Olisi mukava kun sinulla on harrastuksia ja sinulla on iloinen luonne.
Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Lupaan nuolla sinun kaunista pimpsaa suihkussa ja muualla.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOKA ON KIINNOSTUNUT SUHTEESTA JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
29
149
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itehä et vastaile viesteihi vaa teet uusia alotuksia.
Miisa16 Kai mun pitää keksiä jotain muuta tekemistä ku täältä ei aitoja neitosia löydy
- AnonyymiUUSI
No oon aika monesti sulle kirjoittanut mutta et oo huomaavinaskaa mun viestejä nii et taia olla tosissas ees.
Miisa16 Anonyymi kirjoitti:
No oon aika monesti sulle kirjoittanut mutta et oo huomaavinaskaa mun viestejä nii et taia olla tosissas ees.
Miisa16Ihan muuten vaan etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta jolla on harrastuksia.
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRanehauskasetä kirjoitti:
Ihan muuten vaan etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta jolla on harrastuksia.
No mulla on aika paljonkin harrastuksia kute ratsastus, maalaus ja soitan kitaraa.
Miisa16 - AnonyymiUUSI
Hyviä harrastuksia on ammunta ja köysitemput. Sopii sinulle.
- AnonyymiUUSI
Ihan muuten vaan etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta jolla on harrastuksia.
Miisa , TÄSSÄ RANE SETÄN KUVA 🐒🐒🐒 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 🐒🐒🐒 RANEN SUKULAISIA NOI 😂🤡
Anonyymi kirjoitti:
Miisa , TÄSSÄ RANE SETÄN KUVA 🐒🐒🐒 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 🐒🐒🐒 RANEN SUKULAISIA NOI 😂🤡
Sä kusipää kerrot nyt nimes ja osoittees kerta et tajua lopettaa suosiolla tota Facebook kuvan levittämistä mikä ei todellakaan kerro totuutta mun ulkonäöstä
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää kerrot nyt nimes ja osoittees kerta et tajua lopettaa suosiolla tota Facebook kuvan levittämistä mikä ei todellakaan kerro totuutta mun ulkonäöstä
RAUNO KAJANDER
SILTAKATU 22
HEINOLA - AnonyymiUUSI
Älä välitä kiusaajista jotka trollaa mutta ei sua näköjää kiinnosta tutustua.
RAUNO KAJANDER
SILTAKATU 22
HEINOLANimi ja osoite saatanan kusipää
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ KERTOO OLE YHDENNÄKÖINEN 🐒🐒🐒🤡🤡https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 🐒🐒🐒 NÄIDEN KANSSA 🐒🐒🐒😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä kiusaajista jotka trollaa mutta ei sua näköjää kiinnosta tutustua.
Miisa16Miisa lutka tein ilmoituksen alaikäisistä ylläpidolle
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ KERTOO OLE YHDENNÄKÖINEN 🐒🐒🐒🤡🤡https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 🐒🐒🐒 NÄIDEN KANSSA 🐒🐒🐒😂😂😂
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTÄMISTÄ MIKÄ EI KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ
- AnonyymiUUSI
Nimi ja osoite saatanan kusipää
OLEN PIIPITTÄVÄ KUSIPÄÄ JA NIMI ON RAUNO KAJANDER, OSOITE SILTAKATU 22 HEINOLA
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTÄMISTÄ MIKÄ EI KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ
Ihan turhaa yritän näköjää keskustella sinun kanssa.
Miisa16 - AnonyymiUUSI
KATSO KUVAASI RANE 🐒🐒🐒https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 YHDENNÄKÖISIÄ OLETTE 😂😂🤡🤡
Anonyymi kirjoitti:
Miisa16Mä etin neitoa joka pitää painostaa huolta ja tykkää luistelusta ja lenkkeilystä ja uimisesta ja muista mukavista asioista
- AnonyymiUUSI
Mä etin neitoa joka pitää painostaa huolta ja tykkää luistelusta ja lenkkeilystä ja uimisesta ja muista mukavista asioista
Käyn kerran viikossa kyllä uimassa, eli väität että olen liian lihava?
Miisa16 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miisa16Eihän setä edes osaa keskustella mutta rähiseminen ja perseily onnistuu loistavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän setä edes osaa keskustella mutta rähiseminen ja perseily onnistuu loistavasti.
Sä et tunne mua joten pidä pääs kii
- AnonyymiUUSI
Sä et tunne mua joten pidä pääs kii
KYLLÄ OLEN HEINOLASSA NÄHNYT https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769. TÄÄN NÄKÖISEN UKON LAMPSIVAN PITKIN KATUJA 😂😂🤡🤡
Anonyymi kirjoitti:
Käyn kerran viikossa kyllä uimassa, eli väität että olen liian lihava?
Miisa16Aha
Tulipa taas se juttu mitä halusinkin.
Eipä oo eka eikä viimeinen kerta.- AnonyymiUUSI
Mä etin neitoa joka pitää painostaa huolta ja tykkää luistelusta ja lenkkeilystä ja uimisesta ja muista mukavista asioista
Ja neidot etsivät miestä, joka pitää itsestään huolen. Mutta sinähän et Rauno siihen pysty vaan velipoikasi ja edunvalvoja huolehtivat asioistasi.
- AnonyymiUUSI
Aha
Eipä oo eka eikä viimeinen kerta.Mikä juttu? kerro suoraan oonko susta liian lihava vai en. Niin tiedän että tuhlaanko vaan aikaani.
Miisa16 - AnonyymiUUSI
Aha
Eipä oo eka eikä viimeinen kerta.Todennäköisesti liikun sinua enemmän myös:)
Ja neidot etsivät miestä, joka pitää itsestään huolen. Mutta sinähän et Rauno siihen pysty vaan velipoikasi ja edunvalvoja huolehtivat asioistasi.
PIIPITÄ SAATANAN KUSIPÄÄ ITESTÄS ETTÄ SULLA SE EDUNVALVOJA ON
- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ SAATANAN KUSIPÄÄ ITESTÄS ETTÄ SULLA SE EDUNVALVOJA ON
Itse kerroit, että asut veljesi luona, koska omillaan asuminen ei sinulta onnistu.
- AnonyymiUUSI
Sinä itse Rauno kerroit tuon asian täällä 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919