Jos on valmiiksi joku Elisan 5G liittymä ja tilaa Elisalta esim. tämän reitittimen, alkaako reititin toimia niin, että ottaa vain vanhasta reitittimestä SIM-kortin ja asentaa sen uuteen reitittimeen? Siis reitittimen tilaamisen yheydessä ei ole otettu mitään uutta liittymää.
Entä mitä asetuksia reitittimestä kannattaa muuttaa? Reititin tulee kytkettäväksi langallisesti pöytäkoneen ethernet-liitäntään.
https://elisa.fi/kauppa/tuote/huawei-5g-cpe-h155--reititin?deviceVariant=5G%20CPE%20H155%20-reititin&paymentOption=1&deviceTypeId=10687
Huawi H155 reititin
Anonyymi-ap
2
707
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii yleensä suoraan, kun syöttää sim-kortin sisään, kytkee kaapelit ja virran päälle. Kerro tänne, jos on ongelmia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586