Olet saanut kyllä

Anonyymi-ap

Tuntemaan prinsessaksi ja ihanimmaksi ❤️
T. Prinsessasi ja originalpieninainen

63

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan kuka nalle on kehdannut syödä minun kumi-speedoni?

      • Anonyymi

        No enpä tiiä, näyttäisitkö hyvältä syötävissä alusvaatteissa?


      • Anonyymi

        Maijan tytär, ku halusi pistää paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maijan tytär, ku halusi pistää paremmaksi.

        *Mehiläisestä tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maijan tytär, ku halusi pistää paremmaksi.

        Maija on yksi tunnettu rekattu kirjoittaja, jonka henkilöllisyys on kerrottu foorumilla ja tällä Maijalla on tunnetusti myös tytär.

        harmaasusi


    • Anonyymi

      Palstasetä onkin taas vauhdikkaalla päällä.

      • Anonyymi

        Eikä ole edes ainut, uskot tai et. Ristus


    • Anonyymi

      Stripteaseako se yksi siellä on vailla? Tuu syliin, pääset mukaan.

      • Anonyymi

        Anteeksi silloin koulussa jäi esitys vajaaksi.


      • Anonyymi

        Mielikuvituskirsi voisikin välillä vähän stripata. Työtön luuseri kun sekin on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fiuuuuu 👱‍♀️🚀💦👅👅👅👅😇

    • Anonyymi

      Jaa niin kuka nää jot ei joku narsisti taas tunge väliin ottaan kunniaa kun itse ensin sai sun olon tuntumaan huonolta

    • Anonyymi

      Tää sketsiähän paranee vaa tässä ketjuss, näyttää paraneva vuosi vuodelta. Ei helvetti.


      https://youtu.be/fCxTsE89trY?si=CBZ1iaRseYIPRIRw

      • Anonyymi

        😂👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂👍👍👍👍

        Vuosi vuodelta, hmmm....
        Tota noin, sulla on varmaan jotain ongelmia jossain mikäli väität origin olleen täällä vuosia :D


    • Anonyymi

      mietitkö Mirka yhtään miksi täällä on yksi ope, lastenhoitsuja ja muut talousväkeä tai onko lisänä turvallisuusväkeä myös?

    • Anonyymi

      etätöissä olo ei tarkoita että meitä voi hakata ti että ei tarvitsisi tehdä töitä. ainakin talousala, niin joka minuutti raportoidaan, varsinkin asiakastyössä ja merkitään mitä teet, kelle ja kuinka kauan.

    • Ööö… minä ja originalpieninainen -nikillä kirjoittava ollaan eri henkilöitä, eikä tämä aloitus ole kummankaan tekemä.

      Taitaa olla mieheksi/gubbeksi luulijan käsialaa tämä aloitus? liekö joku maniavaihe päällä.

      • Anonyymi

        Tai se v nainen tekee tuotakin enpä ihmettele yhtään.


      • Anonyymi

        Taidatte olla ihan samaa sukua kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai se v nainen tekee tuotakin enpä ihmettele yhtään.

        Mikä V nainen kerrotko vähän enempi?
        Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidatte olla ihan samaa sukua kaikki.

        Ketkä kaikki samaa sukua?

        Mä en ainakaan tunne prinsessaa enkä hehkua.

        Mutta jooh,
        sukua ja perhettä kyllä saattaa täällä olla 😉


      • Anonyymi

        Vai voisko olla sen kirjoittama joka sulle loukkaantui pahasti?
        Kellä muulla olis just teitä vastaan jotakin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai voisko olla sen kirjoittama joka sulle loukkaantui pahasti?
        Kellä muulla olis just teitä vastaan jotakin?

        Ai mulle? kuka mulle on loukkaantunut täällä? en ole sellaisesta ainakaan tietoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai se v nainen tekee tuotakin enpä ihmettele yhtään.

        Oletko blondi kun tuollaisia kuvittelet?


    • Anonyymi

      niin mura aecailsw paljonko makssaa< joku yksittäinenkin koolfinen metalliiin poesan wweä paljon whkä, niiswqn cäei reummanaininwn awllainqwn

    • Anonyymi

      pyllistä niin saadaan lisää porukkaa 👏

    • Anonyymi

      Ihanaa on. Vien elastisen myötäni.

    • Anonyymi

      Mistä teatterista noi sivujuonenkäänteet löytyy?

    • Anonyymi

      demoni selvitä myös nuo kosmetiikat ja muut jutut, ja hakkaa takaisin. Kaikki mitä ovat vieneet hakkaa takaisin, ja kunnolla ämmille ja äijille turpaan.

      Myös vaate ja keittiöpuoli, ja selvitä se joogavaras ja lukuvaras. ja hakkaa se tai ne. rupeaa loppumaan se vieminen.

      ja katsokin että hakkaat myös ne naiset.

    • Anonyymi

      kannattaa opetella rehelliset keinot saada tai otat joka kerrasta turpaan.

      jos ostaa niin maksaa :) jos hakkaa niin hakataan. Tietyissä maissa varkailta leikataan kädet ja jalat.

      Ei tänne ole mitään teiltä tuotu. Tee töitä, usealla alalla, ja oikeita, ja omana itsenä, osta oikein tuotteita ja palveluita, ja ota palkkaa oikein. Ja tee pitkäkestoisesti hyvää työtä, niin se tuottaa ja rehellisesti. Te ette vain osaa :)

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe