Ensimmäinen mopo

Moi, oon täyttämässä 15 vuotta ja aion hankkia mopokortin, mutta en tiedä mikä olisi hyvä mopo ensikertalaiselle, niin voitteko suositella joitain?

9

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Talaria Sting R
      Voitti melko reilusti TM :n mopovertailun vuonna 2024.
      Todella loistava mopo.
      Kiihtyy mopoksi tosi rivakasti, kuluttaa tosi vähän ja on vielä makeen näköinen.

• Anonyymi

On tosi ruma mopo tuo Talaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosi ruma mopo tuo Talaria.

Ei pidä ostaa Talariaa, jos sitä pitää rumana.

• Anonyymi

Eiköhän paras tieto ole niillä kavereilla joilla on jo mopo.

• Anonyymi

Aprilia/Derbi/Gilera, paras malli euro4 eli esim 2018.
      Helposti huollettava, osia löytyy uutena ja käytettynä kunnolla joten edullisen hintaisia ovat. Jäähdytysjärjestelmä ja tuorevoitelu kunnollinen, kaasuttimesta löytyy nestekierto joka auttaa kylmemmilläkin keleillä. Etuvalo vahva, toisinkuin monessa muussa mopomerkissä, etenkin verrattuna vanhempiin. Vaihteisto parempi kuin am6 mopoissa, tunnettu "välivapaa" ei siis ole kummoinen ongelma verrattuna muihin.
      Mittaristo OK, iso bensatankki ja toiselle matkustajalle löytyy paikka ja jalkatapit.
      Hinnalla ei myöskään ole pilattu, tuotannon ansiosta edullinen.
      aprilia derbi gilera siis samalta valmistajalta, lähinnä eri katteilla.

• Anonyymi

Kiitos tästä

• Anonyymi

Toiselle matkustajalle...?

• Anonyymi

En voi suositella mopoa kenellekään. Hommaa Boss Hoss Chevyn isolohkolla.

• Anonyymi

Kaiken kokoista ja mallista löytyy markkinoilta, mikä on sinun toiveesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe