Hei, onko kukaan saanut oikeudessa korvausta vuokralaisen remontoidessa vuokra-asuntoa? Olen tehnyt rintamamiestaloon mm. Uuden keittiön, uusi lattia ja putkityöt. Yksistään tämä maksoi 14500 eur jos ei laske lattiaan käytettyä omaa aikaa. Kokonaisarvio n. 20 000 eur ja olen nauttinut työnjäljestä 2 vuotta. Muuten asunut 11 vuotta. Tuntuu kohtuuttomalta, että nyt sitten tuli irtisanomisilmoitus :) keittiö oli homeessa kun muutimme asumaan.
Yt. Päivi
Vuokralaiselle korvaus asunnon remontoinnista
Anonyymi-ap
2
304
Vastaukset 2
- Anonyymi
Voi hyvää päivää. Viet keittiön mukanasi ja laitat vanhan takaisin. Tai sitten kärsit tappiosi ja toivot ettei tekemistäsi remonteista tule korjauslaskua perässä.
Tietenkään vuokranantajan ei tarvi maksaa mistään mistä ei ole sovittu. Mitäs remppasit niin.. - Anonyymi
On siis sovittu, että saa rempata vapaasti ja huoneenvuokralaissa tämä hyvitys mainittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400