Kiinnostaisi hankkia kevyt rankasaha kymmenen vuotta vanhan Stihl 201:n kaveriksi. Miten otsikon saha vertautuu vanhempiin 192 ja 193 -malleihin? Kannattaako 194:ään vaihtaa 1,3 mm terä- ja laippavarustus 201:n malliin, vai loppuuko tehot kesken?
Stihl ms194 kokemuksia?
Anonyymi-ap
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä sanoa tuohon juuta enkä jaata, mutta uudet aloitukset ahdistavat minua suunnattomasti.
- Anonyymi
Kelpo saha mutta ei ihan yhtä hyvä kuin 192. Voi vaihtaa 1.3 ketjun mutta eipä se mikään voimanpesä ole millään ketjulla.
- Anonyymi
Mikä tekee 192:sta paremman?
- Anonyymi
Joko alkaa näiden vedätysaloitusten aiheet vähentyä vai miksi nämä näyttävät toistavan itseään ?
- Anonyymi
Vaikea sanoa, asia taitaa kuitenkin vaivata sinua suunnattomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774