https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/95c5b5d5-8d30-4c76-a35b-324ef72695f8
Siinä taas nähdään miten pihalla meidän politikot ovat maailman tilanteesta. Mistä näille maksetaan oikein palkkaa?
Suomalaispolitikot pihalla
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjästä maksetaan ja myös presidentin virka on aivan tyhjän kanssa kun ei ole mitään toimivaltaa enää. Lisää vaan miljardeja Ukrainalle, se on kaikki pois meidän suomalaisten hyvinvoinnista 🖕
- Anonyymi
Missä muuten viipyy USA:n korotetut tullit Venäjälle?
- Anonyymi
Ei sellaisille ole tarvetta kerran aikovat käydä keskenään kauppaa ja yhteistyökin tiivistyy. Jo oli aikakin, kyllähän se olisi kaikkein järkevintä jos suurvallat USA, Venäjä ja Kiina tekisivät tiiviisti yhteistyötä - kaikki hyötyisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisille ole tarvetta kerran aikovat käydä keskenään kauppaa ja yhteistyökin tiivistyy. Jo oli aikakin, kyllähän se olisi kaikkein järkevintä jos suurvallat USA, Venäjä ja Kiina tekisivät tiiviisti yhteistyötä - kaikki hyötyisivät.
Ainakin trollit.🥱
Ihmiset sitten eri asia.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin trollit.🥱
Ihmiset sitten eri asia..Ihmiset hyötyvät kun valtiot rikastuvat ja tekevät yhteistyötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307