Pappa tässä hei.Olen nyt listoilla ja menen valtuusoon.Olen aito Pappa ja äänestäkää minua.Niin laitan meidän asijat kuntoon.Kuvakin tulee lehteen niin näette.
Pappa valtuuustoon
7
441
Vastaukset
- Anonyymi
Onko konkurssin tehnyt rikollinen Oulussa ehdolla, Jääli kuuluu Ouluun. Laita vielä pidätysvalokuva näkyville, ehdokasnumeron lisäksi.
- Anonyymi
Ei Jäälin kansantasavallassa voi Pudasjärven ehdokasta äänestää.
- Anonyymi
Mikä Rikollinen minä muka olen?Ja josasuisin jäälisä,en voisi olla täällä ehdokaana.Et taida tuntea minua.Numero ja kuva tulee lehteen aikanaaan.
- Anonyymi
Sisu on kova se tiedetään.
- Anonyymi
joo. ja minä meen enkä aio valtuustoon. vaikka iliman ääniä mutta meen kuitenni. ja hox. Sosialistit älköön vaivautuko.
- Anonyymi
Onko sinulla hopeahapset? Nehän näkyy olevan lähes vaatimus Pudiksella.
- Anonyymi
Tai kaljupää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706