Kuinkas paljon ylioppilaslakki yleensä maksaa ja tietääkö joku mistä saisi mahd. halvalla? Entäs paljonko lyyran hinta on? Olisin iloinen vastauksista;)
Ylioppilaslakki & lyyra
9
1616
Vastaukset
- Ninsku
lakki maksaa siinä 20 euron paikkeilla, jostakin voi saada jopa sen alle. Oikea kultainen lyyra kultasepän liikkeestä myös noin 20 euroa korkeintaan. :)
- Outi
Eihän sun tartte ostaa erillistä lyyraa, kun niissä lakeissa on se jo valmiina. Tietysti lyyran voi ostaa kultasepänliikkeestä erillisenäkin, jos haluaa sen aitoa kultaa olevan. Tällöin kuitenkin useinmiten ostetaan muutenkin kalliimpi, käsintehty lakki. Se valmislyyrakin on niissä lakeissa kuitenkin ihan siisti (vaikkei kultaa olekaan) ja suurin osa ylioppilaista loppujen lopuksi käyttää sitä "valmislyyraa".
- hämppy
Kysyisin vaan siis että minkälaista lyyraa sä tarkotat? kun eikös ole ollut tapana että ylioppilas ostaa äidille kultaisen lyyran?
- Abina2002
siis tarkoitan juuri tuota äidille ostettavaa lyyraa, että paljonko sen hinta on. Samaa luokkaako kuin lakin hinta? Hui!!!
- hämppy
Abina2002 kirjoitti:
siis tarkoitan juuri tuota äidille ostettavaa lyyraa, että paljonko sen hinta on. Samaa luokkaako kuin lakin hinta? Hui!!!
Mä en itsekään tiedä sitä lyyran hintaa. Pitäs semmonen äidille ostaa. ja jos se on kultanen niin luulis sen maksavan..paljon. Ainaki lakin verran... Mut eiköhän se oo sen arvonen =)
- HippiHiiri81
Abina2002 kirjoitti:
Lyyran saa halvimmillaan n. 6 eurolla. Eli ei siis paljoo maksa. Täyttä kultaa oleva maksaa vähän enemmän kuin kullattu, mutta ei sekään kovin kallis ole. Luulisin että ostipa minkälaisen lyyran tahansa, niin eiköhän 20 eurolla saa? En yhtään muista enää että paljon lyyra maksoi kun mä sen ostin...
- Adela
Itse ostin lakin 25 eurolla ja lyyran(rintamerkki..niitähän on myös kaulakoruina) makso pikkusen yli kuus euroa..käsittääkseni se oli kyllä ihan aitoa kultaa..ja eihän se haittaa vaikka se olis kullattua hopeeta...eihän sitä oikeestaan käytetä kuin lakkiais päivänä...
- niina
aivan kamalalta tuntuu, kun veljeni aikoinaan osti äidille lyyran, mutta minulla ei ole varaa!!! eihän sitä nyt voi mennä äidiltä pyytämään rahaa tällaiseen, se olisi kornia.
jotkut kaverini jättävät ostamatta, mutta...- Abina2002
just toi sama homma. Veli osti lyyran äidille ja mulla ei luultavasti ole varaa... Eikä sitä todellakaan kehtaa mennä pyytämään rahaa äidiltä lyyran ostoon;( Hyvä kun on varaa lakkiin.
Jos ihmiset siis kuitenkin vois kertoo paljonko toi äidille ostettava lyyra maksaa, niin auttais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872