Mistä löysit hänet?

Tai mistä olet etsinyt?

26

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työpaikalta vuosi sitten.

• 👍🏻 😊 Mä olen löytänyt työpaikalta ihastuksia, mutta en häntä.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

👍🏻 😊 Mä olen löytänyt työpaikalta ihastuksia, mutta en häntä.

Minulla ihastuksia ollut sieltä sun täältä. Minua hoitaneeseen sairaanhoitajattareen ihastuin aikoinaan ... tv. Pritsku

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ihastuksia ollut sieltä sun täältä. Minua hoitaneeseen sairaanhoitajattareen ihastuin aikoinaan ... tv. Pritsku

Kaikenlaista voi tapahtua, Pritsku tai varjo 😁 On tapahtunut mulleki ja useamman kerran.

• Anonyymi

Kaikenlaista voi tapahtua, Pritsku tai varjo 😁 On tapahtunut mulleki ja useamman kerran.

En ole varjo vaan ihan aito Pritsku, joka hoitelee hoitsuja Lapualla... tv. Pritsku

• Anonyymi

Hankkiuduin sairaalaan, että saisin ensikosketuksen naiselta. Menin takaovien kautta ja varastin toiselta potilaalta sairaalavaatteet. Sitten menin sairaalasänkyyn makaamaan ja odottamaan sairaanhoitajaa ... tv. Pritsku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkiuduin sairaalaan, että saisin ensikosketuksen naiselta. Menin takaovien kautta ja varastin toiselta potilaalta sairaalavaatteet. Sitten menin sairaalasänkyyn makaamaan ja odottamaan sairaanhoitajaa ... tv. Pritsku

Juu säälittävältä kuulostaa kahdessakin mielessä. Juttu on huonosti ja keksitty ja lisäksi eikö ole muuta tekemistä kuin esiintyä jonkun toisen nimimerkillä. Ilmoitanko sinusta ylläpidolle? Tv Pritsku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varjo vaan ihan aito Pritsku, joka hoitelee hoitsuja Lapualla... tv. Pritsku

Hoida ensin itsesi kuntoon... no siihen kyllä voi mennä aikaan, kun tuo pääkoppasi kyseessä. Tv. Pritsku

• Anonyymi

Joo en ole varjo, mutta noita varjoja tuossa näyttää syntyneen kyllä heti omani perään. Eipä täällä viitsi juuri nimimerkillä sen takia paljon kirjoittaakaan enää. tv. Pritsku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoida ensin itsesi kuntoon... no siihen kyllä voi mennä aikaan, kun tuo pääkoppasi kyseessä. Tv. Pritsku

Ihanan tulinen ja kiihkeä naaras

Seppo69

• Anonyymi kirjoitti:

Joo en ole varjo, mutta noita varjoja tuossa näyttää syntyneen kyllä heti omani perään. Eipä täällä viitsi juuri nimimerkillä sen takia paljon kirjoittaakaan enää. tv. Pritsku

Varjoilusta oon mäkin osani saanut ja kaikenlaista muutakin. Jos siitä joku hubinsa saa, niin minkäs sille voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanan tulinen ja kiihkeä naaras

Seppo69

Oikeen sanaseppo, kuusysiä nähnytkään.

• Anonyymi

Yllättävää kyllä, tinderistä. Ja ihanan löysinkin.

• Tuota en oo kokeillut enkä aio, mutta onnea sulle kun ihanan löysit 😊

• Anonyymi

Tuota en oo kokeillut enkä aio, mutta onnea sulle kun ihanan löysit 😊

Lähes kaikkea kannattaa edes kokeilla, voi tulla iloisiakin yllätyksiä. Mutta kyllä muutamassa kuukaudessa ehdin saada useamman oudonkin yhteydenotot.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähes kaikkea kannattaa edes kokeilla, voi tulla iloisiakin yllätyksiä. Mutta kyllä muutamassa kuukaudessa ehdin saada useamman oudonkin yhteydenotot.

Niin, ei aivan kaikkea sentään, edes kertaluonteisesti.

• Anonyymi

Huoneesta missä oli piano 🤗😍

• Anonyymi

Lumilinnasta vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Lumilinnasta vai?

Onhan se eteinenki huane ja huulet huuliin tarttu kii.. Sivusta vaa 😅

• Anonyymi

Onhan se eteinenki huane ja huulet huuliin tarttu kii.. Sivusta vaa 😅

Jos on suuri rakennus eikös se piano soi silloin eteishalliinkin, ei kai se sitä tarkoita, että piano eteisessä olis. En kyllä yhtään keksi kenen huulet siellä olis tarttunut yhtään mihinkään tai keneenkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on suuri rakennus eikös se piano soi silloin eteishalliinkin, ei kai se sitä tarkoita, että piano eteisessä olis. En kyllä yhtään keksi kenen huulet siellä olis tarttunut yhtään mihinkään tai keneenkään.

Soi varmasti kun soi se kuuluvasti naapuristaki jos semmosella on siunattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumilinnasta vai?

No ei sentään 😂🥶

• Anonyymi

En ole löytänyt erityistä, nyt en deittailekaan
      Viimeinen löytö oli kova pettymys, olikin ihan toisenlainen kuin kuvittelin.

• Ilmenikö tuo toisenlaisuus ihan kättelyssä vai vasta pidemmän tutustumisen jälkeen?

• Anonyymi

Ilmenikö tuo toisenlaisuus ihan kättelyssä vai vasta pidemmän tutustumisen jälkeen?

Ajan kanssa selvisi, kun tutustuttiin paremmin. Siihen oli varmaan parikin syytä miksi näki toisen ns. väärin. Hän itse peitteli tiettyjä ominaisuuksiaan ja itselläni oli varmaan tuolloin tarve olla jollekin tärkeä/arvostettu/huomioitu edes vähän. Nykyään en tyydy niin epätyydyttäviin ja epäsuhtaisiin ihmissuhteisiin. Olen mieluummin sitoutumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan kanssa selvisi, kun tutustuttiin paremmin. Siihen oli varmaan parikin syytä miksi näki toisen ns. väärin. Hän itse peitteli tiettyjä ominaisuuksiaan ja itselläni oli varmaan tuolloin tarve olla jollekin tärkeä/arvostettu/huomioitu edes vähän. Nykyään en tyydy niin epätyydyttäviin ja epäsuhtaisiin ihmissuhteisiin. Olen mieluummin sitoutumatta.

Haluan lisätä, oon itse kehittänyt tunne-ja vuorovaikutustaitojani, niin en tyydy enää sosiaalisesti haastaviin tapauksiin, mitä tulee seurusteluun. Tähän kategoriaan kuuluvat mielestäni autistit, adhd ilman lääkitystä, todella ujot ja sisäänpäin kääntyneet, tunnekylmyys joka johtuu käsittelemättömistä traumoista, sukupuoltaan liikaa miettivät "ei-naiset" ja muusut, toksinen maskuliinisuus/äijäily sekä persoonallisuushäiriöiset ja psykoosiin taipuvaiset.
        Elämänoppeja, joista en jousta enää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      182
      7720
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      92
      3816
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2589
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1630
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      386
      1564
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1447
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1436
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1111
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1050
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe