Kuntu kunnossapito uuu ii

Anonyymi-ap

Nimeni on nakinaki, toine nimi vakivaki, olen tehny kova työtä, valvottuna mona ymötääö t. Jiiuupoipoi

16

738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tääl JukeBoi!! tuu tänne sanomaan!!!!

• Anonyymi

Juksa täälä katooom lefa ja juon ollpaa, haistaka te myyt pitkä veetu

• Anonyymi

Met lähimmä ouluseeen ja akankakkaaa saa ajjaa koko matkasen

• Anonyymi

Oot sää Kovalane melko sekasin oikeesti. Oot melkee neljällä kymmenellä ja noin lapsellista tekstiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sää Kovalane melko sekasin oikeesti. Oot melkee neljällä kymmenellä ja noin lapsellista tekstiä

Huuuuuii tuu tännn sanoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ny kotoon, tuu hiirivittu tänne sanoo äläkä vinku sielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ny kotoon, tuu hiirivittu tänne sanoo äläkä vinku sielä

Kerro osoite niin voin tullakki
        Ei mua pelota. Tai tuu arkkukarriin pellekahvilan tykö parkkipaikalle tuun siihen mittinkiin. Tunnistat kyllä ku oon kuorma-autolla siinä vastassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro osoite niin voin tullakki
        Ei mua pelota. Tai tuu arkkukarriin pellekahvilan tykö parkkipaikalle tuun siihen mittinkiin. Tunnistat kyllä ku oon kuorma-autolla siinä vastassa

Meinasitko ihan vähintään neljän kaverin porukalla mennä miittinkiin sinne?. T: Toinen tyyppi. Aattelin vaan että tarvisko toinenki osapuoli kaveria sielä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitko ihan vähintään neljän kaverin porukalla mennä miittinkiin sinne?. T: Toinen tyyppi. Aattelin vaan että tarvisko toinenki osapuoli kaveria sielä??

Ihan kuule yksin aattelin käydä tervehtimässä tätä jukeboi😂 mitä mää kavereilla siellä teen jos morolla käypi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuule yksin aattelin käydä tervehtimässä tätä jukeboi😂 mitä mää kavereilla siellä teen jos morolla käypi.

No ainahan te kaikenlaiset vässykät kavereita tarvitte joka asiaan. T: Toinen tyyppi

• Anonyymi

Tuuny tännes tehtaal oomn!!

• Anonyymi

My neeed iiis fuckii nakinakinaki, need iis fuckii fuckii noouuwww, need iss fuckii nakinaki fuckii neeediis fuckkeee fuckkee naaoouuuuu1!!!

• Anonyymi

Olytta nam nami. T.juketsu

• Anonyymi

Niudisniudis ii iiiitänää rapulissa autoll. Kiihin kiihin

• Anonyymi
      UUSI

Hhhhheeeeräsiiiin, vielä aamul töö ja illalla ööö!!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      59
      1542
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      92
      1274
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      78
      1103
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      39
      1049
    5. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      67
      1017
    6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      42
      996
    7. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      893
    8. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      51
      873
    9. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      44
      872
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      60
      797
    Aihe