Kuinka yhteiskunnan ja yrittäjän välisen sopimuksen hintaa ei anneta tietoon. Näin on Suutarisen ja kunnan välisessä urakkasopimuksessa.
Tämä tieto on Länsi-Savo lehdessä. Tuo ei liene aivan laillista…
Mätyharjun kunta
6
594
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla totta, jos se lehdessä lukee, mutta ei laillista.
- Anonyymi
Kunnallisvaalit 2025. Nyt on aika hankkiutua eroon kaikenmoisista koijaajista, jotka pyörittävät hoviaan vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Touhu on läpeensä kieroa. Varmasti päätöksistä puolet on jollain tavalla laittomia.
- Anonyymi
Mikä sopimus ja mistä on sovittu?
- Anonyymi
Salainen sopimus. Kunta salaa urakkahinnan…
- Anonyymi
Taas oli pitskussa kirjoituksia kuinka pettyneitä ihmiset ovat sulketuneeseen politikointiin ja tiedottamiseen. Kunnan päättäjistä osa on umpikieroja ja marinoituneita ryvettymisissä. Kunnan solmimat sopimukset tiettyjen urakoitsijoiden kanssa on joko tuottaneet lisäkustannuksia, homeisia rakennuksia tai oikeudenkäyntikuluja. Vielä ne päättäjät jatkavat tätä ikiliikkujaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213