En vihaa sua tai ole katkera. Rakastin sua niin pitkään ja vahvasti.. pelkkää mielikuvaa susta. Vai, että oikein kolme maailmankaikkeutta se vaatisi, että saisin sut pelastettua itseltäs? Näyit viime yönä unessa, kolmen kuukauden tauon jälkeen, ajattelit mua taas, oon selvännäkijä, monet sitä ihmettelee, jokin äiden puolen geeni, joka mahdollistaa tän vahvan intuition, myös meidän suvussa oli ennustajia ja selvänäkijöitä hänen puoleltaan, toisaalta syytän omaa maanisuutta, narsismia, ja mielenterveysongelmia äidin puolelta, ne on kaikki piirteitä jotka häneltä tulee, sillä isä on maanläheinen,rehellinen, voimakas oikeudentajuinen sekä rehellinen ja hyväntahtoinen.
Minä olen joku keskimuoto. Best of both worlds ja myös ne huonot piirteet molemmilta, äkkipikaisuus, narsismi, tunteikkuus, kiltteys.
Oot iso arpi, jonka haluun haudata menneisyyteen, mutta tiedät sen itsekkin, että avaisin sen arven uudelleen, jos itse haluaisit vielä mut tuntea.... Taidan tietää mistä tässä on kyse, kun minä olen etäinen ja en halua sua, niin silloin haluaisitkin yllättäen olla munkaa, kun sit avaudun ja luovutan sulle, niin peräännyt, avoidant much?
Mut ihan oikeasti, jättäisin kaiken edistyksen taakseni, ja antautuisin sulle, vaikka se sattuis tässä vaiheessa ihan helvetisti, ethän tee niin mulle. On jo joku toinen, jonka haluan pelastaa tai ainakin ohjata oikealle tielle elämässä ja mul on ihan hyvä olla, kun ei oo tarvinnut seota sun takii, tai miettii mitä ajattelet musta. Ja oon päässyt aika hyvin susta yli, sen jälkeen kun sain tietää että sulla on kaikki hyvin, en oo enää huolehtinut niin paljon.
Olit vaan niin hyväntahtoinen, aidosti välittävän ihmisen oloinen, ja kaiken sen lisäksi olit kuin tehty mulle, kaunis, enkeli jolle voisin tunnustaa kaikki syntini ja joka ei tuomitsis tai jättäis mua yksin. Unelmoin usein siitä, että voisin kertoa kaikki jollekkin, joka näkee minut minuna, mutta sellaista ihmistä ei taida olla. Aina pitää esittää jotain pelleä, karsimaattista jäbää, ylikompensoida tosi paljon tai muuten vaa olla jotenki mysteerisempi, ja varmempi, vähätunteisempi ja niin edelleen... exänkin kaa vaan pelleilen, ja en koskaan oo täysin oma itseni, ne harvat hetket kuin oon , niin tykästyy muhun ihan jumalattomasti... netissä taas vedän jotain kaaottista meemilordin roolia, tai sit oon vaa oma itteni, ylikompensoin jne, tiiäthän.
Kuin kaksi persoonaa sisällä, toinen niistä on se aito lapsi minä, joka on tosi naivi ja hyväntahtoinen, herkkä, tunteikas. Tämä manifestoituu milloin raivokohtauksina siitä, että kukaan ei ymmärrä mua tai väärinymmärtää tosi pahasti, millon vaan ihan itkun purkauksina, mut useimmiten jotenkin agressiivisessa muodossa, koska on helpompi raivota koko maailmalle, kuin itkeä ja olla haavoittuvaisessa tilassa.
Toinen persoona nauraa, kun lapselta tippuu jäätelö, on ihan helvetin kaaottinen ja sosiopaattinen. Tietenkään en nauti ihmisten kivusta, mutta viaton pelleily ja kaaottisuus ei oo keltään pois, tykkään synkästä huumorista, tykkään perseilystä hyvänmaun rajoissa, tykkään tyhmistä vitseistä. Tää on se ylikompensoiva suoja, joka suojelee mun herkintä sisintä, välillä vähän liiankin kylmästi ja julmasti, sisin vaurioittuu kun tietää satuttavansa muita ihmisiä.
Ja tbh, vaikka satutit mua ihan helvetisti, niin kyllä mä sulle antaisin mahdollisuuden näyttää ,että et oo paha ihminen, että olin väärässää sun suhteen. Jos sulla ois parempi olo mun kaa, jos ymmärrettäis toisiamme, ja ei oltas aina yksin, suhteessa tai ilman. Näen rikkinäiset jo kaukaa...
Ja haluun tukea, rakastaa, ymmärtää, mä oon käynyt sen saman läpi, ja suunta on vaa eteenpäin, kunnes oon täysin terve. Mut se ei tarkoita, että mun pitäis olla itsekäs ja toimia väärin, ois niin helppoa korjaa sun huono itsetunto, saada sut rakastaan ittees ja löytään ittes, parantaa sun lapsuuden traumat ja näyttää et maailmassa on myös hyvyyttä....
Enkä tee sitä itseni takia, koska oon paha ihminen, ja satuttanut monia, vaan koska aidosti välitän "heikommista". Muiden mielipiteellä ei oo väliä mulle, ne ei voi satuttaa mua, ja vaikka ne kuinka ilkkuu ja haukkuu mua mun virheistä, nauraa sille, että oon jakanut jotain pilkkamateriaalia itsestäni ja tehnyt itsestäni pellen, niin mä en vaa välitä, sillä ei oo merkitystä, oon aina pyrkinyt pyytään ihmisiltä joille oon tehnyt väärin anteeksi, niin pitkään kun traumat on sallinnut... sillä ei oo väliä yritetäänkö mua jotenki sosiaalisesti eristää muista, ihmiset jotka tekee niin voi itse niin pahoin, ne samaistuu mun juttuihin ja tarttis tukea ja hyväksyntää, mut en voi ikinä olla aito itseni sellaises porukas ainkaa täysin.
En haluais ikinä enää olla riippuvainen kenestäkään, mutta tiedän jo nyt, että seuraavan kerran, kun joku kiltti, hyväntahtoinen ,ujohko ja omanlainen nainen (tai mies mistä sitä tietää lol) joka on musta tosi hyvännäköinen, ja viehättävä energialtaa tulee mun elämään, niin se on taas sitä, että kiinnyn epäterveel taval ja haen siitä ihmisestä sitä "jotain"
Saisit vielä yhden mahdollisuuden kuitenkin, jos et oo ihan tollo, jos kaipaat mua
61
836
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Mies, eikö se tullut selkeäksi tästä tekstistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin uudestaan niin selkis että mies olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Luki jäbä.
Tekstissä on vain yksi lyhyt sana mikä voi olla ettet ole se ihminen ketä esität ja olet se kostaja nainen, ruskeilla silmillä. En sano sitä tässä mikä sana on.
Kirjoituksen sisältö voisi olla omani.
Tuo pelle homma ei pidä kyllä paikkaansa. Ihmisten tietoisuus on lisääntynyt ja käyttäytymistämme pidetään jo ihan normina.
Varmasti noin 15v.taaksepäin se oli toisin.
Kukaan ei voi tietää mitä hauskuudet oikeasti tarkoittaa. Aikuisen täytyy jo osata ymmärtää toisiaan sen verran ettei ota luettua tekstiä täysin sinällään.
Olen hyvä kuuntelija kun luotetaan. Tiedän paljon salaisuuksia ihmisistä ja pidän kunnia asiana pitää niitä vain itselläni. - Anonyymi
Ajatteletko, että erityisesti joku tietty nainen tuottaisi tätä sekavaa mokellusta? Nainen olisi varmaan todella otettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä IRL naiselle jota kaipaat
- Anonyymi
Tää on niin omituista kuin vois omia vaikken oo Veera.
- Anonyymi
Oon avoimin mielin kaikille mahdollisuuksille, voithan sä aina olla yhteydes jos koet ymmärtäväs mun juttui. Mieluusti tutustun samanmielisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon avoimin mielin kaikille mahdollisuuksille, voithan sä aina olla yhteydes jos koet ymmärtäväs mun juttui. Mieluusti tutustun samanmielisiin.
Mihinkähän meinasit että oisin yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkähän meinasit että oisin yhteydessä?
Ehkä esimerkiksi ihan ap susiäijän inboxiin?
- Anonyymi
Jos olet löytänyt toisen niin onnea hänen kanssa.
En ollut sinulle lähestymisen arvoinen. - Anonyymi
Jos oisit se mun ex mies. Niin kyllä se vain niin on et vaikka olet olevinas macho. Niin kaikkea muuta. Mä tarviin rinnalleni aidon miehen
En femiiniä lainkaan. En pysty olemaan lapsen tasolla olevan 60v miehen kanssa. Vaikka olis kuin hyvä rakastaja. Niitäkin on ollut parempia kuin hän vaikka itsestään luuleekin narsistina paljon. Mulle sekin oli ok. Antaa luulla.
Mutta mulle ei riitä millään tavalla heikko ja liian lempeä mies. Olen kai vanhanaikainen. Enkä tarkota mitään hakkaus juttuja.
Mullakin on oikeus hyvään loppuelämään
Tarviin miehen joka koskettaa. Joka tavalla. Sellasen joka vibraa korkeemmalla taajuudella😉
Mentävä nyt! en halua olla täällä! onnea teille kaikille tänne huvitus maailmaan➡️live💕 - Anonyymi
Miksi hänet pitäisi pelastaa itseltään? Tämä aloittajalle.
- Anonyymi
Joo kuulosti minustakin oudolle.
Eli tyyppi (ap.) Eli. Narsisti? (Niinkuin itse sanoo olevansa)heittää vaikka rakkaansa roviolle että pääsee jotain elämänkoululaista piriä pelastamaan🤣
Huhah heij🤣
Opimme siis tässä sen: älä ota narsisti miestä
Vs lapsuuden trauma joka ei parane koskaan - Anonyymi
Koska hän hakee muiden huomiota ja hyväksyntää epätoivoisesti, sen sijaan että arvoistais itseään sellaisena kuin on, luin rivienvälistä hänen jutuistaan et kokee myös olevansa yksin, kuten minäkin.
Hän tuskin saa sitä hyväksyntää ja aitoutta ihmisiltä, jotka ei pidä hänestä sellaisena kuin hän on, ja joutuu vain muuttamaan itseään, mut oikeasti ihminen ei oo ikinä tyytyväinen vaik muuttas kuin paljon ulkonäköään tai persoonaa, niin ois äärettömän tärkeetä et ois turvallinen ja hänest aidosti pitävä ihminen rinnalla.
Mä vaan koen luontaista hoivaviettiä ihmistä kohtaan joka on noin hauras ja rikki, vaikka oireilis kuinka pahasti, mä en vaan pystyis jättään sellast ihmistä yksin, vaikka tiedostan et tän haavan avaaminen sattus niin paljon.
Useastimä intuitiivisesti vaan aistin hänen pahoinvointiaan. Uskon et kaikki on hänel hyvin ja nää vaa mielikuvitusta, en anna liikaa valtaa sille ajatukselle, koska tarttisin oikean maailman todisteita hänen suustaan et kaikki ei oo hyvin, sen verran rationaalinen kuitenki oon.
Mut jos hän myöntää et haluaa olla munkaa, niin mun ois tosi vaikee kieltäytyä, sillä vaik se tois kipua, niin en voisi kuitenkaa jättää yksin, vaik se tois itelle ne vaikeet tunteet takaisin, mut tuskimpa hän sitä myöntää tai haluaa ajatella. Parempi niin, molemmille, voidaan keskittyä omiin ihmissuhteisiin.
Lähinnä vaan, että jos oikeasti kaipaa mua, niin oon täällä, yhden viestin pääs, on se parempi kuin että satuttaa itseään niin kuin siin mun unessa, mun takii ei kannatta itseään tuhota vaik häneen voimakkaadti tunsinkin..❤️🩹❤️🩹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tyyppi (ap.) Eli. Narsisti? (Niinkuin itse sanoo olevansa)heittää vaikka rakkaansa roviolle että pääsee jotain elämänkoululaista piriä pelastamaan🤣
Huhah heij🤣
Vs lapsuuden trauma joka ei parane koskaanTämä mainitsemasi tyyli, hajota ja hallitse periaate.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän hakee muiden huomiota ja hyväksyntää epätoivoisesti, sen sijaan että arvoistais itseään sellaisena kuin on, luin rivienvälistä hänen jutuistaan et kokee myös olevansa yksin, kuten minäkin.
Hän tuskin saa sitä hyväksyntää ja aitoutta ihmisiltä, jotka ei pidä hänestä sellaisena kuin hän on, ja joutuu vain muuttamaan itseään, mut oikeasti ihminen ei oo ikinä tyytyväinen vaik muuttas kuin paljon ulkonäköään tai persoonaa, niin ois äärettömän tärkeetä et ois turvallinen ja hänest aidosti pitävä ihminen rinnalla.
Mä vaan koen luontaista hoivaviettiä ihmistä kohtaan joka on noin hauras ja rikki, vaikka oireilis kuinka pahasti, mä en vaan pystyis jättään sellast ihmistä yksin, vaikka tiedostan et tän haavan avaaminen sattus niin paljon.
Useastimä intuitiivisesti vaan aistin hänen pahoinvointiaan. Uskon et kaikki on hänel hyvin ja nää vaa mielikuvitusta, en anna liikaa valtaa sille ajatukselle, koska tarttisin oikean maailman todisteita hänen suustaan et kaikki ei oo hyvin, sen verran rationaalinen kuitenki oon.
Mut jos hän myöntää et haluaa olla munkaa, niin mun ois tosi vaikee kieltäytyä, sillä vaik se tois kipua, niin en voisi kuitenkaa jättää yksin, vaik se tois itelle ne vaikeet tunteet takaisin, mut tuskimpa hän sitä myöntää tai haluaa ajatella. Parempi niin, molemmille, voidaan keskittyä omiin ihmissuhteisiin.
Lähinnä vaan, että jos oikeasti kaipaa mua, niin oon täällä, yhden viestin pääs, on se parempi kuin että satuttaa itseään niin kuin siin mun unessa, mun takii ei kannatta itseään tuhota vaik häneen voimakkaadti tunsinkin..❤️🩹❤️🩹Ihan ihanaa yhden vuoksi kun tekee näin Mutta mainitsit hoivavietin,miten estää itseäsi hoivailemasta jopa naisesi vihollista kun sellainen ilmaantuu lampaan vaatteissa.
Niitä kuule alkaa ilmestymään kuin sieniä sateella sinä päivänä enemmän ja enemmän jos saisit tämän naisen.
Naisena en voi sietää jäbää kuka ei pysty suojelemaan vain minua tilanteessa kun muutkin tarvii samaan aikaan apuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ihanaa yhden vuoksi kun tekee näin Mutta mainitsit hoivavietin,miten estää itseäsi hoivailemasta jopa naisesi vihollista kun sellainen ilmaantuu lampaan vaatteissa.
Niitä kuule alkaa ilmestymään kuin sieniä sateella sinä päivänä enemmän ja enemmän jos saisit tämän naisen.
Naisena en voi sietää jäbää kuka ei pysty suojelemaan vain minua tilanteessa kun muutkin tarvii samaan aikaan apuja.Hoivavietti on lähes aina vaa heikompia kohtaan, oonkin aik valikoiva keitä päästän lähelle sen takii, pienest asti nähny ihmisten todellisii luonteita, niin osaan kyl dealaa kaikenlaisten kylmien ihmisten kaa, vaik olis kuin teennäisen kilttei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä vaan, että jos oikeasti kaipaa mua, niin oon täällä, yhden viestin pääs, on se parempi kuin että satuttaa itseään niin kuin siin mun unessa, mun takii ei kannatta itseään tuhota vaik häneen voimakkaadti tunsinkin..❤️🩹❤️🩹Hoitajat on just hyviä näille energia varkaille.
Harmi vaan kun se hoitaja ei ymmärrä että kierre tolla miehellä on loputon. Se ei voi olla vain sen yhden kanssa.
Se nainen ei riitä.
Niitä on oltava monta.
Hovissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoivavietti on lähes aina vaa heikompia kohtaan, oonkin aik valikoiva keitä päästän lähelle sen takii, pienest asti nähny ihmisten todellisii luonteita, niin osaan kyl dealaa kaikenlaisten kylmien ihmisten kaa, vaik olis kuin teennäisen kilttei.
En menis valkkaamaan ihan päivää sanan jälkeen kumman puolelle käännyt.
Miten teet luonneanalyysi? Katsotko jostain miten ihminen elää?
Kuunteletko juoruja?
Katsotko kumpi on komeampi tai kauniimpi ja sen puoleen käännyt? Joopa joo. Sun analyysi lähtee niistä kulkisista se on varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajat on just hyviä näille energia varkaille.
Harmi vaan kun se hoitaja ei ymmärrä että kierre tolla miehellä on loputon. Se ei voi olla vain sen yhden kanssa.
Se nainen ei riitä.
Niitä on oltava monta.
Hovissa.No ei olla onneksi missään hovissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä vaan, että jos oikeasti kaipaa mua, niin oon täällä, yhden viestin pääs, on se parempi kuin että satuttaa itseään niin kuin siin mun unessa, mun takii ei kannatta itseään tuhota vaik häneen voimakkaadti tunsinkin..❤️🩹❤️🩹Se on hyvä jos koet olevasi taipuva oksanvarsi. 🌾🍂Mutta kaikki oksat kuivuu ja katkeaa kun ne ei saa vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoivavietti on lähes aina vaa heikompia kohtaan, oonkin aik valikoiva keitä päästän lähelle sen takii, pienest asti nähny ihmisten todellisii luonteita, niin osaan kyl dealaa kaikenlaisten kylmien ihmisten kaa, vaik olis kuin teennäisen kilttei.
SÄÄLI EI OLE RAKKAUTTA
SE EROTTAA HOITAJAN HOIDETTAVASTA
JOS HOITAJA ON PÄÄSTÄÄN TERVE
FAKTA TIETO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei olla onneksi missään hovissa.
Kyllä mielestäni lakiin pitäisi kirjata :
Jos jommalla kummalla on on narsismia tai muita mielellisiä sairauksia niin se tulee lukea avioehdossa. Se antaisi heille oikeuden toimia ja tehdä mitä vaan suhteen aikana.
Säästettäisiin suuret määrät veroeuroja
Kyllä hullu hullun tuntee periaatteella. Vielä parempi jos olisivat keskenään naimisissa😄
Jättäisivät normaalit ihmiset rauhaan ja kiusaisi toisiaan.
Kiltin ja empaattisen ihmisen hyväksikäyttö loppuisi maailmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En menis valkkaamaan ihan päivää sanan jälkeen kumman puolelle käännyt.
Miten teet luonneanalyysi? Katsotko jostain miten ihminen elää?
Kuunteletko juoruja?
Katsotko kumpi on komeampi tai kauniimpi ja sen puoleen käännyt? Joopa joo. Sun analyysi lähtee niistä kulkisista se on varma.Luonteen näkee silmistä, mikroeleistä, puheista, käytöksestä, yleisestä habituksesta ja monesta muusta "energisestä" asiasta. Luonteen feikkaamisenkin näkee todella herkästi, monella miehellä tuntuukin olevan joku "kovamies" rooli päällä kavereidensa kanssa ,kun ovat herkkiä runopoikia todellisuudessa. Näen helposti ihmisen egon yli ja siihen todellisimpaan sisimpään, jota moni salaa. Siksi joihinkin ihmisiin on todella vaikea luottaa, ja toisiin taas todella helppoa, kun näkee todellisen luonteen. Siitä voi myös erehtyä, mutta ainakin psykopatia ja muu, näkyy ihan vaa silmistä, niissä ei oo tunnetta silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄÄLI EI OLE RAKKAUTTA
SE EROTTAA HOITAJAN HOIDETTAVASTA
JOS HOITAJA ON PÄÄSTÄÄN TERVE
FAKTA TIETOMitä tarkoitat tällä lausahduksella, aloittajaäijä- sitäkö esimerkiksi, että keski-ikäinen nainen on liian vanha säälipiip suomiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen varaanko ns ennen aikojaan rageavat äijät laskee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhah heij🤣
Vs lapsuuden trauma joka ei parane koskaanHaluatko kyseenalainen äijä kertoa, että miten narsistinen mies ja LAPSUUS liittyy toisiinsa? Luulis tyhmemmänkin jo pikkuhiljaa ymmärtävän, mutta ei ole kauhalla kaikille annettu ns
- Anonyymi
Teksti upposi... Jos olisit hän, minulla ei ole kaikki hyvin. Ajattelen kuolemaa jatkuvasti, miten suuri helpotus se olisi minulle. Päästä maailmasta pois, joka vihaa minua vain sen tähden, että olen olemassa.
Eristäydyn maailmasta ja valmistelen viimeistä matkaa kohti tuonpuoleista.
Olen pahoillani aiheuttamastani tuskasta, kuten nyt tiedät, olen vakavasti sairas. Sinun on parempi olla ilman minua. Olen raskas taakka kantaa... Sitä en halua sinulle...
J tai K-nainen- Anonyymi
????
- Anonyymi
J tai K nainen? Onko enemmänkin? Kuinka monta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J tai K nainen? Onko enemmänkin? Kuinka monta?
Ei se tiedä oikeaa manipulaation kohteen nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan kun niitä on monta😀🧩kova homma rakentaa viikoittain ettei jäisi livessä kiinni. Siksi ei voi sopia mitään vakavaa kun jää pelit pelaamatta. Hauskaa ollut kyllä seurata🍿
Tää on vähä niiku kauniit ja rohkeet.
Ymmärrän kyllä mutta en haluis olla ite mukana. -koko suomi tietää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten palstaäijällä ei edes ole näille aloituksilleen ja omituisille kommenteilleen mitään varsinaista ”kohdetta”. Tuskin avaa mitään maailmoja sulle tai muille, mutta mistä sitä tietää jospa vaikka joku oivallus tulisi
- Anonyymi
lainaan letjuasi, en kaipaa, enkä tahdo sinua, e kö ole ikinä halunnut. haluan elämäni, rakastan sitä. en sinua enkä teitä.
- Anonyymi
Teitä? Taas tämä polyamoriset suhde sekoilu.
Hyvä ei kannatakaan.
- Anonyymi
Minäkin rakastan erästä ja tuun saamaan hänet menipä aikaa sitten vaikka kuin.
Kiusaajilla tulee oleen piiiiitttkät vuodet edessä.- Anonyymi
Ei ketää väkisin saa, tunteen pitää olla molempipuolinen. En mä koe vihaa siitä et hän katkais välit, koin enemmänkin huolta siitä miksi hän niin teki. Se tuntui avunhuudolta, tuntui et hän tarvitsi minua.
Ja yhä jossain määrin, ainakin unien kautta jos ei muuten. Mut voihan muut ihmiset kiusaa ja tuomita, miks haluu olla tälläsen luuserin kaa, mut sillon he ei näe kuka oon, se voi tuntua häpeälliseltä ja raskaalta hänelle myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketää väkisin saa, tunteen pitää olla molempipuolinen. En mä koe vihaa siitä et hän katkais välit, koin enemmänkin huolta siitä miksi hän niin teki. Se tuntui avunhuudolta, tuntui et hän tarvitsi minua.
Ja yhä jossain määrin, ainakin unien kautta jos ei muuten. Mut voihan muut ihmiset kiusaa ja tuomita, miks haluu olla tälläsen luuserin kaa, mut sillon he ei näe kuka oon, se voi tuntua häpeälliseltä ja raskaalta hänelle myös.Millaseksi teillä pääsi välit ennen katkaisua? Onko pitkäkin yhteys irl ollut?
- Anonyymi
Ei ole aikaa vaikka kuin. Jos haluut samaan matkaan nii nyt on aika selvittää miten se käy. En jaksa alkaa selittää mitä sit jos venytät tätä vielä. Hyvän mahdollisuudet liukuu pois.
- Anonyymi
ja tulee sieltä palkkaakin, ei oo koko summa, sanotaan ettei tuu kysyttävää ja syytöksiä, ja vieläkin odotellaan myynneistä rahaa. Suoraan tulikin jo lisäjuttuja, ja ovat tyytyväisiä. ei sille m naiselta tai m mieheltä ole tänne kellekään mitään tuotu. ja äitini on sille antanut, ja laittanut kiusaa tänne.
- Anonyymi
Ei ollut sulle tämä ketju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sulle tämä ketju
Saanko aloittajaäijä udella, että miksi pidät tätä teatteria yllä ja kiistät omia tekstejä?
- Anonyymi
Sielunpelastustyöltä kuulostaa, heille valon osoittamista ja jumalan rakkauteen tuomista. Sivusta ja tollo+.
- Anonyymi
En ole uskovainen, uskon että ihmiset pystyy yleiseen hyvyyteen ja kiltteyteen ilman Jumalaa tai raamattuakin. Minulla ei ole mitään uskontoja vastaan, paitsi että ne aiheuttavat kärsimystä ja sotia ja homofobiaa jne vaikka sitä ei ollut edes alkuperäisessä raamatussa lol (kielletiin vain pedofilia, tuohon aikaan nuoren pojan ja aikuisen miehen suhteet olivat yleisiä "opettaja" suhteita) , ei ole myöskään mitään saatananpalvojia ja agnostiikkoja vastaan, tai kirkosta eronneita, niitä jotka vihaavat uskontoa.
Oon enemmäkin tiede/sielu hörhö, uskon että elämä on ikuinen kierre ja olen elävä todiste, koska olen elossa juuri tässä hetkessä, vaikka todennäköisyys sille on hyvin pieni.
- Anonyymi
Ap, mikä sun alkukirjain on?
- Anonyymi
j.
- Anonyymi
Jäit kuitenkin miettimään tätä palstaäijän sekavaa tajunnanvirtaa, että jospa kuitenkin olisin niin tärkeä mies?
- Anonyymi
Hienoa vuodatusta. Pärjäile, bro. (Ethän kuitenkaan tuota lol-juttua toteuta. Toveruus on ihan hyvä, mutta romanttisuus ei kuulu siihen. Toki kaikkia täytyy arvostaa.)
- Anonyymi
Olen hetero suurimmalta osalta, ihailen miesten komeutta mutta en pystyisi kokemaan seksuaalista vetovoimaa mieheen, vain romanttista ,joten älä pelkää. Ja en usko, että sekään juttu toimisi ,jos ei löytyis täysin omanlaista ihmistä ,miehet on liian ääripäitä kaikessa usein, ei osaa olla neutraaleja oikein missään, kaiken pitää olla aina 100 tai 0, eikä vaikka 50. No sen ymmärrän jos kyse on tekemisestä kuten videopelien naputtelusta, koska ADHD, mutta kun kyse on esim oikeisto-vasemmisto trans-heteronormatiivinen linjasta niin miehet on aina niitä typeriä kärkipäitä jotka wöyhöttää tai usein transmiehet super maskuliinisia ja transnaiset super feminiinisiä, eivät ymmärrä, että se on spektri, eikä mikään tietty linja joka pitää vetää överipäätyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hetero suurimmalta osalta, ihailen miesten komeutta mutta en pystyisi kokemaan seksuaalista vetovoimaa mieheen, vain romanttista ,joten älä pelkää. Ja en usko, että sekään juttu toimisi ,jos ei löytyis täysin omanlaista ihmistä ,miehet on liian ääripäitä kaikessa usein, ei osaa olla neutraaleja oikein missään, kaiken pitää olla aina 100 tai 0, eikä vaikka 50. No sen ymmärrän jos kyse on tekemisestä kuten videopelien naputtelusta, koska ADHD, mutta kun kyse on esim oikeisto-vasemmisto trans-heteronormatiivinen linjasta niin miehet on aina niitä typeriä kärkipäitä jotka wöyhöttää tai usein transmiehet super maskuliinisia ja transnaiset super feminiinisiä, eivät ymmärrä, että se on spektri, eikä mikään tietty linja joka pitää vetää överipäätyyn.
Siinähän se totuus naisina esiintyvä äijä lipsahtikin, eli nää sinun tukahdetut tunteet😉
- Anonyymi
Romaanisuus on taidollisuutta. Suuret romanoitsijat vievät salaisuutensa mennessään. Ei vaan
- Anonyymi
Tonto corazon.
- Anonyymi
Koetko olevasi täysissä sialun ja ruumiin voimissa ku käyt tekemässä näitä merkintöjä aamuöisin palstaäijän teksteihin?
- Anonyymi
Luin tekstiäsi huvittuneena. 😁 Taidat yrittää ymmärtää minua.
Yritys onnistui melko hyvin mutta muutamia vakavia virheitä se sisälsi:
1. En enää antautuisi sinulle. Valitettavasti. Se ikkuna ei ole enää auki. Voit halutessasi pitää yhteyttä, jos sinulla on ikävä. Se on ihan ok, eikä se enää johda mihinkään.
2. En tunnista narsistin piirteitä itsessäni enkä lapsuuden ympäristössäni. Olen pahoillani jos sellaisia on näkynyt ulos päin.
3. Aliarvioit elämänkumppanini merkityksen sieluni parantumiselle ja viihtymiselleni maan päällä. Rakkautemme on ollut tärkein kokemus minulle tässä elämässä.
4. Aliarvioit selvänäköisyyden merkityksen toiminnassani. Et ymmärrä, miten syvälle se ulottuu.
Kiitos kuitenkin aamuni piristämisestä. 😄- Anonyymi
Miksi vastaat itsellesi? Pidin ap.n rehellisyydestä. Tällaisena hänet olen jo jonkin aikaa nähnyt. Hyvä että hän on rehellinen itselleen ja muillekin. Mutta hänen on lakattava näkemästä muut hoidettavana. Avoimuus ei ole sitä, että kaipaa pelastajaa. Tuskin ap.kaan sitä varsinaisesti muilta kaipaa. Vaikka on kerrankin avoin ja rehellinen.
- Anonyymi
Onko tämä siis aito naiseksiluulija? Ihana seikkailevia muumitrolleja näkevä.
- Anonyymi
Älä jätä naisen varaan yhteyttä jos sitä itse kaipaat ole mies isolla M ja yhteydenpidon voit itse luoda jos rakkautta haluat suoda kaikilla keskusteluilla
- Anonyymi
Ihan tollo tai en pösilö. Oot mukava palstakaveri jonka ketjuihin pysähtyä kirjoittelemaan. Riehakas luonnonlapsi,
elävää seuraa. Moikataan kun täällä törmätään. - Anonyymi
” Minä olen joku keskimuoto. Best of both worlds ja myös ne huonot piirteet molemmilta, äkkipikaisuus, narsismi, tunteikkuus, kiltteys. ” Annappa ku arvaan tämä palstaäijän länkytys oli demonisen tenavan sekä huurun hujopin best shot
- Anonyymi
And finally- onko ns kaadonns suunnalla väliä kunhan se tapahtuu you whackjob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804