Luulisi hävettävän
Vastaukset 13
- Anonyymi
En ole valinnut syntyä tänne. Etkä sinäkään.
- Anonyymi
Niin häpeänkin, kaikkea menneisyydessäni ja joitain juttuja nykyisyydessä.
- Anonyymi
Rikos ei unohdu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikos ei unohdu
Mikä rikos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rikos?
Onko sinulla koskaan käynyt mielessä, että tämä huuhaapalsta ei ehkä tarjoa ajantasaista tai millään tavalla todenmukaista tietoa tällaisista asioista?
- Anonyymi
Pitäisikö tästä todella loukkaavasta🥱aloituksesta nyt karehtua, palstasetä eli aapee? Tai ennemminkin lukija. Hymähdys
- Anonyymi00009
syytön mä siihen olen. typeryksiä!m
- Anonyymi00010
Niin älä välitä soosissa olevan jakorasian jutuista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin älä välitä soosissa olevan jakorasian jutuista.
Ai sinäkö? No sen uskon kyllä.
- Anonyymi00012
Nimi ja paikkakunta
- Anonyymi00013
Häpeä on yksi tunteen muoto. Jokainen ihminen tuntee häpeää jossain elämän vaiheessa, niin sinäkin aloittaja. Tämä aloituksesi on juuri sellainen!
- Anonyymi00014
Häpeän kehon osaani ja melkein tekisi mieli itkeä sen takia. En haluaisi olla näin pinnallinen mutta valitettavasti en koe itseä tarpeeksi viehättävänä naisena näin. Se on joku nappi minun päässä että kun ne pitäisi näyttää alkaa itkettää. Enköhän olisi kärsinyt jo tarpeeksi. Ikää kohta 28. :(
- Anonyymi00018
Onkos aloitus KL:lle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656