Pohteen tulevaisuus on uusien aluevaltuutettujen käsissä: ”Teknologia ei ole vastaus hoitajapulaan”
Hyvinvointialueiden alkutaival on ollut kivinen.
Liian monta surullista tarinaa olen kuullut Pohteen aloitettua toimintansa. Kalajoen ääntä ei ole kuultu Pohteen hallinossa, ja hallintosäännöllä ei olisi pitänyt antaa liikaa valtaa viranhaltijoille. Edellyttäisin päätöksien tueksi vaikutusten arviointia ja laskelmia.
Näin tuumaileepi Eija Pahkala Kalajaskassa
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/pohteen-tulevaisuus-on-uusien-aluevaltuutettujen-kasissa-teknologia-ei-ole-vastaus-hoitajapulaan
Pohteen parempi tulevaisuus
Anonyymi-ap
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Prosessit ovat liian moniportaisia. Yhden ikäihmisen päätöksentekoon ottaa osaa ainakin 5 eri henkilöä. Asia voitais suoristaa, mutta pelätään eurojen ylityksiä. Ts. liikaa välikäsiä ja nämä voitais ohjata tarpeellisempiin tehtäviin.
- Anonyymi
Miksi muualta suljetaan yksiköitä, mutta Kuulin että Pyhäjoelle rakennetaan uutta. Onko syynä politiikka, että pysyy päättäjät tyytyväisenä.
- Anonyymi
Pyhäköoen pitää saada jotain hyvää kun siellä on ollut tilaa suurille menetyksille.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135133
- 654965
- 894044
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593111- 432751
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451827- 371701
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598