Voisiko joku kertoa mistä johtuu, että nenä alkaa vuotaa, tai sitten se menee kokonaan tukkoon hieronnan aikana? Hierojat, kertokaa! Oma hierojani ei osannut minulle vastata.
nenä alkaa vuotaa
6
5301
Vastaukset
- yx Hieroja
...reaktio. Ollaanhan siinä hierontapöydällä aika kauan pää hieman alaspäin, jos ollaan päinmakuulla. Ja hieronnan aikana lähtee ihmisessä nesteet liikkeelle. Aika looginen juttu. Tukkosuus helpottaa yleensä aika pian kun on noussut ylös.
- yx Hieroja
Tarkoitin siis NORMAALI reaktio. :-)
- yks hieroja
Kyse lienee verenpaineen muutoksista - oletko mittauttanut?
- se johtuu
Ihan vaan siitä, että ollaan pää alaspäin. EI siis mitään vakavaa.
- vastauksista
Mulla menee nenä tukkoon jo 5-10 minuutin päästä, vaikka olisin selälläni hierontapöydällä. Joskus joku hieroja arveli sen johtuvan jostain sisäelimen huonosta toimivuudesta, mut ei tiennyt että mistä. Verenpaine mulla on ok, mut hemoglobiini on aina ollut tosi alhainen, 110-120. Kiitokset vastauksistanne!
- Anonyymi
vastauksista kirjoitti:
Mulla menee nenä tukkoon jo 5-10 minuutin päästä, vaikka olisin selälläni hierontapöydällä. Joskus joku hieroja arveli sen johtuvan jostain sisäelimen huonosta toimivuudesta, mut ei tiennyt että mistä. Verenpaine mulla on ok, mut hemoglobiini on aina ollut tosi alhainen, 110-120. Kiitokset vastauksistanne!
Mitää 😂.hieronnan seurauksena kehon aineenvaihdunta kiihtyy ja kuona aineet lähtee liikkeelle. Nenä menee tukkoon . välillä kovastikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346