Taas jonoa ruuhka-aikoihin ei ole kassahenkilöitä tarpeeksi. Yksi ihmiskassa auki. Hintoja nostettu, vaan mitä sillä saamme? Vähemmän kassoja eikä lainkaan palvelua. Onko työvuoroja vähennetty lakon takia, siitäs saitte lakkoilijat? Jää tuotteet ostamatta, kun hintoja nostetaan eikä palvelua saa. Eikä tule edes lisäkassoja, vaan odotellaan siirtyisikö asiakkaat itsepalvelukassoille. Menkää ihmiskassoille ja tukekaa suomalaista työtä!
Minne on hävinnyt Prisman kassat?
92
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se ole tarkoitus ajaa itsepalvelukassojen käyttöön. Halvempaa kun yksi työntekijä hoitaa useamman kerralla. Kaupan alalla on paskat palkat ja helvetisti 25-30t/viikko soppareita. Lakot on tervetulleita jospa työnantaja älyäisi maksaa palkkaa eikä vain olisi maksavinaan.
- Anonyymi
Noinhan se menee, mutta silloin pitäisi hintojen laskea ja Prismojen maksaa asiakkailleen palkkaa, se palkka ei ole bonuksia, kun ne hinnat on korkeampia kuin muualla. Hedelmätkin on mätiä. Minä en ole kaupassa töissä, joten en myöskään käytä ip-kassaa, minä olen asiakas ja vaadin palvelua. Seuraavaksi asiakkaat saa varmaan täyttää hyllytkin. Punnitushan tehdään jo itse.
- Anonyymi
Öö olisko joku lakko tai jotain,?
- Anonyymi
Niinpä? Kassatyön tekijät usein 2kpl houkuttelee ja seisoskelevat isepalveluun? Ei kuitenkaan kaikia mukaansa sieltä saa? Savukkeet ja juomat, jos tarve! Onkohan tuossakaan mitään Järkeä? Kassan henkilöt vaan kärsii jonoista joita välillä tulee 1-2 paikkaa. Vaikka yli 10 . Rahapa se ratkaisee. Tulos tai Ulos??
- Anonyymi
Käykää cittarissa niin ei tarvii jonottaa niin kauan
- Anonyymi
Mitä sanoivat Prismassa, kun kysyit tätä?
- Anonyymi
”Meillä on kaupungin halvin kassapalvelu, arvoisa Markku Aleennus”.
- Anonyymi
En asioi muilla, kuin itsepalvelukassoilla. Kerää ja skannaa on parasta, mitä kaupoilla on tarjota. Erittäin nopeaa ja sujuvaa.
- Anonyymi
Joo mut älkää skannailijat jääkö siihen hyllyn eteen kun toisetkin voi haluta ottaa sen tuotteen siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut älkää skannailijat jääkö siihen hyllyn eteen kun toisetkin voi haluta ottaa sen tuotteen siitä
Sun pitää vaan odottaa vuoroasi lammas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lammas? 🤣 nomikäs siinä. Kuule joillain ei oo aikaa jäädä sihen tuumailemaan kun skannailija ei älyä siirtyä paria askelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin,kaikesta ne kitisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lammas? 🤣 nomikäs siinä. Kuule joillain ei oo aikaa jäädä sihen tuumailemaan kun skannailija ei älyä siirtyä paria askelta.
Mulle on ihan sama, jos kaltaisesi lammas joutuu odottamaan. Ei sillä ole mulle mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ihan sama, jos kaltaisesi lammas joutuu odottamaan. Ei sillä ole mulle mitään merkitystä.
Sinä se taidat "lammas" olla kun näitä suositeltuja tapoja toteutat 🤣 olisi myös kohteliasta siirtyä siitä hyllyn edestä skannailemaan pari askelta pois päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se taidat "lammas" olla kun näitä suositeltuja tapoja toteutat 🤣 olisi myös kohteliasta siirtyä siitä hyllyn edestä skannailemaan pari askelta pois päin.
Buahhahhahhaa! Minun ei tarvitse väistää ketään. Siinäpä lammas odotat! Vietän aikaa hyllyn edessä niin pitkään, kuin minua huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahhahhahhaa! Minun ei tarvitse väistää ketään. Siinäpä lammas odotat! Vietän aikaa hyllyn edessä niin pitkään, kuin minua huvittaa.
Ok et näköjään pysty rakentavaan keskusteluun :) viisaampana annan nyt tämän asian olla 😉
- Anonyymi
Mihin on niin kiire ettei ehdi jonottaa 10 minuuttia?
Kumminkin kun kaupasta ulos pääsee niin jää puoleksi tunniksi jauhamaan jotain skeidaa jonkun tutun kanssa.- Anonyymi
Kyllähän se jos ostaa pakaste tuotteita, kymmenen minuuttia tuntuu pitkältä ajalta.
- Anonyymi
Työpäivän jälkeen ei kaupassa viitsi viettää yhtään minuuttia enempää, kuin tarve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se jos ostaa pakaste tuotteita, kymmenen minuuttia tuntuu pitkältä ajalta.
Siinä on pakastehyllyjen vieressä pakkaskasseja, 5 euroo per kpl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpäivän jälkeen ei kaupassa viitsi viettää yhtään minuuttia enempää, kuin tarve.
Iske kauppalista ukkos kouraan ja emotionaile itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iske kauppalista ukkos kouraan ja emotionaile itse.
Ei onnistu, kun ei ole ukkoa. On ainoastaan akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu, kun ei ole ukkoa. On ainoastaan akka.
On sitten vielä noutokeräys vaihtoehto, jopa kotiinkuljetus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on pakastehyllyjen vieressä pakkaskasseja, 5 euroo per kpl.
Joka kauppareissullako maksan vitosen. Minulla on autossa kylmälaukku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kauppareissullako maksan vitosen. Minulla on autossa kylmälaukku.
Minä otan aina pakastimen mukaan kun käyn kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitten vielä noutokeräys vaihtoehto, jopa kotiinkuljetus.
Haluan itse valita vihannekset, hedelmät ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan itse valita vihannekset, hedelmät ym.
Tuosta valinnastasi voitkin sitten jonottaa kiltisti kassalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta valinnastasi voitkin sitten jonottaa kiltisti kassalla.
En jonota, vaan kerään ja skannaan. Maksan ja poistun.
- Anonyymi
Olen lopettanut jo aikoja sitten Prismassa käynnin. Turhaa kävelyä pienen talouden ostoksia etsiessä.
Vihreän kortin leikkasin kahtia kun vanhalle ihmiselle väkisin työnnettiin jotain härpäkettä käteen heti kun ovesta astuin. - Anonyymi
Itsekin siirryin Prismasta Halpahalliin 10 vuotta sitten koska lopetin alkoholin käytön.
Sitä paitsi ahdistaa etsiskellä siellä täällä hujin hajin olevia tavaroita hortoilemalla pitkillä käytävillä.
Jatkuvasti saa olla muilta asiakkailta kyselemässä missä Fairy on tai kanan munat, entä sytytyspalat ja pölyimuri pussit.
Pari viikkoa sitten menin apteekki reissulla Prismaan niin hyvä, että
selvisin yhdessä päivässä pitkästä ostoslistasta jonka vaimo antoi
mukaani.
Varmaankin halusi olla päivän rauhassa kun joka tavara löytyi eri päistä kauppaa.- Anonyymi
Kävit sittenkin siellä Prismassa.
- Anonyymi
Oliko 10 vuotta sitten Prismassa myytävänä muitakin alkoholia sisältäviä
tuotteita, kuin olutta, pelkäsitkö putken alkavan uudelleen, kun kuljit
olutpatterien ohi?
Viiriäisen munat muuten punnitaan lihatiskillä ja sytytyspalat ovat suurin
turhake, niitä ei partiolainen tarvitse.
Prismassa, City-Marketissa ja Tokmannissa on esim. niin selvät opastetaulut
käytävien välissä, että lukutaitoinen kyllä löytää itse haluamansa ostokset.
Pankojauhon ja suurusteen sijaintia voi kysyä henkilökunnalta.
Halpahallissakin on nykyisin myytävänä saunajuomaksi soveltuvaa mietoa olutta,
hyvä niin. - Anonyymi
Tuo on muuten totta. Prismoissa ei ymmärretä sanan "logiikka" tarkoitusta. Saman "alan" tavarat on missä sattuu, pyöri siinä hakemassa jotain tiettyä, mikä oli ennen tässä, niin jo jumalauta on siirretty johonkin muualle. Missään muussa liikkeessä en ole havainnut samanlaista sekasotkua kuin Prismoissa ja yksi mikä on varma, niin henkilökuntaa, jolta kysyisi, ei varmasti löydy mistään.
- Anonyymi
Toivottavasti uudesta Lidlistä tulee vanhan ihmisen mittainen kauppa.
- Anonyymi
Onhan näitä pieniäkin kauppoja jossa käydä mutta pitäähän sitä valittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä pieniäkin kauppoja jossa käydä mutta pitäähän sitä valittaa.
Me ihmiset ei osata olla valittamatta.
- Anonyymi
Minä kävin Lidlissä yhtenä iltapäivänä. Oli yksi kassa ja jono siinä. Jätin ostokset ja häivyin, oli kiire
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin Lidlissä yhtenä iltapäivänä. Oli yksi kassa ja jono siinä. Jätin ostokset ja häivyin, oli kiire
Itselläkin sattunut lidlissä monesti niin, että yks kassa ja jäätävä jono.
Myyjää en siitä tietenkään syytä vaan johtoporrasta, jotta ois tarpeeks porukkaa kassalla
- Anonyymi
Rautaosa, Halpahalli ja Motonet ovat Iisalmen mukavimmat kaupat asioida.
Saarivainiota ja Carlssonia on suorastaan ikävä.
Eikä Hankkijastakaan ole pahaa sanaa sanottavana.
Ja myös Hanakat on mukava ja palveleva jos hana tai putki vuotaa.- Anonyymi
Lisätään tuohon listaan ProService.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään tuohon listaan ProService.
Saha ja myyjä huutaa kilpaa!
- Anonyymi
Prismasta on tullut tosi epäsiisti. Likaa näkyy vähän joka paikassa.
Henkilökuntaa säälin, ku yrittävät vähällä porukalla tehdä parhaansa. Tosiaan siellä on henkilökuntaa vähennetty.. mikä lie syy?- Anonyymi
Eikös ole hienoa, että Suomessa voi valita kauppansa! Käy muualla ja sääli sitä henkilökuntaa siellä. Mukavampi meille muillekin, että et ole tukkimassa Prisman käytäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ole hienoa, että Suomessa voi valita kauppansa! Käy muualla ja sääli sitä henkilökuntaa siellä. Mukavampi meille muillekin, että et ole tukkimassa Prisman käytäviä.
Itsepalveukassat ovat nykyaikaa isommissa marketeissa,ei tarvii jonottaa.
Kaljat ja viinit voi sitten ostaa Alkosta, tai sitten isomman satsin kerralla,
jos ei ole niin juoppo, että uskaltaa ostaa koko viikon satsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei ole niin juoppo, että uskaltaa ostaa koko viikon satsin.Ihan samaa mieltä, mutta siltikin nuo käytävien tukkijat vituttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei ole niin juoppo, että uskaltaa ostaa koko viikon satsin.Kaljat ja viinit voi ostaa itsepalvelukassalta. Ja myös kaikki alennetut tuotteet.
Siksi siinä on myyjä kokoajan,joka auttaa esim alennusten kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ei ole niin juoppo, että uskaltaa ostaa koko viikon satsin.Vai viikon satsi kerralla, täysi juoppohan tuollainen on. Olutkin on niin pahaa ettei koskaan ole mieli tehnyt moista kuraa. Silloin kun viiniä hiukan otimme, tilasimme Valamon jälkiruokaviiniä laatikon Alkoon ja siitä riitti pitkäksi aikaa. Nyt ei n. 7-8:n vuoteen ole sitäkään maisteltu, aika aikansa kutakin sanoi pässi, kun päätä leikattiin.
Vesi on parasta kahvin jälkeen.
- Anonyymi
Halpa-Hallissa nätti brunette kassalla.
- Anonyymi
Onko siellä ees muita kun bruneja töissä
- Anonyymi
Käytän aina ihmiskassaa. Ovat ottaneet pankeista mallia ,tee itse työt, niin me laskutamme.
- Anonyymi
Iisalmessa ei ole apinakassoja!
- Anonyymi
Ihmiskassoja käyttäessä tuemme työtä. Prismassa tämä näkyy kassojen huomattavalla vähentämisellä. Vai eikö henkilökunta enää Prismassa viihdy? Ei tee enää mieli mennä sinne ostoksille. Onneks on muita kauppoja, ja Lidl tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskassoja käyttäessä tuemme työtä. Prismassa tämä näkyy kassojen huomattavalla vähentämisellä. Vai eikö henkilökunta enää Prismassa viihdy? Ei tee enää mieli mennä sinne ostoksille. Onneks on muita kauppoja, ja Lidl tulee.
Kaupat takoo hurjia voittoja koko ajan.
- Anonyymi
Minä en käytä koskaan itsepalvelukassaa. Jos käyttäisin niin ottaisin siitä itselleni palkan eli huijaisin, jättäisin maksamatta potut.
Ihmettelen sitä kun itsepalvelukassaa vieressä seistä pojottaa silti yksi myyjä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käytä koskaan itsepalvelukassaa. Jos käyttäisin niin ottaisin siitä itselleni palkan eli huijaisin, jättäisin maksamatta potut.
Ihmettelen sitä kun itsepalvelukassaa vieressä seistä pojottaa silti yksi myyjä!!Siinäpähän jonotatte. Todellinen syy sinullakin lienee, että pelkäät kaikkea uutta, etkä vaan osaa käyttää pikakassoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpähän jonotatte. Todellinen syy sinullakin lienee, että pelkäät kaikkea uutta, etkä vaan osaa käyttää pikakassoja.
Ei ole kenenkään pakko näitä uusia juttuja opetella, jos ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiterissä ei myyjät edes tervehdi asiakkaita, kysele siinä sitten mistä löytyy hiivasieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpähän jonotatte. Todellinen syy sinullakin lienee, että pelkäät kaikkea uutta, etkä vaan osaa käyttää pikakassoja.
Hehheh... todellinen syy on se, että miksi maksaa alati nousevia hintoja, tekemällä itse kaiken? Minä esim en ole kaupassa töissä, siksi en tee myöskään kassahommia, punnitsen jo itse. En minä saa itselleni siitä mitään hyötyä. Toki voisin huijata siellä itsepalvelukassalla, niinkuin sinäkin ja 80% muistakin tekee, mutta minusta se on varastamista.
Kyllä kaikki osaa ip
-kassaa käyttää, mutta periaatteessa minä en käytä, koska minun työni on ihan muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh... todellinen syy on se, että miksi maksaa alati nousevia hintoja, tekemällä itse kaiken? Minä esim en ole kaupassa töissä, siksi en tee myöskään kassahommia, punnitsen jo itse. En minä saa itselleni siitä mitään hyötyä. Toki voisin huijata siellä itsepalvelukassalla, niinkuin sinäkin ja 80% muistakin tekee, mutta minusta se on varastamista.
Kyllä kaikki osaa ip
-kassaa käyttää, mutta periaatteessa minä en käytä, koska minun työni on ihan muualla.Minulla ei ole tarvetta huijata itsepalvelukassalla. Mutta minulle on aika rahaa, enkä halua maleksia kassajonoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on kiva jonottaa ja katsella samalla ihmisiä ym. Joskus kassajonossa jonkun kanssa kiva jutellakin. Elän kiireetöntä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole tarvetta huijata itsepalvelukassalla. Mutta minulle on aika rahaa, enkä halua maleksia kassajonoissa.
Keksi tekemistä. Soita vaikka Taneli Mäkelälle jonossa ollessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi tekemistä. Soita vaikka Taneli Mäkelälle jonossa ollessasi.
Minulla ei todellakaan ole tekemisen puutetta. Siksi en jonota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinun pitää palkata itsellesi tekemisen ajaksi jonotusapulainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Teille Iisalmen kaupungin kiireneutraaliuskurssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinun pitää palkata itsellesi tekemisen ajaksi jonotusapulainen.
Arvostan vähäistä vapaa- aikaani niin paljon, että en tuhlaa sitä turhanpäiväiseen jonottamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kenenkään pakko näitä uusia juttuja opetella, jos ei halua.
Ei tietenkään ole. Siinäpä jonotat, ei se minulta ole pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan vähäistä vapaa- aikaani niin paljon, että en tuhlaa sitä turhanpäiväiseen jonottamiseen.
On Teillä kuitenkin vapaa-aikaa turhanpäiväiseen jäkättämiseen tällä palstalla 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Teillä kuitenkin vapaa-aikaa turhanpäiväiseen jäkättämiseen tällä palstalla 🧐
Tämä onkin työaikaa! Yrittäjänä saan käyttää aikani miten haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko City Digital maksaa palkkaa moderoijan hommista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko City Digital maksaa palkkaa moderoijan hommista?
Vaikea sanoa, kun en ole heillä töissä. Kuvittelisin kyllä, että ei paljon paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuuko asiakkaasi odottamaan palveluasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuuko asiakkaasi odottamaan palveluasi?
Yleensä muutamia päiviä pelkkää tarjousta. Tuotteen saadakseen pari kuukautta, joskus jopa puoli vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä muutamia päiviä pelkkää tarjousta. Tuotteen saadakseen pari kuukautta, joskus jopa puoli vuotta.
Jos nyt soitan sinulle , kauanko joudun jonottamaan ennenkuin vastaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…vieläkin jonotan vastaustasi, nyt olen Prisman kassajonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vastaa kyrpänaamoille.
- Anonyymi
Jos on mahdollisuus käydä aamusta aikaisin , ei ole ruuhkaa.
- Anonyymi
Iisalmen ruuhkat on olemattomat, ei edes voi puhua ruuhkista.
On oma vika jos elämästään on tehnyt niin kiireisen ettei ole aikaa jonottaa edes kymmentä minuuttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iisalmen ruuhkat on olemattomat, ei edes voi puhua ruuhkista.
On oma vika jos elämästään on tehnyt niin kiireisen ettei ole aikaa jonottaa edes kymmentä minuuttia.Kerrotko, että miksi pitäisi jonottaa, kun jonottamattakin selviää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko, että miksi pitäisi jonottaa, kun jonottamattakin selviää?
Joutuu sitä joskus jonottamaan itsepalvelukassoillekin🤣 ..varsinkin jos suurin osa asiakkaista innostuu niitä käyttämään.
Itseasiassa etelä-suomessa ei kaikkialla kannata itsepalvelukassoja pitää koska ne aiheuttaa tappiota.
Kuinkahan paljon Iisalmessa ip-kassat aiheuttaa tappioita ja asiakkaathan ne tappiot maksaa tuotteiden hinnoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu sitä joskus jonottamaan itsepalvelukassoillekin🤣 ..varsinkin jos suurin osa asiakkaista innostuu niitä käyttämään.
Itseasiassa etelä-suomessa ei kaikkialla kannata itsepalvelukassoja pitää koska ne aiheuttaa tappiota.
Kuinkahan paljon Iisalmessa ip-kassat aiheuttaa tappioita ja asiakkaathan ne tappiot maksaa tuotteiden hinnoissa.Eipä ole vielä tarvinnut jonottaa. Noh, on se teille jääräpäille sitten mahdoton paikka, kun Iisalmeen tulee täysin itsepalvelukauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole vielä tarvinnut jonottaa. Noh, on se teille jääräpäille sitten mahdoton paikka, kun Iisalmeen tulee täysin itsepalvelukauppa.
Toissa päivänä jonotin mutta eipä tuo haitannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole vielä tarvinnut jonottaa. Noh, on se teille jääräpäille sitten mahdoton paikka, kun Iisalmeen tulee täysin itsepalvelukauppa.
Se itsepalvelukauppa onkin köyhille tarkoitettu. Minä vaan odotan kun minua palvellaan. Maksan sitten kun kassahenkilö on työnsä tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se itsepalvelukauppa onkin köyhille tarkoitettu. Minä vaan odotan kun minua palvellaan. Maksan sitten kun kassahenkilö on työnsä tehnyt.
Kuvitteletko saavasi kassahenkilöltä palvelua? Ei, olet vain yksi kasvoton lammas jonossa.
- Anonyymi
Kesä tulee, niin pitää asioida muualla. Ei kehtaa jäätelöiden kanssa jonotella, kun ovat pehmiksiä siinä vaiheessa, kun pääsee kassalta pois.
- Anonyymi
Minä menen aina kassalle jossa palvelee ihminen.
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Hienoa, että ihmiset haluavat kuluttaa aikaansa jonottamalla. Voi, kun tulisi ämpäreitä jakoon, niin nämä typerykset olisivat jonossa jo edellisenä iltana.
- Anonyymi
Suuri osa asiakkaista siirtynyt Citymarketin asiakkaiksi.
Todennäköisesti Prisman ruuhkat ja Citymarketin hyvät tarjoukset tähän vaikuttaa.- Anonyymi
Liiteri tyhjentää syksyllä Prisman jonot.
- Anonyymi
Väestökato johtanut siihen että prismassa tavara ei liiku niinkuin kymmenen vuotta sitten ja se kompensoidaan työntekijämäärän vähennyksellä.
- Anonyymi
Liiteri on paras paikka, siellä vietät vaikka, koko päivän iloisen, sellainen on liiteri.
- Anonyymi
Liiterin oven kun avaat, kaiken löydät, kirveen halot ja touhuoluet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859