Varoitan kaikkia ketkä paneelien hankintaa on miettinyt ja on tarttumassa siihen halvimpaan tarjoukseen! Pitkän aikaan oltiin mietitty ja odotettu että hinnat laskee.. vastaan tuli todella edullinen tarjous 7.6kwp järjestelmän hinta oli asennettuna 5900€. Alkuun vaikutti kaikki hyvältä, vaikka uusi firma olikin.. Tästä ne ongelmat sitten alkoikin. Luvattiin että ovat uusinta uutta, mutta paneeleissa oli valmistusvuosi leimattu vuodelle 2022 kun katsoin myöhemmin tarkemmin pakkauksen tietoja. Toimitukseen luvattu invertterin merkkikin oli vaihtunut ja näkyy olevan halvin invertteri mitä löytyy verkkokaupoista.. Väitettiin olevan parempi ja kalliimpi kuin se mikä alunperin piti tulla. Asentajien piti olla firman omia miehiä tai jokin heidän oma asennustiimi... Toinen puhui kohtuu hyvin suomea ja toinen vain venäjää. Sähköluvat sentään oli kunnossa kun niitä halusin nähdä. Jouduin poistumaan aamulla töihin ja luotin siihen että asentajat tekevät hommat niinkuin sovittiin...
Todellisuus aivan jotain muuta, aivan huiskien tehty eikä minkäänlaista viimeistelyä ole viitsitty tehdä. invertteri, turvakytkin ja sähköputket asennettu kaikki vinoon ja ulkoverhouslaudoista puuttuu isoja palasia kun on porattu seinästä läpi, eikä reikiä ole edes viitsitty tiivistää, johdonpätkiä ympäri pihaa ja peltikatto tallottu ruttuun.
En ole myöskään saanut mitään dokumentteja asennuksesta. Paneelit sentään toimivat ja ovat sähköä tuottaneet. Yritykseen on otettu nyt 3 kertaa yhteyttä ja aina luvattu että tullaan ensiviikolla korjaamaan ja laittavat puuttuvat dokumentit sähköpostiin.. toistaiseksi mitään ei ole tapahtunut. Odotan vielä viikon ja vien sen jälkeen asian eteenpäin!
Toivottavasti yrityksen omistaja tunnnistaa itsensä tästä!
VAROKAA HALPISFIRMOJA
Anonyymi-ap
1
274
Vastaukset
- Anonyymi
👺👺👺👺👺🤣👺🤣🌺😭👺
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyttämiseen ainoat keinot on lapsiperheiden köyhyyden lisääminen ja kaljan halpeneminen sekä lääkkeiden hinnan nostaminen. Tämä Orpon hallitus on aivan väärällä polulla, jos yritetään taloutta tasapainottaa.
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465