein.
- Anonyymi
Suomen valtionuskonto, siksi kristinusko on etualalla kaikessa.
- Anonyymi
Kristitty kaupunki Oulu.
- Anonyymi
Joskus muuten sanotaan sellaista propagandaksi, mikä onkin totta, kun ei haluta tai uskalleta katsoa tituutta silmiin. Helpompi kieltää propagandana.
- Anonyymi
Tarvitaanko joitain kirkollisia menoja esim vihkiminen tai hautaus tai kaste? Tuomarit hoitaa vihkimiset ja lapsen nimenannon, kirkkoon kuulumattomat voivat neuvoa miten hautaus menee.
- Anonyymi
Kerrassan erinomaista.
- Anonyymi
Sanavapaus on ja mielipiteenvapaus myös, mutta toisen tahallinen loukkaaminen ei ole sopivaa.
- Anonyymi
Pian kun kääntyy niin on taas vastassa. Myös jatkossa.
- Anonyymi
Raamatunluku auttaa elämässä.
- Anonyymi
Kannatetaan!!!
- Anonyymi
Ei ehkä vielä heti, mutta tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Olinkin näkeväni liikettä vastapäisen kerrostalon nurkilta.
- Anonyymi
Se asia tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Jos saisin päättää, kieltäisin sen heti.
- Anonyymi
Käykää kirkossa enemmän!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744235Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433629Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163233Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392867En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102454IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341689Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571434Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144