Minulla on DNA yhteys ja siihen modeemi. Jos otan antenniverkosta irti ja modeemista yhteysjohdon niin hommat toimii pari päivää hyvin. Sitten alkaa hidastumaan normaali netin käyttö. Nettisivun kun avaa tauon jälkeen kestää varmaankin 20 sekuttia että edes löytää hitaan nettiyhteyden. Kun vähän aikaa käyttää alkaa nopeutua mutta ei mene normiksi. Kun irrottaa johdon ja ruuaa paikoilleen modeemiin niin taas toimii sen pari päivää. Mulla 3 eri välijohtoa joita olen vaihtanut ja kaikilla sama tulos.
Outo ongelma yhteyksissä
Anonyymi-ap
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
Eli modeemisi warettaa tai lähettää massapostauksia ja laskuri nollautuu, kun irrotat laitteen hetkeksi? Kannattaisiko ajaa esim. virustutka koneellesi ennen kuin nyppäävät yhteyden pois lopullisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053641
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472590- 982370
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261604- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211448- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185