Hei, eriävistä mielipiteistä johtuen kysyn anonyyminä että voinko asentaa telille paripyöräasennuksen niin että sisempi on rautavanne ja ulompi alumiinivanne?
Paripyöräasennus 22.5"
5
200
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä sun tarvii ihan itse tietää voitko asentaa kyseisen kombonaation.ei täällä kukaan voi tietää mitä sinä voit tehdä tai et voi tehdä.
- Anonyymi
Kyllä, siinäpä pulma onkin kun minulla on kahden ihmisen mielipide, siis ihan ammattilaisen, ja toinen sitämieltä että joo ja toinen ettå ei missään nimessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siinäpä pulma onkin kun minulla on kahden ihmisen mielipide, siis ihan ammattilaisen, ja toinen sitämieltä että joo ja toinen ettå ei missään nimessä
joo se on paha pulma kun ei itse tiedä,mitä voi itse tehdä vaan sitä täytyy kysellä muilta.
- Anonyymi
Pari pyörät on jo vanhaa tekniikka, laita yksi iso.
- Anonyymi
Onnistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683