Juuan yliopistollinen raketti ja älyllisyyden tutkimuslaitos, J.Y.R.Ä.T ovat havainneet teleskoopillaan pohjois-karjalaa lähestyvän Gotler komeetan arvioidaan tippuvan Nurmekseen, joka ei puheenjohtajan mukaan hetkauta pätkääkään. Ei synny vahinkoa.
Gotler komeetta
18
307
Vastaukset
- Anonyymi
Siellähän se gotler on kohta linnunradan reunamilla. Laskelmat osoittavat että gotler pötkähtää bomban seutuville Nurmekseen. Pyllyt pystyyn nurmekselaiset. Kuka saa gotlerin ahteriin.
- Anonyymi
Oletko vielä alakoulu ikäinen vai muuten seko
- Anonyymi
Ei elämää varmaan sillä Gotler komeetalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elämää varmaan sillä Gotler komeetalla?
Jos on niin ilmakehään saapuessa kiveskarvat vähintään kärisee.
- Anonyymi
Todella Gotler. Kun nään sen kaukoputken linssien läpi niin kuumat aallot pillussa kulkee. Heti nussimaan.
- Anonyymi
Huumori kukkii ja kyllä on hauskat vitsit 🤣
- Anonyymi
Gotler tulee tuhatta ja sataa. Nurmeksessa valmistautukaa. Kuumaa Gotleria tarjolla. ei tarvii enää grillata. ibokin voi vapaa päivän viettää.
- Anonyymi
Kantsii katsoa laivarannassa hitsauslasit päässä ja kuulo on hyvä suojata niin ala kuin myös yläpäästä. Siinä sitten mennä hujahtaa kipinöitsevä gotler jonkun nurmekselaisen karvaiseen anukseen.
- Anonyymi
Siellä bomban jäällä jo ensimmäiset kaira kädessä odottaa.
- Anonyymi
Saattaa perskarvat alkaa kytemään kun kuuma taivaankappale jonka ilmakehä on kitkaisalla esileikillään kuumentanut.
- Anonyymi
Gotler komeetan kokoa on vaikea uskoa todeksi koska sen koko vaihtelee humala tilan mukaan. J.Y.R.Ä.T uskovat että se Gotler komeetta on ilmakehän jälkeen noin Gotler pötkyn kokoinen.
- Anonyymi
Tommosen näkee todennäköisesti vain kerran eläessään jos on saanut alkunsa sopivalla hetkelle. Ajattelin vemputella ja katsella kun se viuhahtaa ohi.
- Anonyymi
Yritän täsmätä ejakulaation hetkeen jolloin kyseinen taivaankappale saapuu ilmakehään
- Anonyymi
Mitä läsäytän postilaatikon kannen kiveksille ja olen huumaavassa nautinnossa koko Gotleri komeetan syöksyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä läsäytän postilaatikon kannen kiveksille ja olen huumaavassa nautinnossa koko Gotleri komeetan syöksyssä.
Itse sain siemensyöksyn tossa hommassa.
- Anonyymi
Kiepin kassajonossa tulee aina erektio ja ejakulaatio
- Anonyymi
Monesti ensin ejakulaatio sit erektio ja sit kivekset tyhjennys.
- Anonyymi
Gotleri kantsii aina ostaa koko pötkössä ja mukaan niveaa liukuvoiteeksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718