Luulisi hävettävän
Vastaukset 13
- Anonyymi
En ole valinnut syntyä tänne. Etkä sinäkään.
- Anonyymi
Niin häpeänkin, kaikkea menneisyydessäni ja joitain juttuja nykyisyydessä.
- Anonyymi
Rikos ei unohdu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikos ei unohdu
Mikä rikos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rikos?
Onko sinulla koskaan käynyt mielessä, että tämä huuhaapalsta ei ehkä tarjoa ajantasaista tai millään tavalla todenmukaista tietoa tällaisista asioista?
- Anonyymi
Pitäisikö tästä todella loukkaavasta🥱aloituksesta nyt karehtua, palstasetä eli aapee? Tai ennemminkin lukija. Hymähdys
- Anonyymi00009
syytön mä siihen olen. typeryksiä!m
- Anonyymi00010
Niin älä välitä soosissa olevan jakorasian jutuista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin älä välitä soosissa olevan jakorasian jutuista.
Ai sinäkö? No sen uskon kyllä.
- Anonyymi00012
Nimi ja paikkakunta
- Anonyymi00013
Häpeä on yksi tunteen muoto. Jokainen ihminen tuntee häpeää jossain elämän vaiheessa, niin sinäkin aloittaja. Tämä aloituksesi on juuri sellainen!
- Anonyymi00014
Häpeän kehon osaani ja melkein tekisi mieli itkeä sen takia. En haluaisi olla näin pinnallinen mutta valitettavasti en koe itseä tarpeeksi viehättävänä naisena näin. Se on joku nappi minun päässä että kun ne pitäisi näyttää alkaa itkettää. Enköhän olisi kärsinyt jo tarpeeksi. Ikää kohta 28. :(
- Anonyymi00018
Onkos aloitus KL:lle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483