Kannattaisiko ottaa Mikko Kärnästä (rautavaara) mallia Nurmeksen kaupungin johtajan? Eikä vain nostaa palkkaa..
Nurmes näkyviin
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata 🤮
- Anonyymi
Ei todellakaan 🤮🤮🤮 Sehän Kärnä on lähetellyt jotain kikkelikuviakin jollekin naiselle ! Nosti itselleen yli 2000€ palkkaa lisää ! Mitään ei ole saanut aikaan, rautavaaralla menee edelleen yhtä huonosti kuin ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan 🤮🤮🤮 Sehän Kärnä on lähetellyt jotain kikkelikuviakin jollekin naiselle ! Nosti itselleen yli 2000€ palkkaa lisää ! Mitään ei ole saanut aikaan, rautavaaralla menee edelleen yhtä huonosti kuin ennenkin.
Elä hättäile,kaivos kun tulloo nuapurikunnat männöö katteuvesta vihreeksi...on kuule rautavuaralla sitten rahhoo, jokkainen kuntalainen suapi loppuvuodesta aina viijen tonnin joulu boonuksen ja veroäyri puotetaan kolomeen rosenttiin.
- Anonyymi
Yhtä värikäs kuin harmaa tapetti
- Anonyymi
Lähtikö alottaja itse kuntavaaliehdokkaaksi niin pääsis vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954