Auringonpimennys merkki pian totta?

Anonyymi-ap

Salaam!

Kuun pitää pimetä Ramadanin ekana yönä ja auringon puolivälissä Ramadania. Ja se on ainutlaatuisella tavalla jota ei ole aiemmin milloinkaan tapahtunut.

Blue Ghost kuuluotain aikoo kuvata kuusta käsin auringonpimennyksen 14.3. Samaan aikaan maassa on kuunpimennys.

Tällaista ei ole aiemmin Ramadanina tapahtunut. Lieneekö Eräs varmimpia merkkejä Mahdin tulon mahdollisuudesta.

Kuinka monta merkkiä onkaan jo ollut.

58

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Kirjoota postikorttiin, milloonka kuun taa tulla saaan?

• Anonyymi

Voi näitä islam hörhöjä. En ymmärrä miks islam on niin tärkeää muslimi kun tapaa uuden naisen alkaa vimmatuinen käännytys islamiin. Miks. Islam uskonto on tosi paha uskonto. Islam miehet raiskaa harrastavat väkivaltaa alistavat naista. Kuka hullu haluaa olla islam uskonnossa no toinen hullu islamilainen. Islam paskat menkää toiseen maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi näitä islam hörhöjä. En ymmärrä miks islam on niin tärkeää muslimi kun tapaa uuden naisen alkaa vimmatuinen käännytys islamiin. Miks. Islam uskonto on tosi paha uskonto. Islam miehet raiskaa harrastavat väkivaltaa alistavat naista. Kuka hullu haluaa olla islam uskonnossa no toinen hullu islamilainen. Islam paskat menkää toiseen maahan.

Oman kokemukseni mukaan muut ovat samanlaisia. Niin venäläiset, kiinalaiset, kristityt, Juudan heimo kuin muutkin. Nämä kyllä tekevät tekosensa enemmän saatanan voimalla salassa. Muslimit ovat pahoja avoimemmin. Se saattaa olla Jumalan tahto ettei kätkeydytä pimeyteen. Jopa pedofiliaa on Lestadiolaisilla, katolisilla ja Jehovan todistajilla ym. Miten ihmeessä oikeauskoisen suorittama pahuus vain kirvelee eikä saatanaan langenneiden muiden törkeydet. Vihaatko Jumalaa tai oletko rasisti?

• Anonyymi

Pimeetähän teillä ollut muutenkin ja muka juhlia.

• Anonyymi

Kirko menoissa oli papilta selkeää sanomaa, miten taivasten valtakuntaan pääsee

ELIKKÄ LUOJAN LUOMINA MEITIN TARVII VAIN USKOA TÄMÄ
      - tämä on se meitin osuus ja niin olemme taivas kiinityksen muodostaneet

JOTTA ANNETAAN VAIN USKON JYLLÄTÄ MEISSÄ OIKEALLA TAVALLA

• Anonyymi

Päivän Sana
        03.03.25

Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Matt. 11:29

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        03.03.25

Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Matt. 11:29

Matti ja Teppo - Minä Rakastan Sua
        https://www.youtube.com/watch?v=W_oqbnvSSzI

Voisin melkein väittää että nykyään tuskin kukaan osaa tehdä näin hienoja kappaleita. Kiitos Matti ja Teppo.

• Anonyymi

Salaam!

Mahdin tulemus ei ole kaikki kaikessa. Sen kanssa samaan aikaan ajoittuu Jumalan Valtakunta 2028. Ja Mahdi itse on merkki Judgement Dayn alkamisesta.

Tässä näkyy Jumalan kädenjälki. Kaikki on VARMISTETTU 2-7 eri tavalla, joista jokainen yksistäänkin on voittamaton.

Jos Mahdi jotenkin epäonnistuu, sillä hänellä on enkeli kasvojen edessä joka vaatii toimimaan oikein tai muuten seuraa tuho , niin siitä huolimatta jatkuu hänen vaikutuksensa Judgement Dayn muodossa.

Siunattu olkoon hän joka tulee Herran nimeen! Varmaa on että Mahdi on lempein niistä 2-7 eri keinosta saada aikaan sorrettujen vapautus.

Salaam!

• Anonyymi

KERROS NYT MITÄSE MAHLISI SAA AKASEIKSI ISLAMIKOS KAIKEN HYVÄN TÄÄLTÄ MAANPIIRISTÄ TUHOAA OMAKSI VÄKIVALLAKSEEN ?

• Anonyymi

Muslimimaiden kehitystaso
        Kansainvälisessä vertailussa islamilainen maailma on luonnonvaroistaan huolimatta taloudellisesti muuta maailmaa jäljessä. Islamilaisten maiden jälkeenjääneisyys koskee talouden ohella sosiaalista kehitystä ja tiedettä.

noista wikipedioista näkee kaiken näitten touhuista ja herranjestas hävitys-pyrkimyk-sistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KERROS NYT MITÄSE MAHLISI SAA AKASEIKSI ISLAMIKOS KAIKEN HYVÄN TÄÄLTÄ MAANPIIRISTÄ TUHOAA OMAKSI VÄKIVALLAKSEEN ?

Hän tuo totuuden, rauhan, oikeuden ja vaurauden sekä knowledgen.

Nämä onkin tapahtunut JO NYT. 1800 alkaen vauraus on moninkertaistunut, rauhaan ja oikeuteen on pyritty mm. YK on perustettu jne. Oikeutta ja tasa-arvoa on lisätty.

Sudanin Mahdi perintöineen on vaikuttanut 1870 luvulta alkaen. Hän mm. edesauttoi sosialismia ja kommunismia.

Ei Mahdin tarkoitus ole romuttaa mitään vaan poistaa sortoa. Vuodesta 2011 alkaen jolloin merkit lisääntyivät on myös henkinen Totuus kasvanut tavattomasti. Telepatia alkoi 2005 voittaa alaa jne.

Kuka tarvitsee eniten Mahdia Nykyisin kun asiat ovat parantuneet tavattomasti. Niin Arabit itse häntä tarvitsee koska ovat ajautuneet sotiin yms. Kuitenkin myös postmoderni yhteiskunta tarvitsee uusia suuntaviivoja ja utopioita. Esim. Maailmanlaajuinen Kansalaispalkka on yksi sellainen.

1800 alkaen on kehitys jo ollut tavatonta. Saattaa olla että nopeita lisämuutoksia on turha odottaa, vaan Mahdi toimiikin 1000 vuoden ajan.

2000-2250 Totuus
        2250-2500 Rauha
        2500-2750 Oikeus
        2750-3000 Vauraus

Hän on jo tuonut paljon. Mm. Vaikutti Neuvostoliiton perustamista aikanaan. Tuo työ on rapistunut jo 1991 , mutta Mahdin asemesta Isa on se ehkä joka pyrkii Venäjää jälleen vaurastuttamaan Nykyisin.

Mahdin voi jättää huomiotta sillä hänen työnsä vaikutukset ovat jo tulleet ja ne jotka ovat vielä tulematta tulevat HITAASTI 1000 vuoden aikana eikä kertarysäyksenä.

Jumala kutsuu omalle puolelleen saatanan käsiin antautunutta maailmaa Mahdin kautta.
        Ja jokainen Jumalaa rakastava kuulee häntä. Ja Jumala vahvistaa MERKEIN Mahdin olevan hänen valintansa ja noita merkkejä on runsain määrin jo nyt.

Mahdi on AIKAKAUSI 1800-2100 jkr +++
        Mahdi on PERSOONA kollektiivinen
        Mahdi on PERSOONA yksi
        Jne.

Jos hän ei kykene tekemään niin Jumalan valtakunta 2028, ja Judgement Day kykenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä onkin tapahtunut JO NYT. 1800 alkaen vauraus on moninkertaistunut, rauhaan ja oikeuteen on pyritty mm. YK on perustettu jne. Oikeutta ja tasa-arvoa on lisätty.

Sudanin Mahdi perintöineen on vaikuttanut 1870 luvulta alkaen. Hän mm. edesauttoi sosialismia ja kommunismia.

Ei Mahdin tarkoitus ole romuttaa mitään vaan poistaa sortoa. Vuodesta 2011 alkaen jolloin merkit lisääntyivät on myös henkinen Totuus kasvanut tavattomasti. Telepatia alkoi 2005 voittaa alaa jne.

Kuka tarvitsee eniten Mahdia Nykyisin kun asiat ovat parantuneet tavattomasti. Niin Arabit itse häntä tarvitsee koska ovat ajautuneet sotiin yms. Kuitenkin myös postmoderni yhteiskunta tarvitsee uusia suuntaviivoja ja utopioita. Esim. Maailmanlaajuinen Kansalaispalkka on yksi sellainen.

1800 alkaen on kehitys jo ollut tavatonta. Saattaa olla että nopeita lisämuutoksia on turha odottaa, vaan Mahdi toimiikin 1000 vuoden ajan.

2000-2250 Totuus
        2250-2500 Rauha
        2500-2750 Oikeus
        2750-3000 Vauraus

Hän on jo tuonut paljon. Mm. Vaikutti Neuvostoliiton perustamista aikanaan. Tuo työ on rapistunut jo 1991 , mutta Mahdin asemesta Isa on se ehkä joka pyrkii Venäjää jälleen vaurastuttamaan Nykyisin.

Mahdin voi jättää huomiotta sillä hänen työnsä vaikutukset ovat jo tulleet ja ne jotka ovat vielä tulematta tulevat HITAASTI 1000 vuoden aikana eikä kertarysäyksenä.

Jumala kutsuu omalle puolelleen saatanan käsiin antautunutta maailmaa Mahdin kautta.
        Ja jokainen Jumalaa rakastava kuulee häntä. Ja Jumala vahvistaa MERKEIN Mahdin olevan hänen valintansa ja noita merkkejä on runsain määrin jo nyt.

Mahdi on AIKAKAUSI 1800-2100 jkr
        Mahdi on PERSOONA yksi
        Jne.

Jos hän ei kykene tekemään niin Jumalan valtakunta 2028, ja Judgement Day kykenee.

On sanottu, missä on minun laukkuni, siinä on minun kotini kaikkeuksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2000-2250 Totuus
        2250-2500 Rauha
        2500-2750 Oikeus
        2750-3000 Vauraus

Mahdi on AIKAKAUSI 1800-2100 jkr
        Mahdi on PERSOONA yksi
        Jne.

11Ja kun hän oli matkalla Jerusalemiin, kulki hän Samarian ja Galilean välistä rajaa. 12Ja hänen mennessään erääseen kylään kohtasi häntä kymmenen pitalista miestä, jotka jäivät seisomaan loitommaksi; 13ja he korottivat äänensä ja sanoivat: "Jeesus, mestari, armahda meitä!" 14Ja heidät nähdessään hän sanoi heille: "Menkää ja näyttäkää itsenne papeille". Ja tapahtui heidän mennessään, että he puhdistuivat. 15Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä 16ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen. 17Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat? 18Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?" 19Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut".

20Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, 21eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla';

sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

22Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Tulee aika, jolloin te halajaisitte nähdä edes yhtä Ihmisen Pojan päivää, mutta ette saa nähdä. 23Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä. 24Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva. 25Mutta sitä ennen pitää hänen kärsimän paljon ja joutuman tämän sukupolven hyljittäväksi.

EI OMENA KAUVAKSI PUUSTA PUTOA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11Ja kun hän oli matkalla Jerusalemiin, kulki hän Samarian ja Galilean välistä rajaa. 12Ja hänen mennessään erääseen kylään kohtasi häntä kymmenen pitalista miestä, jotka jäivät seisomaan loitommaksi; 13ja he korottivat äänensä ja sanoivat: "Jeesus, mestari, armahda meitä!" 14Ja heidät nähdessään hän sanoi heille: "Menkää ja näyttäkää itsenne papeille". Ja tapahtui heidän mennessään, että he puhdistuivat. 15Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä 16ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen. 17Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat? 18Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?" 19Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut".

20Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, 21eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla';

22Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Tulee aika, jolloin te halajaisitte nähdä edes yhtä Ihmisen Pojan päivää, mutta ette saa nähdä. 23Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä. 24Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva. 25Mutta sitä ennen pitää hänen kärsimän paljon ja joutuman tämän sukupolven hyljittäväksi.

EI OMENA KAUVAKSI PUUSTA PUTOA

Raamatun kuvaelmat on tätä sisäisyyttämme ja tietystin muutakin LUOJAN LUOMUSTA

• Anonyymi

Päivän Sana
      04.03.25

Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: – Kuolema on nielty ja voitto saatu. 1 Kor. 15:54

Elämä on vapaa - valintaisuutta

• Anonyymi

Tämä Maapallon kosminen vauhti on keskimäärin vuoden mittaan eri lähteiden mukaan 368–370 kilometriä sekunnissa eli 1,32–1,33 miljoonaa kilometriä tunnissa.2.2.2022

Kuinka suuri on satelliitin nopeus? Kiertoradoilla nopeudet ovat aivan toista luokkaa kuin täällä maanpinnalla. Noin 200 km korkeudessa kiertävän satelliitin nopeus on noin 7 km/s eli 27 000 km/h.

Luojan kätten työ on ihmiselle käsittämätöntä

Ti, 4 Maaliskuu
      Apostoli Paavali kirjoittaa: ”Jo ennen kuin synnyin, oli Jumala kutsunut minut armossaan ja Hän näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä minulle.”
      Gal. 1:11-24

• Anonyymi

• Anonyymi

Armo saattaa kehittää vauhtiaan teknistymisen myötä jopa 11 km tunnissa maallisella nopeudella!

• Anonyymi

Islam on valheen uskonto, riivaajien kumartelua.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Päivän sana
        6.3.2025
        Raamatunteksti(t)

Matteus 6
        18Silloin sinun paastoasi eivät näe ihmiset, vaan Isäsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
        Matteus 6:18

• Anonyymi

Tuossa on kuvaelma uskon olemuksesta ja luottamuksesta MAALISIN MENETELMIN

1. Mooseksen kirja 22
        Jumala koettelee Abrahamia
        Kun näistä tapahtumista oli kulunut jonkin aikaa, Jumala tahtoi koetella Abrahamia ja sanoi hänelle: »Abraham!» Abraham vastasi: »Tässä olen.» Ja Jumala sanoi: »Ota mukaasi ainoa poikasi Iisak, jota rakastat, lähde Morian maahan ja uhraa hänet siellä polttouhriksi vuorella, jonka minä sinulle osoitan.»

Aamulla heti noustuaan Abraham satuloi aasin ja otti mukaansa kaksi palvelijaa sekä poikansa Iisakin. Pilkottuaan puita polttouhria varten hän lähti matkaan kohti paikkaa, jonne Jumala oli käskenyt hänen mennä. Kolmantena päivänä Abraham näki paikan etäältä. Silloin hän sanoi palvelijoilleen: »Jääkää tänne ja pitäkää huolta aasista, minä ja poika menemme tuonne rukoilemaan ja palaamme sitten luoksenne.» Abraham otti polttouhripuut ja antoi ne Iisakin kannettavaksi; hän itse otti tulen ja veitsen, ja sitten he jatkoivat yhdessä matkaa. Iisak sanoi isälleen Abrahamille: »Isä!» Ja Abraham sanoi: »Niin, poikani?» Iisak sanoi: »Tässä on tuli ja puut, mutta missä on karitsa polttouhriksi?» Abraham vastasi: »Jumala katsoo kyllä itselleen karitsan polttouhriksi, poikani.» Sitten he jatkoivat yhdessä matkaa.

Kun he tulivat paikkaan, jonka Jumala oli Abrahamille osoittanut, Abraham rakensi sinne alttarin ja latoi puut paikoilleen. Sitten hän sitoi poikansa Iisakin ja pani hänet alttarille puiden päälle. Mutta kun Abraham tarttui veitseen uhratakseen poikansa, Herran enkeli huusi hänelle taivaasta: »Abraham, Abraham!» Abraham vastasi: »Tässä olen.» Herran enkeli sanoi: »Älä koske poikaan äläkä tee hänelle mitään. Nyt minä tiedän, että sinä pelkäät ja rakastat Jumalaa, kun et kieltäytynyt uhraamasta edes ainoaa poikaasi.» Ja kun Abraham katsoi ympärilleen, hän huomasi oinaan, joka oli sarvistaan takertunut pensaikkoon. Abraham kävi hakemassa oinaan ja uhrasi sen polttouhriksi poikansa sijasta. Abraham antoi sille paikalle nimeksi »Herra katsoo». Niinpä vielä tänäkin päivänä puhutaan »Herrankatsomavuoresta».

Herran enkeli huusi Abrahamille uudelleen taivaasta: »Näin sanoo Herra: Koska sinä tämän teit etkä kieltänyt minulta ainoaa poikaasi, minä vannon itseni kautta, että siunaan sinua runsain määrin ja annan sinulle jälkeläisiä niin paljon, että he ovat kuin taivaan tähdet tai hiekanjyvät meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valloittavat vihollistensa kaupungit. Sinun jälkeläistesi saama siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille, koska sinä olit minun äänelleni kuuliainen.»

Sitten Abraham palasi palvelijoiden luo, ja he lähtivät yhdessä Beersebaan. Ja Abraham jäi asumaan Beersebaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Mooseksen kirja 22
        Kun näistä tapahtumista oli kulunut jonkin aikaa, Jumala tahtoi koetella Abrahamia ja sanoi hänelle: »Abraham!» Abraham vastasi: »Tässä olen.» Ja Jumala sanoi: »Ota mukaasi ainoa poikasi Iisak, jota rakastat, lähde Morian maahan ja uhraa hänet siellä polttouhriksi vuorella, jonka minä sinulle osoitan.»

Aamulla heti noustuaan Abraham satuloi aasin ja otti mukaansa kaksi palvelijaa sekä poikansa Iisakin. Pilkottuaan puita polttouhria varten hän lähti matkaan kohti paikkaa, jonne Jumala oli käskenyt hänen mennä. Kolmantena päivänä Abraham näki paikan etäältä. Silloin hän sanoi palvelijoilleen: »Jääkää tänne ja pitäkää huolta aasista, minä ja poika menemme tuonne rukoilemaan ja palaamme sitten luoksenne.» Abraham otti polttouhripuut ja antoi ne Iisakin kannettavaksi; hän itse otti tulen ja veitsen, ja sitten he jatkoivat yhdessä matkaa. Iisak sanoi isälleen Abrahamille: »Isä!» Ja Abraham sanoi: »Niin, poikani?» Iisak sanoi: »Tässä on tuli ja puut, mutta missä on karitsa polttouhriksi?» Abraham vastasi: »Jumala katsoo kyllä itselleen karitsan polttouhriksi, poikani.» Sitten he jatkoivat yhdessä matkaa.

Kun he tulivat paikkaan, jonka Jumala oli Abrahamille osoittanut, Abraham rakensi sinne alttarin ja latoi puut paikoilleen. Sitten hän sitoi poikansa Iisakin ja pani hänet alttarille puiden päälle. Mutta kun Abraham tarttui veitseen uhratakseen poikansa, Herran enkeli huusi hänelle taivaasta: »Abraham, Abraham!» Abraham vastasi: »Tässä olen.» Herran enkeli sanoi: »Älä koske poikaan äläkä tee hänelle mitään. Nyt minä tiedän, että sinä pelkäät ja rakastat Jumalaa, kun et kieltäytynyt uhraamasta edes ainoaa poikaasi.» Ja kun Abraham katsoi ympärilleen, hän huomasi oinaan, joka oli sarvistaan takertunut pensaikkoon. Abraham kävi hakemassa oinaan ja uhrasi sen polttouhriksi poikansa sijasta. Abraham antoi sille paikalle nimeksi »Herra katsoo». Niinpä vielä tänäkin päivänä puhutaan »Herrankatsomavuoresta».

Herran enkeli huusi Abrahamille uudelleen taivaasta: »Näin sanoo Herra: Koska sinä tämän teit etkä kieltänyt minulta ainoaa poikaasi, minä vannon itseni kautta, että siunaan sinua runsain määrin ja annan sinulle jälkeläisiä niin paljon, että he ovat kuin taivaan tähdet tai hiekanjyvät meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valloittavat vihollistensa kaupungit. Sinun jälkeläistesi saama siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille, koska sinä olit minun äänelleni kuuliainen.»

Sitten Abraham palasi palvelijoiden luo, ja he lähtivät yhdessä Beersebaan. Ja Abraham jäi asumaan Beersebaan.

USKON TOTUUTTA JA ELÄMÄN LAHJAA

2025
        To, 6 Maaliskuu
        Jeesus rukoili: Isä, hetki on tullut. Kirkasta Poikasi, että Poika kirkastaisi sinut ja että hän antaisi ikuisen elämän kaikille, jotka olet hänelle uskonut.
        Joh. 17:1-11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Mooseksen kirja 22

Päivän Sana
        07.03.25

Ja niin te saatte avatuista ovista vapaasti astua meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan. 2 Piet. 1:11

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa epäjumalan kumartajien eli primitiivisten muslimien älytön yösyönti orgia kuukausi.

• Anonyymi

Islam on pelkkää pimeyttä, epäjumalan kumartelua ja hirvittävien syntien, rikosten tehtailua.

• Anonyymi

Islam on yksi Jumalan antama maailmanuskonto jonka kannattajista suurin osa on luopunut ja palvoo epäjumalia. Hadith sanoo että tulee 73 lahkoa islamiin joista vain yksi pelastuu.

Lisäksi Daniel 11 kertoo ETELÄN KUNINGAS MOBILISOI kaiken voimansa Pohjoista vastaan. Niin onkin tehtailtu lapsia tuhottomasti ja opetettu ne sotimaan. Myös islamia on käytetty hyväksi sotaponnisteluissa.

Miten monta kertaa selvät faktat pitää kertoa ennen kuin ne ymmärretään. Islamissa uskontona ei ole mitään moitittavaa. Sen sijaan luopumus oikeasta islamista on suurta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islam on yksi Jumalan antama maailmanuskonto jonka kannattajista suurin osa on luopunut ja palvoo epäjumalia. Hadith sanoo että tulee 73 lahkoa islamiin joista vain yksi pelastuu.

Lisäksi Daniel 11 kertoo ETELÄN KUNINGAS MOBILISOI kaiken voimansa Pohjoista vastaan. Niin onkin tehtailtu lapsia tuhottomasti ja opetettu ne sotimaan. Myös islamia on käytetty hyväksi sotaponnisteluissa.

Miten monta kertaa selvät faktat pitää kertoa ennen kuin ne ymmärretään. Islamissa uskontona ei ole mitään moitittavaa. Sen sijaan luopumus oikeasta islamista on suurta.

Imaamien otteilla islam käypi tuhoaan päin ja joka sitä jo on lähtökohtaisesti valtaus järestelmänä tuhoisana sellaisena.

• Anonyymi

Anne Mattila - Pienen hetken
      https://www.youtube.com/watch?v=s1WkHAMZsfg&pp=ygUZaGV0a2VuIHBpZW5lbiBlbMOkbcOkc3PDpA==

Pienen hetken vain me saimme rakastaa pienen hetken loisti taivas, hehkui maa sen pienen hetken lämmön tiedän säilyvän sen pienen hetken muistan halki elämän.

Päivä nousi kehdostaan, kaste peitti maan pilvet sousi purppuraa, aamun kultaa maa sä jouduit lähtemään se tiedettiin jäi tumma kaipuu sointi sydämiin

Pienen hetken vain me saimme rakastaa pienen hetken loisti taivas, hehkui maa sen pienen hetken lämmön tiedän säilyvän sen pienen hetken muistan halki elämän

Sä jouduit lähtemään, se tiedettiin jäi tumma kaipuu sointi sydämiin

Pienen hetken vain me saimme rakastaa pienen hetken loisti taivas, hehkui maa sen pienen hetken lämmön tiedän säilyvän sen pienen hetken muistan halki elämän

• Anonyymi

Anne Mattila Taivaan kartta
      https://www.youtube.com/watch?v=CqOCSvFC7do&pp=ygUMQW5uZSBNYXR0aWxh

"Kohtalo antoi meidän hetken aikaa toisiamme rakastaa" Näinhän tämä kaunis biisi alkaa. Hetki on liian lyhyt aika rakkauteen. Annehan näitä sanoja ei ole laatinut. Hän vain esittää kaiken valtavan hyvin. Vuosiakin kestänyt rakkaus voi sammua. Ei hetkessä vaan pitemmän päälle. Syyt siihen ovat hyvinkin kimurantit. Paljon on jäänyt puhumatta kahden kesken. Suomessa se ainakin on hyvin tyypillistä.

• Anonyymi

Islam onkin pimeyden herran palvontaa.

• Anonyymi

On KAKSI eri sotajoukkoa Pohjoisessa.

1. Googin (Saksa) ja Maagogin ( Venäjä) yhteinen armeija joka on valinnut Saatanan palvonnan ja joutuu Saatanan kanssa 1000 vuotiseen vankeuteen josta palattuaan hyökkää Etelään kostaakseen saamansa kolhut.

2. Karitsan valkoinen sotajoukko joka taistelee maailman kaikkia sotavoimia vastaan. Suuria ja pieniä, orjia ja vapaita. Se ei suostu Saatanan järjestämää Pedon merkkiä ottamaan. Tuo peto on juuri Goog ja Maagog linjalla rakenteilla.

Kumpaan sinä kuulut? Oletko vannonut sotilasvalan Googille? Vai kuulutko Karitsan valkoisiin voimiin jotka ovat kaikkea maailman sotavoimaa vastaan. Oletko Saatanan vai Karitsan alainen?

Ihmiskunta on Karitsan alainen. Pedot ovat Saatanan alaisia, vaikka käyttävät uskontoja hyväkseen. Tekeytyyhän susikin lampaaksi.

Elämme Lopun Hetkeä jossa kaikki kansalaiset on pakotettu armeijoihin sotilaiksi eikä ole enää kuninkaita ja ammattiarmeijoita. Kaikki koko joukko maailman sotilaita on Karitsan vihollisia. Ja Karitsa käy heitä vastaan.

Täälläkin on esitetty pedon merkkiä ja ruokalautasen pois vetämistä. Saatanan mielen mukaan. Googin mukaan. Mutta kuinka Karitsa voi voittaa valkoisessa asussaan. Ja milloin?

Se on vielä epäselvää sillä Saatana joukkoineen on vielä pitkään vallassa. En ole vielä saanut Jumalalta tietoa asian suhteen.

Esittäkää itse Karitsaan liittyviä kohtia Ilmestyskirjasta.

• Anonyymi

Ilmestys 19:11

Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso, valkoinen hevonen, ja sen selässä istujan nimi on USKOLLINEN ja TOTINEN, ja hän tuomitsee ja sotii VANHURSKAUDELLA.
        .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestys 19:11

Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso, valkoinen hevonen, ja sen selässä istujan nimi on USKOLLINEN ja TOTINEN, ja hän tuomitsee ja sotii VANHURSKAUDELLA.
        .....

Voiko tämä olla MAHDI vai joku muu?

Miten täsmää Islamin kuvaus Mahdista Ilmestys 19 kuvaukseen? Sitä en ole vielä tutkinut. Muistaakseni hänen yhteydessään viitataan myös Kuninkaiden Kuningas ja Herrojen Herra Nebukadnessariin.

Hän tuo Salomon sormuksen, Mooseksen sauvan ja Liiton arkin.

Hänen mukaanaan tulee Profeetta Isa ja Elia ainakin. Sekä ehkä muitakin. Mikäli kaikki toteutuu hän on hyvin merkittävä persoona jopa 1000 vuoden ajan.

Kristus antaa 1000 kirjaa agendaksi hänelle ja onko todellakaan odotettu yhtä kauan ketään toista hänen veroistaan Messiasta.

Toki Väinämöistä Suomessa odotetaan mutta ei ehkä juuri tähän hetkeen päällekkäin.

Elämme merkittävää hetkeä maailmanhistoriassa. Ehkä on mahdollista tulla rauhan vuoteen 2780 jkr asti. 750 vuotta.
        Ellei sitten Kaikkivaltiaalla ole muita suunnitelmia. Monia vaikeita ongelmia on ratkaistava ja vihaa on paljon nostettu. Goog ja Maagog ovat mahdollisia vain VÄLIRAUHAAN. Niiden koston jano ei sammu milloinkaan eikä ne taivu Jumalan alaisuuteen vaan pysyvät Saatanassa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jumalan valtakunta:

1. Pelto joka kasvaa itsekseen viljaa = Rooma
        2. Sinapinsiemen josta suuri puu jonka oksilla linnut pesivät. = Ev. Lut.
        3. Nainen, hapate ja kolme vakkaa jauhoja = Kreikk. Katoliset
        4. Lasten kaltainen Jumalan valtakunta = Jehovan todistajat
        5. Sisäisesti ja ulkoisesti vaikuttava Jumalan valtakunta = Helluntaikirkko

Jumalan valtakunta tulee useassa vaiheessa ja usean valtakunnan voimalla. Jumala toimii aina varmistaen kaiken 5-7 kertaisella varmistuksella.

On siis huomioitava että myös Kristittyjen lisäksi on Arabeilla ja Intialla omat versionsa Jumalan valtakunnasta. Se tulee jollakin tavalla joka täyttää Jumalan kunkin hetkisen tahdon.

Yksi on valtakuntien väkimäärä.

1000 milj. On jo
        500 milj. On jo
        250 milj. On jo
        125 milj. On jo
        62 milj. On jo
        31 milj. Tämän väkimäärän valtakunnat ovat yhä ilman Jumalan valtakuntaa. Ne ovat kuin Provinsseja vailla emovaltakuntaa.
        15 milj. Ei ole vielä
        7 milj. Ei ole vielä
        3 milj. Ei ole vielä
        Jne.

Miten leviää vuoden 2028 Jumalan valtakunta on tärkeä asia jonka Jumala toivoakseni järjestää.
        Mahdi on suunnitellut 313 Provinssia maailmaan joissa ympäristön suojelulla olisi tärkeä rooli.
        Ja paljon muutakin on .....

MUTTA ELLEI IHMISEN SISÄLLÄ TAPAHDU MUUTOSTA UUDESTISYNTYMÄÄN HÄN EI VOI MENNÄ EIKÄ EDES NÄHDÄ JUMALAN VALTAKUNTAA. SIINÄ MIELESSÄ SE ON SISÄINEN ASIA JOSTA KAIKKI HYVÄ LÄHTEE LIIKKEELLE.

En väitä siis huonoksi ideaksi sisäisen muutoksen vaatimusta. Mutta on menossa Joh. 16:25 aika jolloin AVOIMUUS on julistettu. Sen ehti ensimmäisenä tekemään Neuvostoliiton Presidentti Gorbatschov joka julisti GLASNOSTIN alkaneeksi. Itse sain sanan siitä vasta 1998. Kaikki asiat avataan eikä mikään jää salaiseksi.

Olen pahoillani jos teitä loukkaa suureelliset suunnitelmat. Ne ovat utopioita ja unelmia jotka saattaa jäädä toteutumatta ja tulee NATIONALISMI sen sijaan mikäli Jumala valitsee sen. Hän tietää kaiken ja on Viisas, Tietävä.

Rukous Jumalan puoleen on hyvä asia. Mä unelmoin Yhä Globalisaatiosta 70 vuoden ajan. Vasta 2100 jkr näen tilaa Nationalismin mahdollisuudelle. Globaali peto ei ole Jumalan tahto Ilmestys 13 mukaan. Mä puhunkin Ihmiskunnan, Karitsan ja Mahdin enkä Petojen vallasta. Se on vähän katteetonta unelmaa Ramayanan ja Ilmestys 13 perusteella, mutta Jumala käski mun taistella loppuun asti oman ratkaisuni puolesta, joka on 800 vuotinen rauha Imaami Mahdin tuomien Rauhan eväiden avulla.

Goog ja Maagog ovat vahvoja petoja mutta ne pitää vangita 1000 vuodeksi. Ja vasta sitten päästää vapaaksi. Pitää tulla 800 vuoden Pyhä Rauha. Sen jälkeen sota jatkuu.

• Anonyymi

Raamattu on siis jokahetkistä totuutta meissä Kohti elämän virtaa eri vaihein uskoen elämän ainaisuuten ja johdatukseen -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on siis jokahetkistä totuutta meissä Kohti elämän virtaa eri vaihein uskoen elämän ainaisuuten ja johdatukseen -

Näinhän se menee ELÄMÄ PIENIN KORJAUSLIIKKEIN KOHTI ELÄMÄN TOTUUTTA

Päivän sana
        7.3.2025
        Raamatunteksti(t)
        Joel 2
        Vielä on mahdollista kääntyä
        12Vielä nytkin Herra sanoo:

– Kääntykää minun puoleeni,
        tehkää niin koko sydämestänne,
        paastotkaa, itkekää ja valittakaa.

Joel 2:12

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee ELÄMÄ PIENIN KORJAUSLIIKKEIN KOHTI ELÄMÄN TOTUUTTA

Päivän sana
        7.3.2025
        Raamatunteksti(t)
        Joel 2
        Vielä on mahdollista kääntyä
        12Vielä nytkin Herra sanoo:

– Kääntykää minun puoleeni,
        tehkää niin koko sydämestänne,
        paastotkaa, itkekää ja valittakaa.

Joel 2:12

Valtaa mun sydämein, Jeesus - Pekka Salminen
        https://www.youtube.com/watch?v=V51dgPV50Pw

Koskettava laulu, olen saanut sinulta jossain vaiheessa armon julistuksen, kiitos.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Päivän Sana
        08.03.25

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen. Joh. 1:12

Tämä ei ole mitään kaukaisuutta, vaan tätä hetkisyyttä .

• Anonyymi
      • Anonyymi

2025
        La, 8 Maaliskuu
        Jeesus sanoi: Jokainen, joka minun nimeni tähden jättää kaiken, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän.
        Matt. 19:27-29

Irrota itsesi elämälle

• Anonyymi

Haluatko kuusta perään?

• Anonyymi

Sinulta sammuu muuten valot kerralla.

• Anonyymi

Salaam!

Raamattu ei ole pelkästään totuutta vaan omaa monia eriarvoisia teemoja. Arvojärjestys osoittaa teeman vahvaksi tai hataraksi. Totuus on teemoista vasta kuudes eli melko hatara.

0 pyhyys
      1 rakkaus
      2 toivo
      3 usko
      4 oikeus tai vanhurskaus
      5 armo tai laupeus
      6 Totuus
      7 rauha
      8 lohdutus
      9 tieto
      10 kieltäymys
      11 evankeliointi työ
      12 verotus ja rikkaus
      13 kunnia ja kuninkuus
      14 häät ja sakramentit
      15 kantaisät ja vanhuus
      16 jne

Tässä näkyy osittain että kun alkaa teemoissa uusi kymmenluku niin ne ikään kuin tärkeytyy yli aikaisemman kymmenluvun.

0-9 teemat ovat nuorille
      10-19 teemat ovat keski-ikäisille
      20-29 teemat ovat vanhoille
      30-39 teemat ovat lapsille
      Jne.

Totuus jää jalkoihin esim Toivolle. Monet totuudeksi käsitetyt asiat ovat pelkästään toivoja. Ja toivon on tarkoitus säilyä ikuisesti.

Se joka on teissä on suurempi kuin maailma. He puhuvat maailmallisia ja maailma kuulee heitä. Me olemme Jumalasta ..... jne.

Teillä on hienoja raamatun lainauksia ja Pyhän seurakunnan tuki. Minä puhun maailmaa ja maailman toivoa. Te tahdotte puhua Siionin ylevyyttä yli kaikkien muiden. Tässä on pieni ristiriita. Maailmaan ei voida luottaa. Se on itsekkäiden himojen vallassa eikä etsi Jumalan tahtoa vaan kuningastaan pyrkii miellyttämään.

Olen heikoilla jäillä. Jumalan tahto on että katastrofit vaimenee ja köyhyys ja sairaudet poistuu maailmasta. Mutta maailma itse hankaa vastaan ja tahtoo vain tanssia ja polttaa tupakkaa ja vetää huumeita. Te olette oikeassa kun ajattelette Siionin etua ja sen olevan tärkeämpi kaikkea muuta. Papille raamatun mukaan kuuluu kaikki uutiset ja ensisato. Hänen kuuluu jäädä henkiin jos tulee nälänhätä. Hän on ensimmäisellä sijalla. Eikä suinkaan maailma.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Salaam!

Syyriassa tapahtuu kauheuksia. Nämä on ennustettu tapahtuvaksi ennen Mahdin tuloa. Murhaaminen ja veren vuodatus täyttävät maailman.

Pitää rukoilla uhrien ja marttyyrien puolesta että he saisivat osansa Karitsan kanssa sillä nämä tapahtumat ovat heikentäneet luottamusta islamiin. En tiedä haluaako uhrit Paratiisiin jos siellä on näitä samanlaisia murhaajia ja etnisiä puhdistajia. Ehkä he tahtovat ennemmin Jumalan valtakuntaan tai Karitsan huomaan.

Vaan ehkä he sentään silti luottavat Mahdin tuovan aidon islamin. Ja odottavat häntä?

Ennen Mahdin tuloa tilanne monin tavoin riistäytyy täysin käsistä. Ja kuitenkin on kirjoitettu että hän kykenee muuttamaan tämän ahdistuksen suureksi iloksi. Kuinka?

Se jää nähtäväksi.

• Anonyymi

Kuules - kyllä kaikki on kaikessa kiini, muttei noin.

• Anonyymi

Päivän sana
      15.3.2025

Raamatunteksti(t)
      Sirak (apokr.) 36
      22Kuule, Herra, palvelijoidesi rukous,
      sinä, joka olet armollinen kansallesi!
      Silloin kaikki maan päällä ymmärtävät,
      että sinä olet Herra, ikuinen Jumala.

Sirak (apokr.) 36:22

Jeesus ruokkii neljätuhatta miestä
      Jeesus kutsui opetuslapset luokseen ja sanoi: »Minun käy sääliksi näitä ihmisiä. He ovat olleet luonani jo kolme päivää, eikä heillä ole mitään syötävää. En tahdo lähettää heitä pois nälkäisinä, etteivät he uupuisi matkalla.» Opetuslapset sanoivat hänelle: »Mistä me täällä asumattomalla seudulla saamme niin paljon leipää, että pystymme ruokkimaan tällaisen väkijoukon?» »Montako leipää teillä on?» Jeesus kysyi. »Seitsemän», he vastasivat, »ja jokunen pieni kala.»

Jeesus käski väen asettua istumaan. Sitten hän otti ne seitsemän leipää ja kalat, lausui kiitoksen ja mursi leivät ja antoi palat opetuslapsille, jotka jakoivat ne ihmisille. Kaikki söivät kyllikseen, ja tähteeksi jääneitä paloja kerättiin seitsemän täyttä korillista. Syömässä oli neljätuhatta miestä ja lisäksi naisia ja lapsia.

• länsimaisen tähtitieteen ydin ja lähde on pitkälti muinaisessa arabialaisessa tähtitieteessä, mikä kukoisti vielä islaminkin aikana, mutta pääsääntöisesti tuhottiin islamin tiukemman suuntauksen otettua vallan 1300-luvun jälkeen sotaislamin otettua vallan.

Ehkä nykyislamisti ei enää ymmärrä taivaanmekaniikkaa sen vertaa, että tajuaisi, että jos Kuussa joku katselee auringonpimennystä, niin vastavuoroisesti ne Maapallolla olevat, jotka ovat suoraan "linjalla", näkevät kuunpimennyksen.

Tottakai hihhulit vetävät tästä jonkinlaisen "ihmeen" vaikka kysymyksessä on aivan normaali asia.

• Anonyymi

Salaam!

Imaami Mahdi on neljäs islamin koetus jonka jälkeen seuraa tuho. Tässä koetuksessa ihmiset ovat uskovia aamuisin mutta iltaisin kuin pakanoita. He eivät ole Imaami Mahdin arvoisia eivätkä selviä koetuksesta.

Se on kova asia sillä Koraani ja Sunna ovat maailman arvokkainta ilmoitusta. Ja niiden toivoisi vaikuttavan sen että tulee jaloja kaikista. Syynä saattaa olla rakkauden vaikeus kun Sufy Ani eli Mahdin vihollinen turmelee naiset ja lapset. Kun ei ole rakkaudelle luonnollisia kohteita niin laittomuus saa valtaa sydämissä.

Me epäonnistumme tässä neljännessä koetuksessa. Vaikka yritämme parhaamme. Seuraus on että Hävityksen kauhistus pystytetään jälleen.

Hyvin voimakas vastustaja on tuo 10 päinen Ravana hirviö. Se turmelee jokaisen pyhyyteen pyrkivän ja salaa tapaa kaikki pyhät. Miten on mahdollista että Jumala ei estä sen kauheita tekoja ennen kuin tulee veeda Kuningas RAMA.

Onko tosiaan niin että koska Taivaassa, Maan Päällä ja Maan Alla ei ole ketään arvollista lukuun ottamatta Karitsaa niin Jumala antaa turmella koko maailman niin kuin Nooan päivinä tapahtui.

Hän ei enää välitä vaan maailmanloppu on edessä. Ei ole ketään arvollista.

• Anonyymi

Sufy Anin lietsoma laittomuus on kylmentänyt rakkauden. Ja ilman rakkautta Apostoli Paavalin pienoisevankeliumin mukaan aivan kaikki on turhaa. Jopa se että antaisi elämänsä ystäväinsä edestä. Ei ole enää mitään uhria syntien sovitukseksi vaan jäljellä on päivä päivän jälkeen tiivistyvä tuhon odotus.

Jumala ei löytänyt ainuttakaan arvollista edes taivaan enkeleistä. Imaami Mahdi on NELJÄS KOETUS, JOSTA KUKAAN EI SELVIÄ.
        Vaikka ihmiset ovat uskovia aina aamuisin niin iltaan mennessä kääntyvät pakanoiksi.

• Anonyymi

Salaam!

Yhä on monia jotka yrittävät olla Imaami Mahdin arvoisia. Kullakin on omat keinonsa siihen.

Joku yrittää sotimalla vapaussodissa.
      Joku olemalla perususkovainen ja katumalla ja tekemällä joka päivä kääntymystä.
      Joku uskoo vakaasti Imaami Mahdin nimeen ja sen voimaan.
      Joku tahtoo voittaa keinoja kaihtamatta.
      Joku osallistuu yhteiskunnan kehittämiseen ja politiikkaan.
      Jne.

Olemme aivan yksin tässä kamppailussa. Ystäviin ei voi luottaa. Taivaassa, maan päällä ja maan alla ei ole ketään arvollista.

Ensimmäinen ylösnousemus koskee Karitsan seuraajia. Neitseitä, totuudellisia.
      Toinen ylösnousemus koskee paljon hyvää tehneitä esim. Sosialisteja.

Nykyisin on vielä paljon ehdolla näihin, mutta maailma käy koko ajan kovemmaksi ja seula tiukemmaksi niin että lopussa on vain luopuneita ja luopioita. Yksin Karitsan Uudessa Jerusalemissa oleva Johannes saa nähdäkseen arvollisena.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2226
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      128
      1472
    3. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      92
      1250
    4. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      108
      1083
    5. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      86
      1055
    6. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      85
      956
    7. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      243
      771
    8. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      6
      747
    9. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      42
      681
    10. Kerro joku asia sinusta,

Jonka kaivattusi tietää?
      Ikävä
      36