Kertokaa mulle Turun baareista, vai yökerhoiksko niitä sanottais, no mut siis esim. Sokerista, Mocasta, Giggling Marlinista, Primasta...
- ikärajat? (yritin ettii netist mutten löytäny)
- aukioloajat?
- suositteletko?
---Turun baarit---
4
7260
Vastaukset 4
- Jeni_
Sokeri:
ikäraja: K-18
aukioloajat: oisko ke,(to?) pe, la
suositteletko:tjaa..ei erikoinen samanlainen kuin muutkin
Mocca:
ikäraja: K-18
aukioloajat: pe& la klo: 22.00-04.00
suositteletko: hyvää musaa, mutta paikkaan kyllästyy kun kaikki turun tienit löytyy samasta paikasta
Gigglin:
ikäraja: ke,to,su K-20 ja ja pe-la K-22
aukioloajat: ke-su 22-04
suositteletko: saa tanssia pöydillä;) ok.
Prima: eli Boheme, ylä Boheme ja Red
ikäraja: ke-pe K-18 ja la K-19
aukioloajat: Boheme; ma-la 12.00-04.00
Ylä Boheme; ke, pe, la 22.00-04.00 ja
Red; ke, pe, la 22.00-04.00
suositteletko: Boheme on kiva istuskelu ja hengailu paikka. Red on paras biletys paikka edellämainittuihin verrattuna.
Siinä ole hyvä! :) ikärajoista en mene vannomaan onko juuri noin kyseisinä päivinä, mutta ainakin siihen suuntaan.. - tyttö87
Oukkei! Nää on sit vaan mun mielipiteitä...
Mocca: aina k-18. On sellanen teinimesta...porukka 18-20 vuotiaita lähinnä...Tai oikeestaan 17-20 vuotiaita=) Hyvää musiikkia!
Sokeri: Aina k-18. Nykyään siitäki tullu "teinipaikka". Paljon alaikäisiä. Huonoa musaa ja ahdas. Iso miinus siitä,että koko yläkerta on pyhitetty kasari-musalle=(Mutta todella halvat hinnat!
Prima: viikolla k-18, v-loppuna k-20. Turun yökerhojen eliittiä! Iso-kokoinen, tyylikäs ja hyvää musaa! Suosittelen!!!
Giglinist en tiedä.
The Club: viikolla k-18. v-loppuna k-21. Oon käyny vaan kerran...Iso paikka, hyvää musaa, mutta kallis...
Club Marilyn: aina k-18. Intiimi tunnelma, pieni, aika ahdas, tyylikäs,hyvää musiikkia...
Nettisaitteja:
www.clubmarilyn.fi
www.sk-ravintolat.fi
www.sokeriklubi.com - Orange78
Sokeri, moca 18v.
gigglin prima 20-22v.
Club 24v muistaakseni.
tku:ssa on viellä lyn 18v ja forte 20v, molemmat vanhoja mutta jos olet 18v niin suosittelen lyniä :) ja jos olet vanhempi niin prima on hieno pikka myös...vaikka kaikki noi on suomenmittakaavoissa fiksuja paikkoja :) - Lygas
Baaribaari, Dynamo ja Edison varmaan mun lemppareita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1121176
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22827- 111812
- 112780
- 18450
- 36413
- 56402
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i89401