...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi
37
813
Vastaukset
- Anonyymi
Kauneinta olisi olla hiljaa, että kuulisi sydämeni äänen. ❤️
- Anonyymi
Rontiksi kehui.
- Anonyymi
Mulle ei käy koskaan noin ihanasti!
Mut mä oonkin nainen 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei käy koskaan noin ihanasti!
Mut mä oonkin nainen 😂Mykistyi kun tarttui tisseistä?
Tuli pumpulitissit tästä mieleen jostain syystä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mykistyi kun tarttui tisseistä?
Tuli pumpulitissit tästä mieleen jostain syystä!Niinhän siinäkävi . Huulet pyöreenä.
Pumpulilta ne varmaan tuntuu toisen käteen
Tuu kokeilemaan jos oot hän ❤️ - AnonyymiUUSI
Tapahtuiko lauantaiaamuna? 😁😘 Jos oot hän niin ihana olet ja tykkän sust kovasti ❤️
- Anonyymi
Ei ole sanonut mitään kaunista. Eikä tarvitse. Olen liian arka rakkauteen. Lopetan kaipailun.
- Anonyymi
Ei yhtään mitään eli yksipuolista.
- Anonyymi
Hyvää joulua ja tsemppiä.
- Anonyymi
Eihän tämä mitään, rumakin ja varmaan pahan makuinen 🥳niin sanoi
- Anonyymi
Että olen empaattinen.
- Anonyymi
En muista enää kun olin niin tohkeissani jo siitä kun sain vähän huomiota häneltä
- Anonyymi
Ihana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana
Ei tunnu yhtään ihanalta... hän ei varmaan ajattele yhtään minua.
- Anonyymi
Ihania tsemppaavia viestejä olen saanut täällä. Ehkä joku häneltä… Se on ikuinen mysteeri niinkuin on koko nainen.
- Anonyymi
❤️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️👍
🩵
- AnonyymiUUSI
Taisi olla minulta mutta en ole se ketä kaipaat mutta jonka tiedät täällä olevan
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua. 😀
- Anonyymi
Muruksi kutsui ja jalat lähti alta.
Olisitpa sylissäni. - Anonyymi
Kauneinta oli se hymy,ei mitkään sanat.
- Anonyymi
Hän on paljonkin kaunista sanonut
- Anonyymi
Olisit taivaan säihkyvin tähti. Tulit mieleeni tossa A… Kiitos vielä kun sain sun kanssa nauraa sillon joskus 🌠
- Anonyymi
Kiitti eräästä "lahjasta", oli kuulemma paras ajankohdan lahja.Tulee aina hyvä mieli, kun muistelen asiaa.
- AnonyymiUUSI
Tuttua ♥️
- Anonyymi
ei helvet 😁 aika sanattomaks vetää kans 😁
- Anonyymi
Onko tuo muija ollu liian kännissä baarissa miestä valkatessaan vai eikö tosiaan ennen tuota hetkeä tullu selväks ettei kaveri kenties ole se aikuismaisin valinta
- Anonyymi
Silmäpusseistani sanoi että ovat isoimmat mitä on nähnyt. Monella ei ole edes yhtä isoja scrotum pusseja. Otin kehuna.
- AnonyymiUUSI
Oikein kauniisti puhui kokonaisuudessaan. Muistelen lämmöllä. Voikaa hyvin!
- AnonyymiUUSI
Onpas se söpö. Ihan kuin prinssinakki. Se on suurin kohteliaisuus mitä on tullut.
- AnonyymiUUSI
M mies? Ikävöin sivua vieläkin 🙈
Miksi katosit? En edes ehtinyt tarkistaa viikunaasi livenä 😘
- AnonyymiUUSI
"jos et kohta laukee saat sormen pseeseen"
🥰
🚬🧔- AnonyymiUUSI
Koh köh!
- AnonyymiUUSI
Sanoi mukavaksi kaveriksi.
- AnonyymiUUSI
Silmäsi ovat kuin tähdet, ei yhtä kirkkaat mutta kaukana toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Ihmettelin joskus hänen opiskelukirjojensa määrää ja sanoin hänelle, että sun täytyy lukea varmasti aamusta iltaan, että saat tuon kaiken luettua. Siihen hän totesi, että lukee iltaisin mielellään minua.
- AnonyymiUUSI
Vahinko, aloitus olikin näköjään miehille..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955