Moi, oon täyttämässä 15 vuotta ja aion hankkia mopokortin, mutta en tiedä mikä olisi hyvä mopo ensikertalaiselle, niin voitteko suositella joitain?
Ensimmäinen mopo
9
192
Vastaukset
- Anonyymi
Talaria Sting R
Voitti melko reilusti TM :n mopovertailun vuonna 2024.
Todella loistava mopo.
Kiihtyy mopoksi tosi rivakasti, kuluttaa tosi vähän ja on vielä makeen näköinen.- Anonyymi
On tosi ruma mopo tuo Talaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosi ruma mopo tuo Talaria.
Ei pidä ostaa Talariaa, jos sitä pitää rumana.
- Anonyymi
Eiköhän paras tieto ole niillä kavereilla joilla on jo mopo.
- Anonyymi
Aprilia/Derbi/Gilera, paras malli euro4 eli esim 2018.
Helposti huollettava, osia löytyy uutena ja käytettynä kunnolla joten edullisen hintaisia ovat. Jäähdytysjärjestelmä ja tuorevoitelu kunnollinen, kaasuttimesta löytyy nestekierto joka auttaa kylmemmilläkin keleillä. Etuvalo vahva, toisinkuin monessa muussa mopomerkissä, etenkin verrattuna vanhempiin. Vaihteisto parempi kuin am6 mopoissa, tunnettu "välivapaa" ei siis ole kummoinen ongelma verrattuna muihin.
Mittaristo OK, iso bensatankki ja toiselle matkustajalle löytyy paikka ja jalkatapit.
Hinnalla ei myöskään ole pilattu, tuotannon ansiosta edullinen.
aprilia derbi gilera siis samalta valmistajalta, lähinnä eri katteilla.- Anonyymi
Kiitos tästä
- Anonyymi
Toiselle matkustajalle...?
- Anonyymi
En voi suositella mopoa kenellekään. Hommaa Boss Hoss Chevyn isolohkolla.
- Anonyymi
Kaiken kokoista ja mallista löytyy markkinoilta, mikä on sinun toiveesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720