Kunnassa on teitä jossa on molemmin puolin auraamattomat reunat ja autot ajavat tien keskialueella. Nyt reunat ovat jäätyneet ja kohtaamisen täytyy tapahtua lähes kävelyvauhtia jos meinaa tiellä pysyä. Pahimmat polanteet tosin poistettiin mutta työ jäi kovin keskeneräiseksi tuolta osin.
Huonoa auraamista
16
997
Vastaukset
- Anonyymi
Joko reunat on aurattu?
- Anonyymi
Kyl maar meitin kohralla katu aurataan nimpal tarkkaan et aina on iso valli portinpiäles.
- Anonyymi
Kävely vauhdilla säästät löpöeuroja.
- Anonyymi
Tulkaapa katsomaan Ristijärven raitteja ja ottakaa mallia!
- Anonyymi
Pitänee ajaa kylänraitti läpi joku päivä.
- Anonyymi
Kerrohan missä päin ei oo tien reunoja aurattu siellä missä minä oon kylällä ajanut nii aina on tie aurattu koko leveydeltä
- Anonyymi
Autot ajaa keskellä tietä, koska niiden kuskit ei osaa ajaa reunassa.
- Anonyymi
Emäntä sanoo että pitää reunoiltakin hinkata, ei vain keskeltä ainaan hölökytellä menemään.
- Anonyymi
Ei se mulle nuin ole sanonut...
- Anonyymi
Ei se mulle nuin ole sanonut...
- Anonyymi
Kylällä saattaa olla hyvinkin aurattu mutta esim lietekylän tie ja hakokylän tie ovat olleet hyvin huonolla tolalla tienpidon suhteen lähes koko talven ja sama tilanne on ollut myös vanhalla tiellä. Onkohan syynä valtion säästöt tienhoitokuluissa ? luultavasti näin on asian laita.
- Anonyymi
Valtion?
Taidat elää TVH-aikakautta edelleen?
Milloin muistat viimeksi nähneesi TVH:n keltaisen Kontio-SISU:n Hyryllä?
- Anonyymi
Hyvin on tiet aurattu, eteenpäin pääse.
- Anonyymi
Destia tuloo
- Anonyymi
Destian paikalliset aliurakoitsijat säästeliäästi köryyttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Destian paikalliset aliurakoitsijat säästeliäästi köryyttelee.
Destian kuntaliitos: https://www.destia.fi/app/uploads/2024/10/Destia-kunnossapidon-alueurakat-2024-2025.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839