Juuan yliopistollinen raketti ja älyllisyyden tutkimuslaitos, J.Y.R.Ä.T ovat havainneet teleskoopillaan pohjois-karjalaa lähestyvän Gotler komeetan arvioidaan tippuvan Nurmekseen, joka ei puheenjohtajan mukaan hetkauta pätkääkään. Ei synny vahinkoa.
Vastaukset 22
- Anonyymi
Siellähän se gotler on kohta linnunradan reunamilla. Laskelmat osoittavat että gotler pötkähtää bomban seutuville Nurmekseen. Pyllyt pystyyn nurmekselaiset. Kuka saa gotlerin ahteriin.
- Anonyymi
Oletko vielä alakoulu ikäinen vai muuten seko
- Anonyymi
Ei elämää varmaan sillä Gotler komeetalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elämää varmaan sillä Gotler komeetalla?
Jos on niin ilmakehään saapuessa kiveskarvat vähintään kärisee.
- Anonyymi
Todella Gotler. Kun nään sen kaukoputken linssien läpi niin kuumat aallot pillussa kulkee. Heti nussimaan.
- Anonyymi
Huumori kukkii ja kyllä on hauskat vitsit 🤣
- Anonyymi00024
Näkisitpä suurnopeus kameralla kivesten liikahduksen kun ne kivekset jää postilaatikon väliin.
- Anonyymi
Gotler tulee tuhatta ja sataa. Nurmeksessa valmistautukaa. Kuumaa Gotleria tarjolla. ei tarvii enää grillata. ibokin voi vapaa päivän viettää.
- Anonyymi
Kantsii katsoa laivarannassa hitsauslasit päässä ja kuulo on hyvä suojata niin ala kuin myös yläpäästä. Siinä sitten mennä hujahtaa kipinöitsevä gotler jonkun nurmekselaisen karvaiseen anukseen.
- Anonyymi
Siellä bomban jäällä jo ensimmäiset kaira kädessä odottaa.
- Anonyymi
Saattaa perskarvat alkaa kytemään kun kuuma taivaankappale jonka ilmakehä on kitkaisalla esileikillään kuumentanut.
- Anonyymi
Gotler komeetan kokoa on vaikea uskoa todeksi koska sen koko vaihtelee humala tilan mukaan. J.Y.R.Ä.T uskovat että se Gotler komeetta on ilmakehän jälkeen noin Gotler pötkyn kokoinen.
- Anonyymi
Tommosen näkee todennäköisesti vain kerran eläessään jos on saanut alkunsa sopivalla hetkelle. Ajattelin vemputella ja katsella kun se viuhahtaa ohi.
- Anonyymi
Yritän täsmätä ejakulaation hetkeen jolloin kyseinen taivaankappale saapuu ilmakehään
- Anonyymi
Mitä läsäytän postilaatikon kannen kiveksille ja olen huumaavassa nautinnossa koko Gotleri komeetan syöksyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä läsäytän postilaatikon kannen kiveksille ja olen huumaavassa nautinnossa koko Gotleri komeetan syöksyssä.
Itse sain siemensyöksyn tossa hommassa.
- Anonyymi
Kiepin kassajonossa tulee aina erektio ja ejakulaatio
- Anonyymi
Monesti ensin ejakulaatio sit erektio ja sit kivekset tyhjennys.
- Anonyymi
Gotleri kantsii aina ostaa koko pötkössä ja mukaan niveaa liukuvoiteeksi.
- Anonyymi00023
Nyt nenät ikkunaan Juuassa lännen suuntaan. Gotler komeettaa tänä iltana vilahtaa. Kerran sataan vuoteen.
- Anonyymi00025
J.Y.R.Ä.T tutki jo vuonna 1824 että Juuka on tullun maan pintaan asteroidin mukana.
- Anonyymi00027
Juuka on euroopan ensimmäinen asteroidin kyydissä tullu kylä tai kaupunki. Miljoonia vuosia ennen muita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101765
- 991311
- 721284
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2821067- 481004
- 95939
- 83845
- 50812
- 51798
- 55773